Luottotiedot takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapeli"

Vieras
Olen saanut 8v jälkeen luottotiedot takaisin, tänään kävin tarkastamassa ja merkinnät poistuneet.
No yritimpä sitten tilata laskulle H&M MUTTA ei anna laskulle vain postiennakko tai heti maksulla.
Ken tietää meneekö kauan; että vois ehkä joskus vielä ostaa osamaksulla tai laskulla??
ihemmetelen vaan kun asiat kerta kunnossa, nii miksi "elämä on edelleenkin hankalaa" mietin jopa yksityiselle asuntoa, saanko sitäkään vaikka luottotiedot kunnossa.

Kyllä yksityisen kautta saisit asunnon jos vain maksukyky riittää. Pidä kuitenkin nyt jonkin aikaa velatonta elämää ja nauti! Et arvaakaan kuinka pikku puroista syntyy joki.... Minulla oli osamaksuja moneen suuntaan ja sitten homma lävähti käsille työttömäksi joutuneena.. Nim. Luottotiedoton edelleen

asiakastieto.fi siel tarkisti, maksaa..
joo tarkoitus ei ole itseään velkoihin enää laittaa mutta tuntuu inhottavalta kun kerta nyt on taas "maailman kirjoissa" niin ei onnistu norm: elämä.
vai onkohan noilla jokin asikasrekisteri, kerran "töpännyt, niin aina" :) :P

[QUOTE="aapeli";30378733].
joo tarkoitus ei ole itseään velkoihin enää laittaa mutta tuntuu inhottavalta kun kerta nyt on taas "maailman kirjoissa" niin ei onnistu norm: elämä.
vai onkohan noilla jokin asikasrekisteri, kerran "töpännyt, niin aina" :) :P[/QUOTE]

Mulle normaalielämää on maksaa postiennakolla tai heti, vaikka ei ikinä mitään merkintöjä ole ollutkaan

[QUOTE="aapeli";30378733]asiakastieto.fi siel tarkisti, maksaa..
vai onkohan noilla jokin asikasrekisteri, kerran "töpännyt, niin aina" :) :P[/QUOTE]

Normaali elämä ei tarkoita velaksi ostamista. Mulla on aina ollut luottotiedot kunnossa enkä ole ikinä ostanut mitään osamaksulla.

Ei ole ap oppinut kyllä yhtään mitään, jos yhä on sitä mieltä että osamaksulla joidenkin rättien ostaminen on "normaalia" elämää. EI OLE! Osamaksulla voi ostaa asunnon ja jossain poikkeustapauksissa auton. Minkään muun ostaminen lainalla, etenkään jonkun hemmetin uusien vaatteiden, ei todellakaan ole "normaalia" vaan äärettömän typerää.

Yhteistyössä