G
greage
Vieras
Mä en nyt tarvi mitään neuvoja säästämisestä. mitä teitä liikuttaa mun luottotiedot?? Kerrotte vaan mistä saan laskulla ja täts it.
Miks et maksa käteisellä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en nyt tarvi mitään neuvoja säästämisestä. mitä teitä liikuttaa mun luottotiedot?? Kerrotte vaan mistä saan laskulla ja täts it.
Ap, me vaan yritetään pitää susta huolta ja auttaa sua uppoamasta vielä syvemmälle talousongelmien suohon.
Kaikella rakkaudella, halusit sitä tai et![]()
Ja sinä olet yhtä vajaa kuin meillä töissä hoidettavat kehitysvammaiset.Jopas olin nokkela.
![]()
Yhtä terävä kuin se sinun typerä luikautuksesi. Ihanaa tämä palstariitely!!<3
Missäs rinnakkaisulottuvuudessa sinä olet nettiä käyttänytNiin no yleensä keskustelupalstoillakin vastataan siihen mitä kysytään. Tasan kaksi ihmistä osannut vastata siihen mitä on kysytty.
Niin no yleensä keskustelupalstoillakin vastataan siihen mitä kysytään. Tasan kaksi ihmistä osannut vastata siihen mitä on kysytty.
Missäs rinnakkaisulottuvuudessa sinä olet nettiä käyttänyt![]()
Mun mielestä on väärin niitä kauppiaita kohtaan jos jakelee linkkejä noille 'ongelmaisille'. Sama olis sanoa 'ai jaa sä haluut varastaa joltain, no kuule tää XXXX onkin hyvä mesta siihen' . Kuka haluis että oma koti/yritys olisi tuon XXXX:n paikalla?
Joo perille meni. Painukaa vittuun kaikki.
Ei se ole hölmö kuka pyytää vaan se kuka antaa.