Mistä kodin sisustustarvikkeita laskulla, kun luottotiedot ei ole kunnossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23350619]Mistä hemmetistä te jeesustelijat päättelittä, että ap aikoo jättää laskunsa maksamatta?? Kato kun luottotiedot voi mennä erilaisista syistä.[/QUOTE]
Etupäässä siitä syystä, ettei ole rahaa.

Mikä vittu teitä vaivaa, itse vedin luottotiedot vituiksi enkä edes häpeä. Itse otin pikavippiä, elektroniikkaa yms. enkä meinaakaan maksa. Ei hävetä eikä kaduta,ilman luottotietoja saa asunnon (prepaid)puhelinliittymän yms. Ja "naanen" nimenomaan kysyi linkkiä nettikauppaan, ei moralisointia.

• Tykkää
Reactions: wille51811
Voi herranjumala että on tyhmää porukkaa täällä, naanen asiallisesti kysyi ja kaikki rupee vaan jeesustelemaan. Minä haluisin tietää saman homman että mistä saan elektroniikkaa laskulla ilman luottotietoja? Paukutan kaikkii jotka kommentoi mut ei vastaa kysymykseen.

Jp itekki haluaisin tietää klarnalle saa johonki 700sattoo aika pitkältiki häiriöistä huolimati hobbyhallista saa tietääksen ja netanttilasta ainaki kerra jos et meinaa maksaa nii kantsii ostaa joku tietsikka tai tölsö niin velat saa just siinä 10-15v anteeksi ja se kestää aika pitkälle muutoinkin. :)cd-onsta saa joo harmittaa ku ei ite tilannu sielt nii vitust kaikkee enne ku meni luottotiedot vaan tilas jonku pari dvd.tä hyödytöntähä se on edes maksaa jos ulosotos on jo 20tonnii nii tonni siihe päälle enää mitää haittaa ku hermotki menny niin huonoks ettei ole aikomusta edes mennäkkää töihi.Senku tekee keikikkaa myy tavaraa huutonetissä pimeetä duunia ja käy välillä kuulusteluissa oikeus ei voi mitään ei ole rahaa niin ei ole.

Yhteistyössä