Mistä kodin sisustustarvikkeita laskulla, kun luottotiedot ei ole kunnossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ei ole luottotiedot kunnossa, niin älä varmasti osta mitään laskulle. Meillä ei ole luottohäiriöitä, eikä edes haluta ostaa laskulle. Sinun kannattaisi ottaa samanlainen asenne, niin et olisi alunperinkään joutunut tilanteeseesi. :)

Mä en nyt tarvi mitään neuvoja säästämisestä. mitä teitä liikuttaa mun luottotiedot?? Kerrotte vaan mistä saan laskulla ja täts it.

Onko sun pakko saada luottotiedot totaalisen ruvelle, jos on kerran maksuhäiriömerkintä jo alla?
Sisustustavarat ei liene niin pakollisia, että niitä tarttis ostaa jos ei ole tilillä katetta. Säästä ensin ja osta sitten.

Enkä tarkoita tätä mitenkään pahalla. En ikinä osta luotolla tai laskulle, jos pystyn välttämään.

Eri asia olis jos sulta hajoaa vaikka pesukone, sitten tarttee harkita mitä keinoja on saada äkkiä uusi pesukone. Verhojen jne sisustusjuttujen takia ei kannata elää velaksi.

[QUOTE="vieras";23349188]Onko sun pakko saada luottotiedot totaalisen ruvelle, jos on kerran maksuhäiriömerkintä jo alla?
Sisustustavarat ei liene niin pakollisia, että niitä tarttis ostaa jos ei ole tilillä katetta. Säästä ensin ja osta sitten.

Enkä tarkoita tätä mitenkään pahalla. En ikinä osta luotolla tai laskulle, jos pystyn välttämään.

Eri asia olis jos sulta hajoaa vaikka pesukone, sitten tarttee harkita mitä keinoja on saada äkkiä uusi pesukone. Verhojen jne sisustusjuttujen takia ei kannata elää velaksi.[/QUOTE]

Enkä mä tarkota pahalla kun sanon että en tarvitse neuvoja. Ei luulisi kettän tuntematonta ihmistä kiinnostavan minun luottotietoni. Jos et osaa vastata tähän minun kysymykseeni niin ei tarvitse sitten kommentoida mitään!

Enkä mä tarkota pahalla kun sanon että en tarvitse neuvoja. Ei luulisi kettän tuntematonta ihmistä kiinnostavan minun luottotietoni. Jos et osaa vastata tähän minun kysymykseeni niin ei tarvitse sitten kommentoida mitään!

Valitettavasti sä just tarviit niitä neuvoja, vaikka et tiedä tarvitsevasi. Kaikki ne velat on joskus maksettava, miksi hankkia lisää velkaa? Ongelmat kasvaa vain isommiksi jos et ymmärrä lopettaa ajoissa.

meinaat siis jättää nekin maksamatta kun ei kerta ole rahaa maksaa niitä heti ;)

mulla on nettikauppa mut meiltä ei saa laskulla. just ton takia kun ihmiset ihan surutta tilailee ja jättää maksamatta. =)

[QUOTE="kauppias";23349268]meinaat siis jättää nekin maksamatta kun ei kerta ole rahaa maksaa niitä heti ;)

mulla on nettikauppa mut meiltä ei saa laskulla. just ton takia kun ihmiset ihan surutta tilailee ja jättää maksamatta. =)[/QUOTE]

Joo näin meinasin tehdä.:)

Jos tarvin niin kysyn niitä jostain ihan muualta kun täältä. Miksi pitää sitten edes vastata mitään jos vastaus on tälläinen?

Koska sä et osaa katsoa itse peiliin, ja kohdata omia ongelmiasi. Ikävä että tilanne on tuo. Mutta se ei siitä parane ennenkuin itse tiedostat mistä tilanne johtuu. Juurikin tuosta että haluat ostaa laskulla, vaikka rahaa ei ole.

ei saa laskulle, jos on luottotiedoissa merkintä.. valitan. En tosin ole varma, mutta luulen niin. Esim. klarna -laskulle ostettaessa tarkistavat aina luottotiedot, kun sinne henkkarit pitää antaa. Olen ostanut laskulle. Mitä vikaa siinä on, kun sen maksaa pois? Haluan ensin nähdä tuotteet, ennenkuin maksan ja paljon on netissä tuotteita, joita ei joka kaupungista saa :)

Keskustelupalstalla sana on vapaa (ainakin tiettyyn rajaan asti). Siihen kannattaa varautua, kun uuden keskustelun alpittaa.

Ja minuakaan ei sinun sisustustarvikkeesi kiinnosta, mutta laskulla tilauksesta sanon sen verran (halusit tai et ;) ), että laskulla on tarkoitus tilata vain silloin, kun on aivan 100% varma, että pystyy maksamaan sen laskun ajallaan. Ja jos on varma, että pystyy, on sisustustarvikkeiden kyseessä ollessa aivan sama odottaa siihen päivään, kun sitä rahaa on. Problem solved - paitsi tietenkin jos nimenomainen tarkoituksesi on tilata laskulla kamaa ja jättää se maksamatta.

[QUOTE="vieras";23349303]Koska sä et osaa katsoa itse peiliin, ja kohdata omia ongelmiasi. Ikävä että tilanne on tuo. Mutta se ei siitä parane ennenkuin itse tiedostat mistä tilanne johtuu. Juurikin tuosta että haluat ostaa laskulla, vaikka rahaa ei ole.[/QUOTE]

Kiitos tästä dr.phil!:D Kiva kun olet noin huolissas mun luottotiedoista!

Yhteistyössä