U
uskottavaa...
Vieras
kannattais varmaan heti maanantaina teettää toinenkin kotiavain, että vois joskus poistua molemmat yhtäaikaa kotoa....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitähän nauramista tossa on???
Alkuperäinen kirjoittaja uskottavaa...:kannattais varmaan heti maanantaina teettää toinenkin kotiavain, että vois joskus poistua molemmat yhtäaikaa kotoa....
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:siis miehellä on oma avain ja mun avaimeni jäi auton avaimien kanssa samaan nippuun..ja mies kun meni autolla..
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:siis miehellä on oma avain ja mun avaimeni jäi auton avaimien kanssa samaan nippuun..ja mies kun meni autolla..
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:siis miehellä on oma avain ja mun avaimeni jäi auton avaimien kanssa samaan nippuun..ja mies kun meni autolla..
Ei kannata pitää ylimääräisiä avaimia tai muutakaan rojua auton avaimissa. Voipi mennä virtalukko hajalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpö-Jalmari:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:siis miehellä on oma avain ja mun avaimeni jäi auton avaimien kanssa samaan nippuun..ja mies kun meni autolla..
Ei kannata pitää ylimääräisiä avaimia tai muutakaan rojua auton avaimissa. Voipi mennä virtalukko hajalle.
Onko noin??
Miten se rikki menee avaimista ja muusta rojusta? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpö-Jalmari:Onko noin??
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Miehen isä soitti ja sanoi olevansa sukulaisissa 300km:n..että eipä mies hänen kanssaan sitten saunonutkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Nöpö-Jalmari:Onko noin??
Kun siitä rojusta tulee painoa sen avaimen kautta siihen virtalukkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Nöpö-Jalmari:Onko noin??
Ehkä sun autoissa, mutta ei laatuautoissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Nöpö-Jalmari:Onko noin??
hahhah
No mikä se on sitten se ''laatu'' auto?
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Nöpö-Jalmari:Onko noin??
hahhah
No mikä se on sitten se ''laatu'' auto?
Alkuperäinen kirjoittaja heheh:on teillä paskoja autoja jos kotiavaimet rikkoo virtalukonMillä te oikein ajatte? Vuoden 1960 Ladalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Alkuperäinen kirjoittaja heheh:on teillä paskoja autoja jos kotiavaimet rikkoo virtalukonMillä te oikein ajatte? Vuoden 1960 Ladalla?
Ei vaan meillä amerikkalainen![]()