missä mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
mies lähti kuudelta isällensä saunomaan,eikä vieläkään tullut kotiin:( eipä ole yleensä viipyillyt reissuillansa..eikä baariin ole "karkaillut" kun nuorempana..missäköhän mahtaa olla..puhelimeen ei ole seitsemän jälkeen vastaut..ekä häe isäänsä saanut kiinni..

harmittaa kun ei ole koko iltana ollut edes avaimia,kun mies meni autolla ja kämpän avaimet on siinä samassa nipussa auton avaimien kanssa..huolettaa niiiiin kovasti:(

no kuis pitkän matkan päässä appiukkosi asuu? pääsiskö siel käymään vaik taksilla jos kovasti huolettaa? voisivatko olla paikallisessa parilla saunan jälkeen? baaris ei yleensä kuule puhelinta ku musa raikaa

eihän tohon ole kuin 1km,mutta olen kaksin 2v. kanssa ja auton avainnipussa on kotiavaimeni,eli ei pääsis kämppään sisälle enää jos lähtis..asutiin siis kerrostalossa.. mies on kyllä aina ilmoittanut jos menee baariin..tms..

onko sulla siskoa, äitiä, isää, naapuria, kaveria jolle voisit soittaa ja kertoa että olet tosi huolissasi. Jos ne voisi käydä appiukon luona kattomassa onko ne hengissä. Tajuis varmaan sun mieheskin että ei kannata jättää ilmoittamatta vaimolla tuolla lailla. Mä ainakin olisin sun tilanteessa jo aivan paniikissa. Soittaisin varmaan poliisillekin :/

Eikö teillä ole vara-avaimia koko talossa??? Jos ei niin hommatkaa nyt ensitilassa. Meillä ainakin joka avaimesta kopio mun vanhemmillakin ja kotona kanssa...

Yhteistyössä