MIssä ihmeessä???!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mies lähti eilen illalla kaverinsa luo ja tarkoitus oli että menevät sieltä sitten baariin.... ja tulee kotio yöllä.
Vaan eipä ole ukkoa näkynyt, eikä vastaa puhelimeenkaan......??
Pitäskö soittaa jo poliisi ja sairaala läpi.. vai odottelenko?

Nukuttua en ole saanut oikeestaan koko yönä.....

siis toi on kauheeta,mutta ei välttämättä ihan vielä kannata soitella polisiille ainakaan.oottelet nyt vielä.varmasti nukahtanu/sammunu jonnekkin kaverilleen tjn..soittelet aina tasasin väliajoin.hmmm.koita kestaa ja toivottavasti se ukkos löytyy pian.

meillä on ihan yhteinen sopimus et kotiin pitää tulla yöksi,ja se onkin ollut paljon mukavempi kun toinen on saanut hyvät yö unet kun ei tarvii olla huolisaan ja toinen tyytyväinen kun aamlla herää kotoa ja saa olla ihan rauhassa,suosittelen teillekin että tekisitte selvät "säännöt".toivottavasti pian kuulet miehestäsi,koita levätä ja odotella rauhassa!

meillä itsestään selvyys,että kotiin tullaan baarista suoraan..tosin,sen verran harvoin käydään missään,että ei onneks tarvii huolehtia kauhean usein..mä kun en osaa nukkua kunnolla,ennenkun mies tullut..

Ainakin poliisilaitokselta kerrottaisiin jos on sinne otettu talteen, soita, ja jos ei siellä tiedetä soita sairaalaan. Kamalaa tollanen epätietoisuus

muoks# hyvä kun löytyi =)

Yhteistyössä