Onko teidän mielestä ihan ok että miehesi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lopen kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lopen kyllästynyt

Vieras
Niin siis juttu on se että heräsin juuri ja kömmin ylös vesilasilliselle. Kurkkasin olohuoneeseen ja tajusin että hitto eipä näy ukkoa sielläkään! Kymmenen aikoihin olisi pitänyt kotiutua kun sen keäteatteri esitys loppui n. klo 21.

Nukkui eilenkin jonnekin kahteen asti iltapäivällä ja herättyään kömpi tietokoneelle. Siitä huomauttelin että pistäisi sen pirun tietsikan kiinni ja tulisi touhuamaan ennemmin tyttärensä (4kk) kanssa kun sillä oli kuitenkin lähtö jo klo 16. Meinasi että ei kerkiä!!!! Ai että herra kerkiää prkl istua tietsikalla mutta ei seurustella oman tyttärensä kanssa!!!

Lisäksi valitteli että oli väsynyt kun ei ollut saanut oikeen kunnolla nukuttua. Ei halvattu... Mä en ole nukkunut kunnolla 4 kuukauteen niin että ei tahdo oikeen sympatiat riittää. Mies meinasi että:"toivottavasti saan sitten ens yönä nukuttua paremmin..." Ja nyt sitä ei edes näy kotona!!!!!!!!

Yritin soittaa kännykkään, ei vastaa. Ois nyt voinut edes ilmoittaa jos oli pakko jonnekin lähteä niin ettei tarvitsisi perään soitella ja ihmetellä että onko se nyt vaan jossain kavereiden kaa vai onko sattunut jotain...

Ottaa päähän kun tiedän että huominen menee sitten saman kaavan mukaan kuin eilen. Eikä herra taas millään kerkiä hoitaa tytärtään tahi leikkiä tämän kanssa...

Ylireagoinko? Onko tollanen jonkun mielestä ihan hyväksyttävää?

Mies 30 v.
Kyllä hän välillä jaksaa jotain touhuilla tyttärensä kanssa ja tiedän että rakastaa häntä, mutta silti musta vaan välillä tuntuu että kaikki pääasiallinen hoitovastuu on mulla ja se tekee just mitä itseä sattuu huvittamaan...
Me kun ollaan vielä molemmat kotonakin päivisin (mies kuntoutustuella) ja silti musta tuntuu että kaikki kotihommat on mun kontolla...

voi itku mikä tilanne, sivusta seuraan kaverin luona samanlaista kuviota. ukko joko nukkuu tai on koneella, yhtään kiinnostusta touhuta 4 vanhan tyttären kanssa ei ole. kotityöt ei kiinnosta ja muutenkin vaikuttaa aika saamattomalta tapaukselta koko mies.

Mitä jos laittaisitte tietokoneen ihan vaan pois? Tai netin kiinni jos täällä viihtyy liikaa. Aluksi ainakin joksikin aikaa.

Siis tämä auttais tuohon ongelmaan et istuu liikaa koneella, huomaisi mieskin sitten kuinka mukavaa on viettää aikaa oman lapsen ja puolison kanssa?

Ei ole hyväksyttävää!
Jos tuota että ei olekaan tullut silloin kotiin kun on sanonut tulevansa tapahtuisi harvakseltaan en nostaisi meteliä. On sitä itsellekin käynyt niin että kaverit houkuttelee lähtemään vielä johonkin ja sitten klo on *hups* aamuyö =) mutta puhelimeen pitää vastata! :/ ainakin pitää heti ottaa yhteyttä kun huomaa puhelun tulleen ( baarissa kun sitä ei välttämättä kuule )
ja jos teillä on kummatkin kotona niin kyllä mun oikeustajun mukaan pitäisi vastuun lapsesta ja kotitöiden mennä suht. tasan.

Niin kyllähän se yleensä muistaa ilmoitella. Enemmän kuin se ettei ilmoittanut niin ottaa päähän se että mitä hittoa pitää yötämyöten keikkua jossain jos on mukamas niiiiiiin hirveän väsynyt... Ja että sitten hänen mielestään on ihan ok taas nukkua huomenna puoleen päivään kun mä pomppaan ylös kukonlaulun aikaan (vielä tavallista väsyneempänä tän purkautumissession takia... ;) )

Voi hitto nyt tais tyttökin herätä...

Ei ole ok. Sen kuitenkin tunnustan, että sen harvan kerran kun jonnekin lähden, niin väsymyksestä huolimatta saattaa olla niin mukavaa, ettei enää väsytäkään. Kännykän ääntä ei missään hälinässä kuule eikä kelloakaan tule katsottua. Mutta jos on luvannut tulla tiettyyn aikaan, niin ainakin voisi ilmoittaa, jos viivästyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnistuisko:
Mitä jos laittaisitte tietokoneen ihan vaan pois? Tai netin kiinni jos täällä viihtyy liikaa. Aluksi ainakin joksikin aikaa.

Siis tämä auttais tuohon ongelmaan et istuu liikaa koneella, huomaisi mieskin sitten kuinka mukavaa on viettää aikaa oman lapsen ja puolison kanssa?

Tuota minä en tekisi, koska jos mulle noin tehtäisiin niin saisin sellaisen raivarin.
Meillä oli tuossa vaiheessa ihan samallaista se, että mies ei vauvan kanssa oikeastaan ollut, mutta mitä vanhemmaksi tuo lapsi tulee, niin sitä enemmän tuota miestä kiinnostaa. 4-kuinen on vielä niin pieni, että kaikki miehet eivät osaa sellaisten kanssa olla, vaikka kuinka olisi oma.

Yhteistyössä