Mirtatsapiini ja laihdutus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMI 36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BMI 36

Vieras
Onko kukaan onnistunut laihduttamaan samaan aikaan kun käyttänyt mirtatsapiinia? Itse syön tällä hetkellä 15 mg iltaisin ja tuntuu, että tuo lääke turvottaa ja lisää makeannälkää. Ja samaan aikaan pitäsi kovasti yrittää pudottaa tuota painoa, jota on aivan aivan liikaa :(
 
Olen nyt laihduttanut 3,5kg lisäkiloja ton lääkkeen kanssa tuli 6kg. Lääke annos sama kuin sinulla 15mg. Mul oli vain paha tapa toi makean mättäminen eli tunnesyöppö. Nyt pikkuhiljaa jättänyt astettain makean pois, mut olen yhden herkku kerran suonnut viikossa. Välillä repsahdan, mutta siitä on hyvä jatkaa eikä heittää kirvestä kaivoon. Liikunnan olen aloittanut ja miettinyt ateria kokonaisuudet eli miten söin ennen ja miten nyt olisi syötävä. Painoa on tippunut, mutta hitaasti ja varmasti.
Pikku hiljaa pieniä muutoksia, eikä kerralla kaikkea, jotka on yleensä tuhoon tuomittuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 15mg:
Olen nyt laihduttanut 3,5kg lisäkiloja ton lääkkeen kanssa tuli 6kg. Lääke annos sama kuin sinulla 15mg. Mul oli vain paha tapa toi makean mättäminen eli tunnesyöppö. Nyt pikkuhiljaa jättänyt astettain makean pois, mut olen yhden herkku kerran suonnut viikossa. Välillä repsahdan, mutta siitä on hyvä jatkaa eikä heittää kirvestä kaivoon. Liikunnan olen aloittanut ja miettinyt ateria kokonaisuudet eli miten söin ennen ja miten nyt olisi syötävä. Painoa on tippunut, mutta hitaasti ja varmasti.
Pikku hiljaa pieniä muutoksia, eikä kerralla kaikkea, jotka on yleensä tuhoon tuomittuja.

Missä ajassa sulla tuli tuo 6 kg?
 
6 kg tuli 4kk, mutta huomasin itsekin et lääke aiheutti jatkuvaa näläntunnetta noin puolen vuoden ajan alotuksesta, varsinkin annoksen ollessa 30mg, ja kun vähensin tohon 15mg, samoja vaikutuksia ei ole ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 15mg:
6 kg tuli 4kk, mutta huomasin itsekin et lääke aiheutti jatkuvaa näläntunnetta noin puolen vuoden ajan alotuksesta, varsinkin annoksen ollessa 30mg, ja kun vähensin tohon 15mg, samoja vaikutuksia ei ole ollut.

Joo no toivottavasti ei tarviikaan nostaa annosta, sillä mulla on myös toinen masennuslääke menossa, joka on myös hyvin ruokahalua nostava, eli Anafranil, siinä onkin suuri syy tähänastiseen lihomiseeni, mutta nyt on suunta vain alaspäin, toivottavasti :)
 
Mie olen masennuksen kanssa kohta sinut, ehkä. Olen käynnyt itseni kanssa syitä ja seurauksia läpi. Olen aloittanut liikunnan ja lenkillä kuuntelen musiikkia, jotka saavat jo mielen piristymään. Talvella kävin kans lenkillä ja vaikutti mun mielialaan piristävästi, mutta sitten taas sohvaperunaksi jäin ja arvaten sen seuraukset.
 

Yhteistyössä