'aina ennen olemme aattona menneet jomman kumman vanhemman luo tai sitten meille on kutsuttu vanhemmat. Kauhea paine että pysytään aikataulussa. Hermot kireellä koko aatto aamupäivä vielä, rauhoittumaan ei ole päässyt vasta kun illan suussa.
Tänä vuonna olimme kotona aivan omalla porukalla. Oli ihana aamulla herätä ilman kellon soittoa, laittaaa aivan rauhassa puuro tulemaan. Kävin vielä aamulla kaupassa ostamassa unohtuneet luumut ja maitoa lisää ja kävin yhden kummin luona hakemassa vielä paketin. Puolen päivän aikaan mieli teki lähteä pulkkamäkeen joten lähdettiin laskettelurinteelle (joka oli tietty suljettu) laskemaan mäkeä. Hauskaa oli, meidän esikoinenkin (15-v) nautti kovasti samoin 10-v HipHop poitsukin heittäytyi täysillä mukaan. Oli ihana tehdä koko perheenä jotain näin hauskaa, ilman mitään kiirettä. kotiin tultiin aivan märkinä kuin uitetut koirat, lämmitettiin sauna ja saunottiin. viiden aikaan lähdettiin käymään ukin haudalla, ja jätimme uuniin lämpiämään laatikot, hautuumaa oli niin kaunis näky illalla, pimeässä. (Aikaisempina vuosina hautuumaa käynti aina ajoittunut aamupäivään, valoisaan aikaan). Kun kotiin tulimme olikin tontut käyneet jättämässä kuusen alle lahjapaketit. Niitä kun tutkailimme niin siinä samaan aikaan perunat kypsyivät ja pääsimmekin syömään. Syönnin jälkeen osa porukasta sammahti unille ja herättiin 23 aikaan torttu kahville ja pelaamaan lahjaksi saatua monopolia. Pelaaminen venähtikin klo kolmeen asti jonka jälkeen menimme suosiolla nukkumaan. Oli ihan viettää kerrankin kiireetön joulu aivan omalla porukalla ja nauttia omasta perheestään täydellä teholla ja tehdä asioita omalla painoillaan. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Tänä vuonna olimme kotona aivan omalla porukalla. Oli ihana aamulla herätä ilman kellon soittoa, laittaaa aivan rauhassa puuro tulemaan. Kävin vielä aamulla kaupassa ostamassa unohtuneet luumut ja maitoa lisää ja kävin yhden kummin luona hakemassa vielä paketin. Puolen päivän aikaan mieli teki lähteä pulkkamäkeen joten lähdettiin laskettelurinteelle (joka oli tietty suljettu) laskemaan mäkeä. Hauskaa oli, meidän esikoinenkin (15-v) nautti kovasti samoin 10-v HipHop poitsukin heittäytyi täysillä mukaan. Oli ihana tehdä koko perheenä jotain näin hauskaa, ilman mitään kiirettä. kotiin tultiin aivan märkinä kuin uitetut koirat, lämmitettiin sauna ja saunottiin. viiden aikaan lähdettiin käymään ukin haudalla, ja jätimme uuniin lämpiämään laatikot, hautuumaa oli niin kaunis näky illalla, pimeässä. (Aikaisempina vuosina hautuumaa käynti aina ajoittunut aamupäivään, valoisaan aikaan). Kun kotiin tulimme olikin tontut käyneet jättämässä kuusen alle lahjapaketit. Niitä kun tutkailimme niin siinä samaan aikaan perunat kypsyivät ja pääsimmekin syömään. Syönnin jälkeen osa porukasta sammahti unille ja herättiin 23 aikaan torttu kahville ja pelaamaan lahjaksi saatua monopolia. Pelaaminen venähtikin klo kolmeen asti jonka jälkeen menimme suosiolla nukkumaan. Oli ihan viettää kerrankin kiireetön joulu aivan omalla porukalla ja nauttia omasta perheestään täydellä teholla ja tehdä asioita omalla painoillaan. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: