Hemmetin pahalta maistuva, mutta järkyttävän tehokas litku *luontaistuote*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juupasen juu, fermentointi tarkoittaa käymistä. Eli tämä Regulat on kaikilla noilla muilla aineilla kuin vesi, maustettua hyvin käytettyä kiljua!

VOI HYVÄN TÄHDEN! TEKEEKÖ MIELI KILJUA?

Juupasen juu, fermentointi tarkoittaa käymistä. Eli tämä Regulat on kaikilla noilla muilla aineilla kuin vesi, maustettua hyvin käytettyä kiljua!

Järjen riemuvoitto. Hurraa!
Oletatko myös, että esim. Aasian maissa käytetty fermentoitu kalakastike on kalalla maustettua kiljua?
Fermentointia on kahta eri laatua: alkoholi- ja maitohappokäymistä. Jälkimmäistä käytetään Regulat Pron valmistamiseen. Suosittelen jotain kurssia, jossa opastetaan syvällisesti "luetun ymmärtämisen maailmaan".

Regulat on luomutuotantoa oleva entsyymivalmiste, joka tukee elimistön omia entsyymiprosesseja.

Regulat valmistetaan luomuvihanneksista, -pähkinöistä ja -hedelmistä patentoidulla kaskadifermentointi-menelmällä (vaihekäyttämismenetelmällä), jossa seosta maitohappokäytetään useassa vaiheessa noin kolmen kuukauden ajan. Fermentointiprosessien aikana kasveista peräisin olevat fytokemikaalit ja entsyymien määrä kasvaa valmisteessa moninkertaisiksi. Yhden pullon valmistukseen käytetään korillisen verran raaka-aineita. Tuontantoon käytetään aurinkoenergiaa.

Regulatin positiiviset moninaiset vaikutukset näkyvät muun muassa vastustuskyssä, energian ja vitaalisuuden lisääntymisenä ja hiusten vahvistumisena. Se vaikuttaa elimistön pH-tasapainoon, aineenvaihduntaprosesseihin sekä uudistaa soluja. Regulatia voi käyttää myös ulkoisesti pienten iho-ongelmien hoidossa.

Sisältää:
Vettä*, sitruunoita*, taateleita*, viikunoita*, saksanpähkinöitä*, kookospähkinöitä*, sipulia*, soijapapuja*,kasviperäistä glyseriiniä, selleriä*, pavunituja*, artisokkaa*, herneitä*, hirssiä*, mausteita*, kurkumaa*, sahramia*, acerolakirsikkaa* (*luonnonmukaisesti tuotettuja).

Syö kasvikunnan tuotteita (kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja) vähintään 500 grammaa päivässä.

Pohjoismaiden ministerineuvoston selvityksen mukaan vain alle 10 % suomalaisista sanoo syövänsä viisi annosta kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja päivässä.

Lueskentelin tätä ketjua ja siksi laitan oman kokemukseni. Olen 60 ja kuoleman välillä oleva mies, jonka ei ole tarvinnut kovin paljon syödä lääkkeitä. En ole juurikaan uskonut esim vaimon "ihmeaineisiin" enkä muidenkaan vakuutteluihin. Joitakin viikkoja sitten (tämä toinen kerta) alkoi kasvojeni iho oireilla tosi paljon - hilseilyä ja voimakasta punoitusta silmien ympärillä, otsassa ym niin, että välillä olin kuin Panda-karhu. Vältin jo kulkemista julkisilla paikoilla. Mikään lääkevoide (kortisoni) tai muukaan voide ei auttanut. Joku kasvojen puhdistus geeli helpotti muutaman minuutin, mutta sitten taas entinen. Asiantuntija, tässä tapauksessa tuttu vyöhyketerapeutti sanoi sen johtuvan sisäelimistä (maksa, munuaiset). Itse kyllä olin epäillyt myös samaa, koska aiemmin olin reagoinut esim punaviiniin lähes samalla tavalla. Nyt olen käyttänyt Regulaattia n kolme viikkoa (sisäisesti ja ulkoisesti suihkeena). Kaikki iho-oireet hävinneet ja moni muukin asia muuttunut. Ei edes pitkä kulttuuriviikonvaihde nautintoaineineen tuntunut ihossa mitenkään (ilman punaviiniä kuitenkin).

Muut voivat olla mitä mieltä haluavat, mutta tässä tapauksessa minä uskon tähän kokemukseen ja aion käyttää ainakin pari-kolme kuukautta vielä ja katson sitten, jatkanko ja miten. Hinta on korkea, mutta käytännössä esim yhden viikonlopun "nautintoaineet" maksavat helposti saman kuin yksi pullo Regulaattia, mikä kestää 3-4 vk. Se on siis puhdasta valintaa vain. Ymmärrän kyllä, että ilman viikonloppunautintojakin on hinta monelle ylipääsemätön.

Tervehdys,
tuli vain mieleeni kun tässä näitä tuotteita käytetään kuukausia kuten maitohappobakteeritabletteja, onko kukaan testannut niitä?
Jos vaikka olisi samanlainen vaikutus??
Terveisin
Eeva

Regulat on luomutuotantoa oleva entsyymivalmiste, joka tukee elimistön omia entsyymiprosesseja.

Regulat valmistetaan luomuvihanneksista, -pähkinöistä ja -hedelmistä patentoidulla kaskadifermentointi-menelmällä (vaihekäyttämismenetelmällä), jossa seosta maitohappokäytetään useassa vaiheessa noin kolmen kuukauden ajan. Fermentointiprosessien aikana kasveista peräisin olevat fytokemikaalit ja entsyymien määrä kasvaa valmisteessa moninkertaisiksi. Yhden pullon valmistukseen käytetään korillisen verran raaka-aineita. Tuontantoon käytetään aurinkoenergiaa.

Regulatin positiiviset moninaiset vaikutukset näkyvät muun muassa vastustuskyssä, energian ja vitaalisuuden lisääntymisenä ja hiusten vahvistumisena. Se vaikuttaa elimistön pH-tasapainoon, aineenvaihduntaprosesseihin sekä uudistaa soluja. Regulatia voi käyttää myös ulkoisesti pienten iho-ongelmien hoidossa.

Sisältää:
Vettä*, sitruunoita*, taateleita*, viikunoita*, saksanpähkinöitä*, kookospähkinöitä*, sipulia*, soijapapuja*,kasviperäistä glyseriiniä, selleriä*, pavunituja*, artisokkaa*, herneitä*, hirssiä*, mausteita*, kurkumaa*, sahramia*, acerolakirsikkaa* (*luonnonmukaisesti tuotettuja).

Syö kasvikunnan tuotteita (kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja) vähintään 500 grammaa päivässä.

Pohjoismaiden ministerineuvoston selvityksen mukaan vain alle 10 % suomalaisista sanoo syövänsä viisi annosta kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja päivässä.

Soijapapuja, eikiitos!

Mut mitään rasvaa siinä ei ollut, vaikka elimistö ei vaan toimi ilman riittävää rasvaa!

No, rasvat ovat aina huonoja, jos tuoteselosteessa lukee kasviöljy - sehän voi olla muuntogeenisistä aineksista, soijaöljy, maissiöljy, neonikonikonitidijäämiä, jos on rypsiöljy tai rapsiöljy sisällysluettelossa... Mut suolatonta luomuvoita ei kaupasta saa edes rahalla? Helppohan sitä on itsekin tehdä, mutta kun se luomukerma ei aina ole edes luonnonmukaista, koska seassa on vesistöjä puhdistavaa levää ja vesistöt ovat jo niin piloilla, että kalatkin kärsivät munuaisvaurioista. Ihmekös tuo, kun vesistöistä ei saada millään systeemillä puhdistettua lääkejäämiä, ei koskaan.

Riittävä rasvamäärä ei ole pelkkä makuasia:
Etsi - karppaus.info :: keskustelufoorumi

Minulla jo kohta toinen pullo juotuna, kolmas kaapissa odottaa. Olen paljon energisempi, vaikka on vuoden pimein aika, lisäksi otan joka arki pv kirkasvalohoitoa n. 2 h ( laite töissä).
Suosittelen lämpimästi Regulattia. Rahaa menee tosiaan monesti paljon turhempaan ja makuun tottuu viikossa.

Onnekseni löysin netistä tämän Regulat tuotteen. Olin jo epätoivoinen ärtyneen suoliston oireistoston normaalia elämää haittaavasta vaikutuksesta. Kaikki mahdolliset apteekin vapaasti saatavilla olevat vatsalääkkeet on tullut kokeiltua, niistä on ollut apua, mutta ei tarpeeksi. Olen fibromyalgiaa sairastanut yli kymmenen vuotta ja viimeiset kuusi vuotta on ollut erittäin masentavaa aikaa. Olen menettänyt hyvin monta tärkeää läheistäni ja järjestänyt hautajaisia. Suru ja ikävä on ollut läsnä joka päivä. Kun henkinen paine alkoi helpottaa, yhtäkkiä alkoivat kovat vatsavaivat. Terveyskeskuslääkärille ei saa aikaa, olen ollut jonossa jo tovin. Regulatin mainos osui silmiini ja hankin sitä välittömästi. Kahden päivän päästä olo alkoi helpottaa ja vatsakivut vähenivät pikkuhiljaa. Ensimmäinen pullo loppui ja tuli viiden päivän tauko. Kunnes vatsanväännöt ja ripuli taas alkoivat. Ei muuta kuin kauppaan ja uusi pullo korkattiin. Kivut alkoivat helpottaa vuorokaudessa! Aine maistuu etikkaiselle, mutta olen paljon pahemmankin makuisia lääkkeitä niellyt. Nyt lisäsin aamulääkkeeksi ystäväni suositteleman Aloe Vera geelijuoman. Näillä kahdella aineella on ollut huikean iso vaikutus vatsani hyvinvointiin. Ruokavalion olen jotunut myös aloittamaan. Puhtaat kauratuotteet ovat hyviä, kaikki muut gluteenia sisältävät jauhotuotteet pois. Nyt vaan odottelen poistuvatko oireet kokonaan jatkossa ja voinko joskus jälleen juoda jopa kupponen kahvia. Voin hyvillä mielin suositella Regulatia ärtyneestä suolesta kärsiville. Myönnettäköön että se on mielestäni toki aika kallis tuote. Olen saanut kuitenkin vastinetta rahoilleni ja olen myös pirteämpi. Unihäiriöt ovat kulkeneet mukanani ainakin yhtä kauan kun fibromyalgiakkn. Nyt nukun useita tunteja yössä heräämättä, joka on minulle suoranainen ihme! Toivon vain että tämä parannus olisi pysyvää!

Sairastan ääreishermotulehdusta, mikä aiheuttaa jaloissa ja käsissä kovaa pistelyä, polttoa ja tunnottomuutta, koska omat solut syövät vasta-ainesolujani. En ole voinut syödä vuosikausiin eläinkunnan tuotteita, koska oireet voimistuvat lähes sietämättömiksi. Olen nyt käyttänyt Regulattia pari vuotta ja tilanteeni on huomattavasti parempi. Voin jopa syödä jotain eläinkuntaan kuuluvaakin ja oireet pysyvät suhteellisen vähäisinä. Jopa neurologi kehotti käyttämään sitä jos tunnen sen auttavan, koska he ovat neuvottomia tuon sairauden edessä. Suuri määrä ihmisiä kärsii entsyymien puutteesta tänä teollisen ruuan aikakautena, josta seurauksena kaikenlaiset sairaudet. Olen itse, näin uskon, tuon puhdistetun ruuan uhri. On suorastaan panettelua väittää ihmisiä, jotka ovat saaneet avun Regulatista, luulosairaiksi. Olen elävä esimerkki avun saaneista, minkä lääkärikin myöntää, koska refleksit ja tunto ovat palanneet polviini ja sääriiini. Humpuukia tai ei, mutta tosiasiat kertoo totuuden. Jotkut pitävät Regulatin makua pahana, mutta moni lääke on paljon pahempaa ja itse sekoitan sen puoleen lasilliseen omenamehua. Suosittelen Regulattia sydämestäni ihmisille, jotka eivät ole saaneet apua mistään muualta. Minut se on pelastanut ainakin toistaiseksi rullatuolilta, mikä voi olla lääkäreiden mukaan tautini väistämätön seuraus.

Kyllä, valitettavasti. Muistaakseni 56 ja jotain. Siis euroa. Kyllä hirvitti itseänikin, en ensin uskaltanut tunnustaa edes miehelleni. Mutta sitten ajattelin miten paljon turhempaankin olen rahaa elämäni aikana laittanut. Päätin repäistä ja kokeilla ja se tuntuu kannattaneen :).

No on vaikea keksiä turhempaa. Tai no joo: homeopatia. Magneettikorut. Yksisarvishoito. Aurakuvaukset. Kaikki minkä luvataan "puhdistavan elimustöä". Ei se niin vaikeaa olekaan....

No on vaikea keksiä turhempaa. Tai no joo: homeopatia. Magneettikorut. Yksisarvishoito. Aurakuvaukset. Kaikki minkä luvataan "puhdistavan elimustöä". Ei se niin vaikeaa olekaan....
Et sitten tiedä ainakaan homeopatiasta mitään. Ehkä ois hyvä tutustua asioihin sanojen takana. Homeopatia esim. Saksassa yleisesti käytössä, Suomessakin laillinen ja osan lääkäreistä käytössä. Surullista, että ennakkoluulot aiheuttavat asenteellisuutta. Regulatista ei vielä ole kokemusta, mutta aion kokeilla.

Niin kauan kun menee suht koht hyvin, ei ehkä tule lähdettyä tutkimaan näitä vaihtoehtoisia keinoja parantua. Mutta kun syö kuurin toisensa perään esim kortisonia ja antibiootteja ja voi aina vain huonommin ja aina vain useammin jonottaa lääkäriin pääsyä, alkaa vaihtoehdotkin kiinnostaa. Tällä tiellä ollaan. Voimaruokaa läheltä ja kaukaa, sokerit ja vehnä pois ja regulaatit käyttöön. Ja tietenkin suolihuuhtelu. Nyt ehkä ensimmäistä kertaa alkaa keuhkokuumeeseen kierre katketa ja voimat löytyä uudestaan. Hinta on kova, mutta niin on sairastamisellakin. Tilaan Regulat tuotteet Saksasta, 38€.

[QUOTE="vieras";26549675]Onko tämä saman tapaista kuin aikanaan oli joku Noni-mehu tai jotain sinnepäin?

Noni-mehu on vieras minulle, joten en osaa sanoa. Tällaisen löysin googlella:

Huippu-uutuus! RegulatPro Metabolic sisältää Regulatin tiivistetyn voiman. Tuote sisältää lisäksi magnesiumia, mangaania, sinkkiä, kromia sekä B1-, B2-, B3-, B6-, B12- C- ja D3-vitamiinit. RegulatPro Metabolicin sisältämät arvokkaat suoja- ja ravintoaineet ovat helposti ja nopeasti elimistön käytettävissä.

Regulatin positiiviset ja moninaiset vaikutukset näkyvät muun muassa vastustuskyvyssä, energian ja vitaalisuuden lisääntymisenä ja hiusten vahvistumisena. Vaikuttaa elimistön pH-tasapainoon, aineenvaihduntaprosesseihin sekä uudistaa soluja.

Regulatin vaikutuksia:
• Uudistaa elimistön omaa entsyymijärjestelmää
• Nostaa vastustuskykyä
• Poistaa happamia aineenvaihduntatuotteita
• Estää elimistön happamoitumista
• Ylläpitää happo-emästasapainoa
• Lisää energiaa
• Parantaa suolistomikrobistoa
• Suojaavat ja elinvoimaa lisäävät ainesosat imeytyvät elimistöön helposti ja nopeasti
• Laihduttajille ja allergikoille
• Sopii vatsa-suolisto-ongelmiin,

No ei varmasti sovi, kun on soijaa! En kokeilisi edes maistiaista. Sori. Muuntogeeniset ainekset sairastuttaa. C-vitamiinin saa marjoista, ei nappuloista. Jos se on askorbiinihappoa, tulen sairaaksi ja närästää. Mut soijan takia nounounou:sick:
Vaniljasokeri myöskin on sellainen, ettei kaikille sovi ollenkaan...

Ainesosat:
vettä*, sitruunoita*, taateleita*, viikunoita*, saksanpähkinöitä*, kookospähkinöitä*, sipulia*, soijapapuja*,kasviperäistä glyseriiniä, selleriä*, pavunituja*, artisokkaa*, herneitä*, hirssiä*, mausteita*, kurkumaa*,sahramia* (*luonnonmukaisesti tuotettuja)
Appelsiinimehutiivistettä, magnesiumsitraattia, C-vitamiinia, luonnollisia aromeja, vaniljasokeria*, sinkkikloridia, mangaanisulfaattia,
D3-vitamiinia, niasiinia (B3), kalsiumpantotenaattia (B5), pyridoksiinihydrokloridia (B6), riboflaviinia (B2), tiamiinikloridi hydrokloridia (B1), kromikloridiheksahydraattia, foolihappoa, syanokobalamiinia (B12).

https://www.terveysmarket.fi/product_details.php?p=749[/QUOTE]

Yhteistyössä