Me tykätään kovasti joulusta, johon kuuluu paljon väkeä
Niinpä ollaankin vietetty joulut äitini ja isäpuoleni, "setäni" ja siskoni perheen kanssa. Ollaan yleensä oltu äidilläni, koska siellä on eniten tilaa, ehkäpä jo ensi jouluna pääsemme viettämään "suku"joulua meidän uuteen kotiin
Ruuan laiton hoitaa naisväki, meitä on kolme tomeraa touhuamassa, samalla saamme viettää äiti-lapsi laatuaikaa
Ei kiirettä koko päivän aikana vaan ihan rauhassa touhutaan ja kivaa on. Nautitaan yhdessä olosta
:heart:
Joulu ihan vain oman perheen (mies ja lapset) parissa kuulostaa... hiljaiselta
Joulu ihan vain oman perheen (mies ja lapset) parissa kuulostaa... hiljaiselta