Meillä oli erilainen aatto kuin koskaan ennen

Me tykätään kovasti joulusta, johon kuuluu paljon väkeä :) Niinpä ollaankin vietetty joulut äitini ja isäpuoleni, "setäni" ja siskoni perheen kanssa. Ollaan yleensä oltu äidilläni, koska siellä on eniten tilaa, ehkäpä jo ensi jouluna pääsemme viettämään "suku"joulua meidän uuteen kotiin :) Ruuan laiton hoitaa naisväki, meitä on kolme tomeraa touhuamassa, samalla saamme viettää äiti-lapsi laatuaikaa :) Ei kiirettä koko päivän aikana vaan ihan rauhassa touhutaan ja kivaa on. Nautitaan yhdessä olosta :) :heart:

Joulu ihan vain oman perheen (mies ja lapset) parissa kuulostaa... hiljaiselta :)
 

Yhteistyössä