No mä totesin että jonkinlaisena "rangaistuksena" (huono sanavalinta, myönnetään) näille kerta toisensa samaan kuseen järkkääville naisille voisi ottaa jonkinlaista elämänhallintaa käsittelevän kuntoutuksen. Minun mielestäni se on törkeää rahan ja ajan haaskausta että siellä samat naikkoset istuvat käräjillä kerta toisensa perään kun omilla valinnoillaan olisi voitu välttää raiskaukset.
Ja sitä kommentoin myös että oikeus katsoo tekijän kannalta lieventäviä asianhaaroja ja NIIHIN naisen valinnat vaikuttavat. Eli se ettei mies tunkeudu väkisin naisen kotiin vaan nainen päästää hänet sinne itse. Tai lopulta voi olla naisen sana miehen sanaa vastaan, miten tälläisessä tilanteessa KUKAAN voi sanoa miten asia on mennyt. Ei se automaattisesti niin voi mennä että naista vain uskotaan. Nainen osaa kyllä halutessaan itkeä ja näytellä vakuuttavasti, esittää uhria marttyyrimaisesti.
no kyllä nyt on ihan eri ääni kellossa. nyt sä puhut kokajan jostain tilanteista jossa ei oikeestaan tiedetä onko raiskausta tapahtunut ja muutenkin kaunistelet aika reilusti aiempia sanomisiasi.