Minkä ikäisenä menit kihloihin, entä naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7 kk seurustelua, sitten kihloihin. Puoli vuotta kihloissa, sitten naimisiin ollessani 21 v. (kuten olin kihlautuessammekin). Pian 3-vuotishääpäivä :)

Tosin kihloissa olen ollut kerran aiemminkin. Mentiin teinirakkauden kanssa kihloihin, kun minä olin juuri täyttänyt 18 v. ja hän oli vielä 17 v. Seurustelua oli siinä vaiheessa kestänyt muistaakseni noin vuoden. Voi niitä aikoja :)

Olen 31v enkä ikinä ollut kihloissa
Seurustellut 6v

Työtoverini tämän kauniisti ilmaisi : "Oot varmaan maailman ainoa yli kolmekymppinen joka ei ole ollut koskaan kihloissa..."
Pitääköhän paikkaansa?

Seurustelua tais olla reilu 2 vuotta takana, kun menimme kihloihin. Olimme tuolloin 18. Kihloissa olimme 4 vuotta ja naimisiin menimme 22-vuotiaina. Naimisissa olemme olleet melkein 13 vuotta ja toivottavasti yhteisiä vuosia on edessä vielä paljon.

olin juuri täyttänyt 17 kun mentiin kihloihin puolen vuoden seurustelun jälkeen (mies oli 24) ja naimisiin mentiin siitä noin puolentoista vuoden kuluttua eli olin 18 mutta en ihan vielä 19. Nyt on kesällä tulossa jo 22. hääpäivä :)

Oltiin seurusteltu 4kk kun mentiin kihloihin( tosin palstalta olen oppinut että ei me mitään seurusteltu kun kumpikaan ei kysyny että "alatko oleen...."), ja olin tuolloin 26v, naimisiin mentiin kun olin 32v ja lapsetkin oli jo tehty.

Yhteistyössä