Kolme vuotta seurusteltiin, ja 23,5v olin (tai siis noh, pari kk vajaa 24v) ja 2v oltiin kihloissa kunnes mentiin naimisiin, jolloin olin 25,5v eli himpun vajaa 26v
7 kk seurustelua, sitten kihloihin. Puoli vuotta kihloissa, sitten naimisiin ollessani 21 v. (kuten olin kihlautuessammekin). Pian 3-vuotishääpäivä
Tosin kihloissa olen ollut kerran aiemminkin. Mentiin teinirakkauden kanssa kihloihin, kun minä olin juuri täyttänyt 18 v. ja hän oli vielä 17 v. Seurustelua oli siinä vaiheessa kestänyt muistaakseni noin vuoden. Voi niitä aikoja
Ollaan seurusteltu 6 vuotta, kihloihin mentiin v.2010 jolloin olin 28. Ensi kesänä olisi suunnitteluasteella olevat häät jolloin tulen olemaan 31 tai 32, riippuu ajankohdasta.
-Seurustelu aloitettiin, kun olin 16 v ja mies 17 v.
- Ei menty koskaan kihloihin.
- Naimisiin mentiin, kun olin 32 v ja mies 33 v.
- Kesällä 10v-hääpäivä.
Seurustelua tais olla reilu 2 vuotta takana, kun menimme kihloihin. Olimme tuolloin 18. Kihloissa olimme 4 vuotta ja naimisiin menimme 22-vuotiaina. Naimisissa olemme olleet melkein 13 vuotta ja toivottavasti yhteisiä vuosia on edessä vielä paljon.
olin juuri täyttänyt 17 kun mentiin kihloihin puolen vuoden seurustelun jälkeen (mies oli 24) ja naimisiin mentiin siitä noin puolentoista vuoden kuluttua eli olin 18 mutta en ihan vielä 19. Nyt on kesällä tulossa jo 22. hääpäivä
Oltiin seurusteltu 4kk kun mentiin kihloihin( tosin palstalta olen oppinut että ei me mitään seurusteltu kun kumpikaan ei kysyny että "alatko oleen...."), ja olin tuolloin 26v, naimisiin mentiin kun olin 32v ja lapsetkin oli jo tehty.