R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Ei tuollaista rajaa pysty vetämään.
Elämä se on mikä kasvattaa.Joku kakskymppinen voi olla paljon kypsempi kuin kolmekymppinen.
Se mikä ratkaisee on,että tajuaa mikä vastuu lapsista on ja pystyy sen vastuun kantamaan.
Minun mielipiteeni siis.
Hmm, harvoinpa 20 voi olla kypsempi kuin 30, oli sitten kokenut mitä tahansa. Toki 20v voi olla hyvä äiti ja 30v taas huono.. mutta onko se sama asia kuin kypsyys.
tätä mieltä minäkin tosin ihan teini on liian nuori-melkein ainaAlkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Ei tuollaista rajaa pysty vetämään.
Elämä se on mikä kasvattaa.Joku kakskymppinen voi olla paljon kypsempi kuin kolmekymppinen.
Se mikä ratkaisee on,että tajuaa mikä vastuu lapsista on ja pystyy sen vastuun kantamaan.
Minun mielipiteeni siis.
Alkuperäinen kirjoittaja höps:Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Kuka täs nyt on ketään sortanut?Sitäpaitsi jos asiaa tarkemmin aattelee, niin enemmänkin "vanhempana" lapsensa saaneita katotaan kieroon, jos nyt ihan yleistämään ruvetaan. Kuule relaa nyt vaan, äläkä ota näitä niin henk.koht. Täähän on vaan kaksplussan palsta
B)
Ei todellakaan katsota. Eikä nuoret äidit hauku vanhempia äitejä, niinkuin vanhemmat äidit haukkuvat ja sortavat nuoria äitejä.
Ei kukaan tule kaupassa vanhemmalle äidille sanomaan että "oot pilannut elämäs" niin kuin nuorille sanotaan useinkin, ihan tuntemattomat ihmiset.
Eikä vanhemmilta äideiltä kun he saavat toisen lapsen kysytä "Onko niillä varmasti sama isä".
Muutenkin vanhemmat äidit katsovat nokan vartta pitkin meitä "pentuja" kun saamme lapsia ja "leikimme" kotia.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:no, no rauhotus nyt en minä ainakaan ole ikinä haukkunu nuoria äitejä ja itse olen saanut lapseni pojan 38v:nä ja tytön nyt 4kk 43 vuotiaana ja kyllä kait minullekkin on tullu kommentteja iästä muttei kaikesta kannata niin välittää minä en ainakaan välitä sen verta on kokemusta ja hyvä itsetunto ettei pätkää heilauta : ))
Alkuperäinen kirjoittaja höps:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:no, no rauhotus nyt en minä ainakaan ole ikinä haukkunu nuoria äitejä ja itse olen saanut lapseni pojan 38v:nä ja tytön nyt 4kk 43 vuotiaana ja kyllä kait minullekkin on tullu kommentteja iästä muttei kaikesta kannata niin välittää minä en ainakaan välitä sen verta on kokemusta ja hyvä itsetunto ettei pätkää heilauta : ))
Rauhotu? Enhän minä ole edes mistään hermostunut, eikä henkilökohtaisesti kukaan mulle noin ole sanonut.Asun itse maalla, mutta ystäväni asuu pääkaupunki seudulla ja hänelle (ystäväni on 20) huuudeltiin kun hän haki postia että tee abortti eläkä pilaa kaikkien elämää, sä et voi olla koskaan hyvä äiti ym :/ Pientä rajaa kuitenkin.Hänelle myös ihan tuntemattomat ihmiset menee kaupassa haukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Liian nuori äidiksi on silloin jos joutuu kyselemään minkä ikäinen on liian nuori tai vanha äidiksi.
Ja liian vanha äidiksi on silloin kun menopaussi iskee päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vanhemman ois hyvä olla olla täysi-ikäinen ja "täyspäinen".
Synnyttämään nainen liian vanha on, jos ei voisi enää oman hormonitoiminnan puolesta raskautua, kun vaihdevuodet ovat jo alkaneet - mikä siis on kovin yksilöllistä.
Ja miksi kaikki on kommentoineet vain äidin ikää, vaikka kysyttiin vanhemman ikää??
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vanhemman ois hyvä olla olla täysi-ikäinen ja "täyspäinen".
Synnyttämään nainen liian vanha on, jos ei voisi enää oman hormonitoiminnan puolesta raskautua, kun vaihdevuodet ovat jo alkaneet - mikä siis on kovin yksilöllistä.
Ja miksi kaikki on kommentoineet vain äidin ikää, vaikka kysyttiin vanhemman ikää??
minä yritin kysyä samaa tuolla ketjun alussa, mutten muotoillut sitä kyllin selvästi.
Jos 45 nainen on jonkun olettamuksen mukaan liian vanha äidiksi onko samanikäinen mies liian vanha isäksi. Vai missä iässä mies on liian vanha, vai onko edes?