Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alta 20 liian nuori. Liian vanhaa ei olekaan, onhan sitä loppuelämänsä vanhempi jos lapsia on saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alta 20 liian nuori. Liian vanhaa ei olekaan, onhan sitä loppuelämänsä vanhempi jos lapsia on saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Suoraan lysymykseen suora, tiukkapipoinen vastaus: Liian nuori äidiksi on alaikäinen ja liian vanha äidiksi esikoiselle on (hmmm) noin 40-vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Suoraan lysymykseen suora, tiukkapipoinen vastaus: Liian nuori äidiksi on alaikäinen ja liian vanha äidiksi esikoiselle on (hmmm) noin 40-vuotias.
just näin..
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Liian nuori n.alle 22-vuotias, ei sen vuoksi että kypsyyttä ei olisi tarpeeksi vaan sen vuoksi, että sen ikäisen tulisi vielä kaikessa rauhassa elää nuoruuttaan ja nauttia vapaista vuosista, ehtii parisuhdekin lujittua jne. Liian vanha n. yli 43-vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku:Liian nuori n.alle 22-vuotias, ei sen vuoksi että kypsyyttä ei olisi tarpeeksi vaan sen vuoksi, että sen ikäisen tulisi vielä kaikessa rauhassa elää nuoruuttaan ja nauttia vapaista vuosista, ehtii parisuhdekin lujittua jne. Liian vanha n. yli 43-vuotias.
Lisään vielä, että ammatti ja työ olisi hyvä olla ennen lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku:Liian nuori n.alle 22-vuotias, ei sen vuoksi että kypsyyttä ei olisi tarpeeksi vaan sen vuoksi, että sen ikäisen tulisi vielä kaikessa rauhassa elää nuoruuttaan ja nauttia vapaista vuosista, ehtii parisuhdekin lujittua jne. Liian vanha n. yli 43-vuotias.
Ai hitto! Mä olen saanut esikon ollessa 18v, kakkosen vajaa20v ja kolmosen vajaa 22v. Eikä mulla ole ammattia. Pitäs varmaan laittaa noi johonkin lastenkotiin niin niillä olis parempi olla kun tällaisen kouluttamattoman urpon kanssa! VOI JESTAS TEITÄ :headwall: Vaikea uskoa, että aikuisen suusta tullutta tekstiä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku:Liian nuori n.alle 22-vuotias, ei sen vuoksi että kypsyyttä ei olisi tarpeeksi vaan sen vuoksi, että sen ikäisen tulisi vielä kaikessa rauhassa elää nuoruuttaan ja nauttia vapaista vuosista, ehtii parisuhdekin lujittua jne. Liian vanha n. yli 43-vuotias.
Mulla on paha tapa vetästä jos YLEISTETÄÄN ja sorretaan nuoria äitejä. Tää on niin syvältä koko ketju!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku:Liian nuori n.alle 22-vuotias, ei sen vuoksi että kypsyyttä ei olisi tarpeeksi vaan sen vuoksi, että sen ikäisen tulisi vielä kaikessa rauhassa elää nuoruuttaan ja nauttia vapaista vuosista, ehtii parisuhdekin lujittua jne. Liian vanha n. yli 43-vuotias.
Ai hitto! Mä olen saanut esikon ollessa 18v, kakkosen vajaa20v ja kolmosen vajaa 22v. Eikä mulla ole ammattia. Pitäs varmaan laittaa noi johonkin lastenkotiin niin niillä olis parempi olla kun tällaisen kouluttamattoman urpon kanssa! VOI JESTAS TEITÄ :headwall: Vaikea uskoa, että aikuisen suusta tullutta tekstiä...
Rauhotu nyt vähän, mielipiteitähän tässä kysyttiin, eiks vaan? Pitääkö se heti vetästä herneet nekstaasiin?B)
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Mulla on paha tapa vetästä jos YLEISTETÄÄN ja sorretaan nuoria äitejä. Tää on niin syvältä koko ketju!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joku:Liian nuori n.alle 22-vuotias, ei sen vuoksi että kypsyyttä ei olisi tarpeeksi vaan sen vuoksi, että sen ikäisen tulisi vielä kaikessa rauhassa elää nuoruuttaan ja nauttia vapaista vuosista, ehtii parisuhdekin lujittua jne. Liian vanha n. yli 43-vuotias.
Rauhotu nyt vähän, mielipiteitähän tässä kysyttiin, eiks vaan? Pitääkö se heti vetästä herneet nekstaasiin?B)
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Kuka täs nyt on ketään sortanut?Sitäpaitsi jos asiaa tarkemmin aattelee, niin enemmänkin "vanhempana" lapsensa saaneita katotaan kieroon, jos nyt ihan yleistämään ruvetaan. Kuule relaa nyt vaan, äläkä ota näitä niin henk.koht. Täähän on vaan kaksplussan palsta
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:13v liian nuori, 45v liian vanha.