Minkä ikäinen lapsi ei mielestäsi saa enää asua vanhempien kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraileva tähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva tähti:
Pitääkö näiden keskustelujen mennä aina tällaseks muutaman keskustelijan väliseks tappeluks täysin eri aiheesta? Itseä nyt ihan oikeasti harmittaa tuo teidän käytöksenne! Jos voisi vielä saada vastauksia itse aiheeseen?

No, minä ainakin ilmoitin, etten jaksa enää vääntää tämän Björnin kanssa. On kyllä ikävää, että tätä harhapoluille ajautumista tapahtuu keskustelussa kun keskustelussa. Siitä pitäisi kaikkien (myös itseni) pyrkiä eroon, se kun ei ainakaan ole sitä hedelmällistä ajatustenvaihtoa.

Mutta, kuten arvoisa vieraileva kehotti; palataan itse asiaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Systerikin jo kipittää kohti kuuskymppisiään, joten entä jos systeri halvaantuu tai tapahtuu jotain muuta, minkä takia ei voi enää ajaa autoa? Siinä tilanteessa...mitä pidempään ajokortillinen junnu viitsii mun luonani asua, sitä kiitollisempi tulen olemaan hänelle.

Kyllä teidän huushollissa on niin kipeetä touhua, että oksat pois.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Systerikin jo kipittää kohti kuuskymppisiään, joten entä jos systeri halvaantuu tai tapahtuu jotain muuta, minkä takia ei voi enää ajaa autoa? Siinä tilanteessa...mitä pidempään ajokortillinen junnu viitsii mun luonani asua, sitä kiitollisempi tulen olemaan hänelle.

Kyllä teidän huushollissa on niin kipeetä touhua, että oksat pois.

Ja tähä perustelu kiitos. Ei tälläisia heittoja, vaan mielellään perusteltuja kommentteja.

Eli mitä outoa? Eikö oo niinkuin teillä kotona?

Yhteistyössä