Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Aika vaikea se on jotain tiettyä numeroa heittää ilmoille, vastaan perinteisesti että riippuu henkilöstä.
Eikä kyllä ole mun asia arvioida muiden oikeutta/valmiuksia äitiyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alta 20 liian nuori. Liian vanhaa ei olekaan, onhan sitä loppuelämänsä vanhempi jos lapsia on saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Ja toisaalta ko aloin enemmän pohtimaan, ni eihä minkäänikäne ehk liian vanha ois, jos itse tuntee jaksavansa. Mut enempi mietin aina niitä fysiologisia riskejä, joita noilla iäkkäimmillä äideillä on :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olisi pitänyt hiukan selventää.. siis saamaan sen 1. lapsen
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olisi pitänyt hiukan selventää.. siis saamaan sen 1. lapsen
20-50
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Ei tuollaista rajaa pysty vetämään.
Elämä se on mikä kasvattaa.Joku kakskymppinen voi olla paljon kypsempi kuin kolmekymppinen.
Se mikä ratkaisee on,että tajuaa mikä vastuu lapsista on ja pystyy sen vastuun kantamaan.
Minun mielipiteeni siis.
Alkuperäinen kirjoittaja noo:Jos pitää ylesitää niin alle 18-vuotias on melkoisen nuori äidiksi ja yli 50-vuotias melkoisen vanha.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:13v liian nuori, 45v liian vanha.
aika vaikeeta se on alkaa rajaamaan mikä on liian nuori ja mikä liian vanhla, mutta musta tuntuu, että kyllä se tuo 16 ja 50 vuotta ovatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:16v liian nuori ja 50v liian vanha