Minkä ikäinen käy yöllä yksin vessassa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vielä jaksaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meitin 5-v. tyttö kyllä selviäisi reissusta yksin, mutta haluaa mukaan kaverin. Kai se sitten on liian jänskää kulkea yksin pimeässä kämpässä. Oven takana odottelen kun tyttö hoitaa asiansa.
 
5 v tyttö ei ole kertaakaan herännyt yöllä pissalle sen jälkeen kun jätti vaipat pois 3 vuotta sitten :o

3 v poika herää joskus aamuyöstä, menee itse vessaan, ja tulee sitten mun kainaloon jatkamaan uniaan :)
 
meiän 2-v ei uskalla mennä yöllä yksin vessaan. Alkoi heräillä pissahätään ja pyytää vessaan 1 v 7kk ikäisenä ja edelleen aina välillää haluaa yöllä vessaan. Ei onneksi sentään joka yö, mut viime yönäkin taas heräsin siihen keskellä yötä, et lapsi hädissään nyki isin hihaa ja hoki pissahätää. Ja öisin kukaan muu kuin isi ei kelpaa vessakaveriksi. Päivisin käy sentään yksinään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Meillä tasan 2-vuotiaana.Tosin olen sen muutaman kerran kun on lähtenyt vessaan hiippaillut perässä : )
Söpö näky kun puoliunessa tukkapörrössä hoipertelee...

Voi vitsi mä olen kateellinen... Meillä ei käydä edes päivällä itse :( Taitaa olla kiinni äidistäkin...
 

Yhteistyössä