M "Minttu" Vieras 17.02.2014 #1 Minkä ikäisenä on yksin hammaslääkäri reissu onnistunu lapsella yksin?
V "V ieras" Vieras 17.02.2014 #2 Itse olen ekaluokalla käynyt yksin kouluhammaslääkärillä. Oma lapsi on nyt 6v ja kuljen hänen mukanaan niin pitkään kuin tahtoo.
Itse olen ekaluokalla käynyt yksin kouluhammaslääkärillä. Oma lapsi on nyt 6v ja kuljen hänen mukanaan niin pitkään kuin tahtoo.
J "Julle" Vieras 17.02.2014 #3 meillä ekaluokasta lähtiin kun en ole päässy matkaan. Koulusta menneet itsekseen puolen kilsan matkan lääkäritalolle. Hyvin on onnistunu.
meillä ekaluokasta lähtiin kun en ole päässy matkaan. Koulusta menneet itsekseen puolen kilsan matkan lääkäritalolle. Hyvin on onnistunu.