V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eilenhän täällä oli pitkä ketju, jossa kiven kovaa väitettiin ettei Suomessa ole rasismia, minäkin vain valehtelen kokemuksistamme.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27929906:Pissiköön housuihinsa sitten, mokoma hienostelija.
Alkuperäinen kirjoittaja kivittäkää minut :(;27930052:Menen nurkkaan häpeämään kun minä olen käynyt tumma ihoisella kylässä ja hän meillä ja jopa vessassakin on puolin jos toisin käyty.. häpeämään menen kun tunnustan että olen itse valkonaama ja supi suomalainen juntti...
Joo ja silpomiset ja ne 10v. vanhat rikostilastot ja......
Alkuperäinen kirjoittaja ööö...;27930083:Kai jokainen saa ihan itse päättää missä vessassa asioi?
Alkuperäinen kirjoittaja lähdekritiikitön;27930048:Siis joku "matti-meikäläinen" on omien sanojensa mukaan kuullut jonkin naisen käyttävän neekeri-sanaa?! Ja ei se, että moinen juttu pääsee lehden mielipidekirjoituksiin, mutta että siitä tehdään okein uutinen. Kyllä tässä on nyt viimeistenkin tupajumien tajuttava, miten äärimmäisen rasistinen tämä maa on. Miten äärimmäisiä olosuhteita täällä asuvat tummaihoiset saavatkaan kestää. Onneksi tämä nousi uutisiin, jotta voimme kaikki pohtia välittömästi jotain radikaaleja keinoja rasismin kitkemiseksi.
Minä näin muuten tänään ruokakaupassa, miten äiti raahasi parivuotiasta lastaan väkivaltaisesti hihasta kun lapsi kiukutteli. Pääsisinköhän tällä jutulla mielipidekirjoitukseen? Voisiko joku itseään kunnioittava toimittaja tehdä asiasta oikein uutisen? Voisimmeko alkaa pohtimaan miksi suomalaiset äidit ovat kauttaaltaan niin väkivaltaisia ja miksi Suomi on eritoten väkivaltaisten naisten maa.
"Suomi on väkivaltaisten naisten maa, sillä täällä asuu väkivaltaisia äitejä"
Siitä vaan, mutta sitten ei tarvii käydä urputtamassa toisille julkisissa tiloissa. Menkööt vaikka puskaan kuselle, se olisi tuollekin rouvalle sopinut varmasti paremmin.
Minä en ole se, joka tallentaa kaikki nuo jutut koneelle. Joku "vieras" voi varmasti auttaa sinua niissä keskusteluissa.![]()
Siitä vaan, mutta sitten ei tarvii käydä urputtamassa toisille julkisissa tiloissa. Menkööt vaikka puskaan kuselle, se olisi tuollekin rouvalle sopinut varmasti paremmin.
käykkö saa nussimassa sitä edellistä käyttäjää? tarttuu se joo seksissä, ei pytystä.
Kukas tämmöinen gambialainen on?
Mitä sitten?
Tuo oli yks tahallaan tartuttaja. Mut ei sekään pytystä sitä levittäny.