Saako teidän vessassa käydä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpa kyllä tapaus...

Kai ihmiset tietää että takapuolessa on tosi vähän mitään bakteereja, kun ei ne ihmiset sillä reiällään siinä istu vaan pakaroillaan. Esim. kasvoissa on moninkertaisesti enemmän kaikkia pöpöjä, puhumattakaan sitten käsistä, ja ihmiset kättelee menemään tuosta vaan. Hygieenisempää olisi hieroa pakaroita yhteen...

On tosiaan epähygieenistä tämä kummallinen tapa käyttää samoja vessaja ja vessanrenkaita. Ajatelkaas jos jollakin idiootilla menee reunalle kusta ja se pyyhkii sen pois paperilla. Seuraava istuu siihen tietämättä että siinä on ollut kusta jota ei ole siivottu kunnnollla! Bakteerit jää ja tarttuu.

No mulle tulee mieleen et joko se veski oli niin siivottomassa kunnossa ettei kehdannut sinne päästää tai sit sillä on siellä joku huumeviljelmä, jota ei muistanutkaan siirtää poise ennen vierailuanne. Mitään muuta selitystä en keksi enkä ehkä enempää kaveeraisi tuon naisen kanssa.

Oliko se joku random nainen vai tosissaan äiti ja oliko hänen lapsi siellä myös? Jos heillä on vaikk joku tauti, sukuelinherpes, kihomatoja tms. joita ei halua tartuttaa tai sitten pelkäävät itse, että joku tartuttaa heihin? Jollain on sairaalloinen pöpöfobia....

Vuosia vanha aloitus mutta eiköhän nainen ollut mielenvikainen tai sitten joku siisteysfriikki joka ei halua toisten käyvän heidän vessassaan sotkemassa. Myönnän kyllä että mun tekisi joskus myös evätä miehen kavereilta wc-käynnit kun jättävät niin hirveän sotkun... Mutten nyt sentään ole kieltänyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:n "ystävä";15318771:
No kiitos sulle että laitoit tämän tänne!! En halua että muut tuovat vessaamme bakteereja ym pöpöjä, siksi kukaan ei käytä vessaamme kuin me itse!!

Tässä on ihan asiaakin. Monilla on paha bakteerikammo. Eikös tälläset kuulu joltain osin tähän pakko-oire kirjoon?

Meidän veskiä voi kyllä käyttää, mutta minä en mielellään käytä toisten vessoja, ellen havaitse niitä puhtaiksi, pelkkä yleissiisteys ei riitä:D

Meillä saa käydä vieraat vessassa jos on aivan pakottava tarve mut suotavaa se ei ole. Paskahädän pystyy jokainen pidättelemään (aikuiset) joten paskokoot omissa vessoissaan. En halua paskantavia vieraita meille!!

Miksi ihmiset on niin epäsiistejä? :x Edes eläimet ei paskomassa toistensa peesissä miksi ihmiset tekee niin????!!!!!!! Mua OKSETTAA! En laske ketään meille kun kaikki pyrkii kuitenkin vesaan hyi yök saasta. :x

Meillä saa tietysti käydä vessassa. Mutta eka assosiaatio kyllä oli, että vessa olisi vähän epäsiisti (ei välttämättä edes mikään tuhatvuotista paskaa, vaan jotain lasten jättämää ryönää lavuaarin reunassa ja pieni pelko persiissä, jäikö kuopukselta laudalle pissatippa), ja jostain syystä häpesi ajatusta ylettömästi. Myönnän että itseäkin silleen kevyesti vaivasi, kun kerran äitikaveri pyysi yllättäen saada käydä meillä vessassa, ja oli just tuollainen "ei ihan samana aamuna kiillotettu" tilanne. Ei silti olisi tullut mieleenkään kieltää, ja onneksi ollaan sillä lailla hyvissä väleissä, että saatoin kuitata asian vähän huumorilla.

En tunne pakkoneurootikkoja niin monta, mutta kuvittelisin että tuo suuttuminen ehkä kertoisi ennemminkin jostain skitsofrenian tyyppisestä vaivasta. Kai neurootikot on suht tottuneet jo kertomaan asiasta ennen kuin tulee ongelmatilanne? Vaikka kyllähän neurootikkokin sillä tapaa itsekeskeinen on, että omat tarpeet tulee kyllä tuhat vuotta ennen muiden tarpeita...

Alkuperäinen kirjoittaja jotenkin ymmärrän;28106891:
Meillä saa käydä vieraat vessassa jos on aivan pakottava tarve mut suotavaa se ei ole. Paskahädän pystyy jokainen pidättelemään (aikuiset) joten paskokoot omissa vessoissaan. En halua paskantavia vieraita meille!!

En minäkään niin tykkäisi jos joku isolla hädällä kävis, haju inhottais...pissaaminen eri juttu. Poikkeuksena tietysti jos kertakaikkiaan niin kova hätä ettei voi pidättää tai jos on suolistosairaus, sen ymmärrän hyvin...

[QUOTE="anne";28106684]On tosiaan epähygieenistä tämä kummallinen tapa käyttää samoja vessaja ja vessanrenkaita. Ajatelkaas jos jollakin idiootilla menee reunalle kusta ja se pyyhkii sen pois paperilla. Seuraava istuu siihen tietämättä että siinä on ollut kusta jota ei ole siivottu kunnnollla! Bakteerit jää ja tarttuu.[/QUOTE]

Pissa on steriiliä (ellei ole virtsatietulehdus), ei siitä mitään bakteereita jää.

Juri tuon takia meille ei kukaan pääse. Kun joku kuitenkin pyrkisi vessaan. Ei voi jatkuvasti valehdella syitä miksi sinne ei voi mennä. Ratkaisu, tavataan vaan muilla ja muualla. Ja mä ja lapseni ei taatusti muiden vessoihin mennä, piste. Autossa on pienille oma potta mukana ja siinä käydään kun on tarvetta ja vauvan vaipan vaihdan oman hoitoalustan päällä, en taatusti kenenkään muun. Isommat pysty pidättämään kotiin asti.

Yhteistyössä