Saako teidän vessassa käydä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No oli mulla joskus joku kumma juttu etten voinut käydä vessassa kuin omassa, oli aika moinen pidätyskyky :D kitketty on..
Mutta eipä olisi tullut mieleenikään kieltää vessakäyntiä joltakin! :O :D
Eihän siellä btw reijällä istuta vaan reisillä/pakaroilla jotka tietääkseni ihoa vaan :D
En minä ainakaan the mirriä lauteita vasten ulkoiluta. Eikä tietääkseni uloste reisiä pitkin valu...

No oli mulla joskus joku kumma juttu etten voinut käydä vessassa kuin omassa, oli aika moinen pidätyskyky :D kitketty on..
Mutta eipä olisi tullut mieleenikään kieltää vessakäyntiä joltakin! :O :D
Eihän siellä btw reijällä istuta vaan reisillä/pakaroilla jotka tietääkseni ihoa vaan :D
En minä ainakaan the mirriä lauteita vasten ulkoiluta. Eikä tietääkseni uloste reisiä pitkin valu...

hmmh... ehkä ei kuulu minulle mutta anatomiasi mietityttää, jos mirri ei lauteita kosketa :laugh:

inhoan sitä että joku mies käy meidään veessassa. Olisi kiva asua kulttuureissa, joissa ystäviä tavataan kahviloissa ja ravintoloissa eikä kotona.

En siis ole ap enkä ole kieltänyt vessamme käyttöä, mutta joo, inhottaa se että perheen ulkoupuoliset sitä käyttävät.

Meillä kylässä olevat vieraat saavat käyttää vessaa. Mutta taloyhtiön lapset ravaavat joskus ovella "saammeko tulla vessaan". En päästä vaan patistan kotiin sillä asumme kaikki lähekkäin. Siihen en rupea, että lapset alkavat huvikseen ravaamaan meidän vessassa, kun omaankin pääsee yhtä helposti.

MINÄ en ymmärrä toisten vessojen käyttöä KOSKA se on EPÄHYGIEENISTÄ. Ajatelkaa vaikka että naiselta tiipahtaisi kuukautisverta istuimelle hänen noustessaa... :x Ja tuskin hän alkaa toisen kotona puhdistamaan sitä KUNNOLLA eli kunnon myrkyillä jotka tappaa bacteerit. Pyyhkii vaan paperilla? Sitten tulee toinen ja istuu siihen. :x Ja bacteerit siirtyy häneen! JA TAUDIT. Oikeasti, jokaisella pitäisi olla oma vessa. Toisten vessojen käyttäminen on sairasta ja epänormaalia! Epähygieenistä. Ihan käsittämätöntä, jokin nykyaikainen brutaali kulttuurinen tapa, joka toivottavasti poistuu ihmisten sivityessä lisää.

Minä olin joskus 3-vuotiaani kanssa tässä paikallisessa kodinkoneliikkeessä. Olin ostamassa joulukynttelikköihin varapolttimoita ja yrittäjä itse antoi ne minulle laatikosta. Samalla hetkellä lapseni alkoi itkeä, että hänellä on niin kamala pissahätä että kohta tulee pissa housuun (oli aika vastikään jättänyt vaipan pois).

Kysyin ystävällisesti myyjältä, voisinko viedä lapsen pissalle heidän vessaansa, mutta se ei myyjän mukaan käynyt päinsä, koska "heidän vessansa on niin pienikokoinen ja täynnä tavaraa". Huvittavaa oli, että tämä myyjä-yrittäjä on itse erittäin kookoas nainen ja jos hän siellä vessassa mahtuu käymään niin varmaan meidän pikkuisemmekin olisi siellä voinut poiketa =)

Annoin kynttilät myyjän käteen ja lähdimme kiirellä pois kaupasta. Pissatin sitten tyttömme lumihankeen. Tähän kauppaan en ole sen jälkeen jalallani astunut enkä aio astuakaan. Käyn mielummin sellaisissa kaupoissa, joissa voi hätätilanteessa käyttää lasta vessassa, koska näitä hätätilanteita sattuu lsten kanssa valitettavan usein.

meidän 10v ei saanut paikallisessa siwassa mennä kakalle vessaan. No onneksi lähellä oli LKS ja sinne sit vaan odotusaulan vessaan

Mulla oli kerran samalla luokalla eräs Mervi jonka vessassa ei saanut käydä. Mentiin kerran sen luo hetkeksi jotain ryhmätyötä tekemään ja sanoi ettei hänen vessaansa saa käyttää, koska hän ei tykkää siitä. Tunsin silloin oloni tosi likaiseksi jos hän näin sen kielsi ja luulin asian olevan jotenkin henkilökohtainen, mutta sitten tajusin hänen olevan kaikille tuollainen. Joku sairaus tai fobiahan tuo on... Aika omituinen se oli muutenkin. Tapaili miehiä siis ilmeisesti vain kerran ja sitten tuli aina jotain kai miehen puolelta ettei kiinnostanutkaan ja tämä nainen jotenkin teki jotain outoa. Olis jännä kuulla mitähän sille naiselle nykyään kuuluu.

ketjuun pakko tunnustautua. Mie inhoan yleisiä vessoja ja kavereiden vessoja enkä tykkää että meidän vessaa käytetään. Mie en vaan tykkää.

Mutta, tämähän on vain ja ainoastaan miun ongelmani. Ei kenenkään muu. Eli meidän vessaa saa kyllä käyttää. Mie pesen sitä sitten.

Ja hädäntullessa käyn kyllä julkisissa ja kavereiden vessassa. Mielummin niin kuin tekisin housuuni.

Sama juttu suihkujen kanssa.

Mutta omapahan on ongelmani ja miun on sen kanssa elettävä. Keltään ei ole vessassakäyntiä kielletty ja mie pesen sitä sitten senkin edestä.

miuta hävettää joskus laskea ulkopuolisia meidän vessaan, kun saunan oven päällä & patterilla saattaa olla pyykkejä kuivumassa, pesukoneen päällä pino paskalukemista ( siis lehtiä joita luetaan isommalla asialla)..mutta en kyllä kiellä ketään menemästä sinne! :O vaikka kerran mies meinasi oksentaa, kun meni vessaan lihavan ystäväni jälkeen ja pytyn reunus oli paskassa.. mie olisin varmaan oksentanutkin, kun raskaana olin tuolloin. mutta kyllä meidän vessassa saa kusta, paskoa, vaihtaa siteen, oksentaa tai vaikka itkeä.. käytettäväksihän se on tarkoitettu! itselle on tullut henk.koht. tarpeiden teko ties mihin tutuksi, kun stressivatsa & usein rakkotulehduksia.. viimeeksi kävin pensaiden ympäröimässä leikkipuistossa puskapissillä ja olen kaverin vessassa sontinut ympäriin, kun molemmilla oli maha ruikulla :whistle:

Yhteistyössä