E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hullultahan toi tyyppi vaikuttaa, parempi kun et ole kaveri ollenkaan sille.
No oli mulla joskus joku kumma juttu etten voinut käydä vessassa kuin omassa, oli aika moinen pidätyskykykitketty on..
Mutta eipä olisi tullut mieleenikään kieltää vessakäyntiä joltakin! :O
Eihän siellä btw reijällä istuta vaan reisillä/pakaroilla jotka tietääkseni ihoa vaan
En minä ainakaan the mirriä lauteita vasten ulkoiluta. Eikä tietääkseni uloste reisiä pitkin valu...
hmmh... ehkä ei kuulu minulle mutta anatomiasi mietityttää, jos mirri ei lauteita kosketa![]()
hmmh... ehkä ei kuulu minulle mutta anatomiasi mietityttää, jos mirri ei lauteita kosketa![]()
Minä olin joskus 3-vuotiaani kanssa tässä paikallisessa kodinkoneliikkeessä. Olin ostamassa joulukynttelikköihin varapolttimoita ja yrittäjä itse antoi ne minulle laatikosta. Samalla hetkellä lapseni alkoi itkeä, että hänellä on niin kamala pissahätä että kohta tulee pissa housuun (oli aika vastikään jättänyt vaipan pois).
Kysyin ystävällisesti myyjältä, voisinko viedä lapsen pissalle heidän vessaansa, mutta se ei myyjän mukaan käynyt päinsä, koska "heidän vessansa on niin pienikokoinen ja täynnä tavaraa". Huvittavaa oli, että tämä myyjä-yrittäjä on itse erittäin kookoas nainen ja jos hän siellä vessassa mahtuu käymään niin varmaan meidän pikkuisemmekin olisi siellä voinut poiketa =)
Annoin kynttilät myyjän käteen ja lähdimme kiirellä pois kaupasta. Pissatin sitten tyttömme lumihankeen. Tähän kauppaan en ole sen jälkeen jalallani astunut enkä aio astuakaan. Käyn mielummin sellaisissa kaupoissa, joissa voi hätätilanteessa käyttää lasta vessassa, koska näitä hätätilanteita sattuu lsten kanssa valitettavan usein.