"Minähän en samassa vessassa neekerin kanssa asioi."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettälläistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskomatonta tuo keskustelu... kaikki kilpaa väittämässä että eivät usko tuota juttua, ei voi pitää paikkansa. Miksi on niin iso tarve kieltää että Suomessa ON rasismia?

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="vieras";27929927]Uskomatonta tuo keskustelu... kaikki kilpaa väittämässä että eivät usko tuota juttua, ei voi pitää paikkansa. Miksi on niin iso tarve kieltää että Suomessa ON rasismia?[/QUOTE]

Entä sitten vaikka olisikin? Vai luuletko että vain suomalaiset on rasisteja?

[QUOTE="vieras";27929932]Ei se rasismia ole, se on vaan oma mielipide. Lopettakaa jo tuo rasismi höpötys.[/QUOTE]

Se on "vaan oma mielipide" (joskin rasistinen sellainen), jos ajatus pysyy pään sisällä. Kun se mielipide on pakko pullauttaa ulos suusta, se muuttuu rasismiksi.

no mutta tämähän pitää paijata silkkihansikkain ja tummaihoisen pitää nyt vaan ymmärtää :)

Näinhän meille nuoremmillekin sanotaan jos vanhus etuilee on töykeä tms kaupassa ja kehtaat siitä jollekin narista,
hän on jo sen ikäinen että hän ei välttämättä ymmärrä ja kyllä sinun kuuluu ymmärtää..

[QUOTE="vieras";27929932]Ei se rasismia ole, se on vaan oma mielipide. Lopettakaa jo tuo rasismi höpötys.[/QUOTE]

Ja sinä olet hiton tyhmä lehmä. Sekin oli vaan mielipide.

[QUOTE="vieras";27929995]vessaa jossa asioi maahanmuuttaja... joopa joo![/QUOTE]

Miksen mä saanut käyttää erästä vessaa koska oli vain muslimeille. Olisko pitänyt vetää rasismi kortti esiin koska sitä se oli. Ja tämä suomessa viimevuonna.

[QUOTE="Ccc";27930010]Miksen mä saanut käyttää erästä vessaa koska oli vain muslimeille. Olisko pitänyt vetää rasismi kortti esiin koska sitä se oli. Ja tämä suomessa viimevuonna.[/QUOTE]

Se ei ole rasismia vaan positiivista syrjintää...

[QUOTE="vieras";27930008]Mitäs kummaa tuossa, eiväthän muslimit halua uida samaan aikaan vääräuskoisten kanssa, eikä se ole rasismia.[/QUOTE]

He varmaan eivät mene kassajonoon huutelemaan että tuon kanssa en ui...Todella moukkamaista tuolleen huudella ettei muka samaan vessaan voi mennä.

Siis joku "matti-meikäläinen" on omien sanojensa mukaan kuullut jonkin naisen käyttävän neekeri-sanaa?! Ja ei se, että moinen juttu pääsee lehden mielipidekirjoituksiin, mutta että siitä tehdään okein uutinen. Kyllä tässä on nyt viimeistenkin tupajumien tajuttava, miten äärimmäisen rasistinen tämä maa on. Miten äärimmäisiä olosuhteita täällä asuvat tummaihoiset saavatkaan kestää. Onneksi tämä nousi uutisiin, jotta voimme kaikki pohtia välittömästi jotain radikaaleja keinoja rasismin kitkemiseksi.

Minä näin muuten tänään ruokakaupassa, miten äiti raahasi parivuotiasta lastaan väkivaltaisesti hihasta kun lapsi kiukutteli. Pääsisinköhän tällä jutulla mielipidekirjoitukseen? Voisiko joku itseään kunnioittava toimittaja tehdä asiasta oikein uutisen? Voisimmeko alkaa pohtimaan miksi suomalaiset äidit ovat kauttaaltaan niin väkivaltaisia ja miksi Suomi on eritoten väkivaltaisten naisten maa.

"Suomi on väkivaltaisten naisten maa, sillä täällä asuu väkivaltaisia äitejä"

Menen nurkkaan häpeämään kun minä olen käynyt tumma ihoisella kylässä ja hän meillä ja jopa vessassakin on puolin jos toisin käyty.. häpeämään menen kun tunnustan että olen itse valkonaama ja supi suomalainen juntti...

Yhteistyössä