"Minähän en samassa vessassa neekerin kanssa asioi."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettälläistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Juupajuu";27930038]En mäkään menis vessaan jos näkisin että sieltä ois tullu just ulos tummaihoinen, etsisin toisen vessan[/QUOTE]

Jaa mikset? Pelekääkkö että ne kantaa jotain hyppykuppaa? Ei kyl oo tullu mieleen jaotella ihmisiä sen mukaan voiko vessaan mennä jälkeen vai ei. Siisteys ratkasee, ei edellisen käyttäjän ihonväri tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27929906:
Pissiköön housuihinsa sitten, mokoma hienostelija.

Eli siis säkin oot sitä mieltä, että "nekrut" on huonompia kuin muut, kun puhut hienostelusta. Sun mielestä pitäs vähän laskeutua alemmas ja unohtaa oma paremmuutensa, eikä hienostella ja olla menemättä samaan vessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kivittäkää minut :(;27930052:
Menen nurkkaan häpeämään kun minä olen käynyt tumma ihoisella kylässä ja hän meillä ja jopa vessassakin on puolin jos toisin käyty.. häpeämään menen kun tunnustan että olen itse valkonaama ja supi suomalainen juntti...

Ei sua kivittää tarvi tuosta hyvästä, eikä varmaan kukaan uskallakaan... sillä olet väkivaltainen suomalainen nainen, joka pahoinpitelee lapsensakin. Siitä sun nurkkaan kuuluis mennä häpeämään.

[QUOTE="vieras";27930079]maahanmuuttaja käy siellä..Jos pelkäät jotain tautia niin suomeen tullessa kaikki rokotetaan samoin meidät rokotetaan kun menen ulkomaille? ja suomessa pitkään asuvalla on ja samat bakteerit.[/QUOTE]

Kun nyt aloit puhumaan rokotuksista, niin mikä rokote tepsii HIViin?

[QUOTE="vieras";27930060]Samalla voitaisiin nostaa muslimeiden tekemät raiskaukset keskusteluun ja lapsiavioliitot.[/QUOTE]

Joo ja silpomiset ja ne 10v. vanhat rikostilastot ja......

[QUOTE="vieras";27930096]sen voi tuoda mies/nainen lähi maista![/QUOTE]

Puhu mitä puhut mutta minä en riskiä ota.

Mikä tuossa koko jutussa sitä rasismia oli? Eikö tuo ollut vaan suvaitsevaisuutta, oman mielipiteen kunnioittamista.

[QUOTE="vieras";27930078]Suurin osa mustista kantaa jotain virusta.[/QUOTE]

Jotka tasan ei hyppää seuraavan kimppuun siitä vessasta. Mikä virus nii hanakasti tarttuu jos vaa istuu samalla renkaalla? Kyllä ois tartuntaa paljon jos se vessa ois nii riski käyttää mustan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö...;27930083:
Kai jokainen saa ihan itse päättää missä vessassa asioi?

Siitä vaan, mutta sitten ei tarvii käydä urputtamassa toisille julkisissa tiloissa. Menkööt vaikka puskaan kuselle, se olisi tuollekin rouvalle sopinut varmasti paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja lähdekritiikitön;27930048:
Siis joku "matti-meikäläinen" on omien sanojensa mukaan kuullut jonkin naisen käyttävän neekeri-sanaa?! Ja ei se, että moinen juttu pääsee lehden mielipidekirjoituksiin, mutta että siitä tehdään okein uutinen. Kyllä tässä on nyt viimeistenkin tupajumien tajuttava, miten äärimmäisen rasistinen tämä maa on. Miten äärimmäisiä olosuhteita täällä asuvat tummaihoiset saavatkaan kestää. Onneksi tämä nousi uutisiin, jotta voimme kaikki pohtia välittömästi jotain radikaaleja keinoja rasismin kitkemiseksi.

Minä näin muuten tänään ruokakaupassa, miten äiti raahasi parivuotiasta lastaan väkivaltaisesti hihasta kun lapsi kiukutteli. Pääsisinköhän tällä jutulla mielipidekirjoitukseen? Voisiko joku itseään kunnioittava toimittaja tehdä asiasta oikein uutisen? Voisimmeko alkaa pohtimaan miksi suomalaiset äidit ovat kauttaaltaan niin väkivaltaisia ja miksi Suomi on eritoten väkivaltaisten naisten maa.

"Suomi on väkivaltaisten naisten maa, sillä täällä asuu väkivaltaisia äitejä"

Hyvin kirjoitettu.

[QUOTE="vieras";27930109]Aloita sinä kun tarkempaa tietoa varmasti on?[/QUOTE]

Minä en ole se, joka tallentaa kaikki nuo jutut koneelle. Joku "vieras" voi varmasti auttaa sinua niissä keskusteluissa. ;)

Yhteistyössä