minä siivoan, mies sotkee. minä siivoan, mies sotkee. minä siivoan, mies sotkee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta mielipuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisten tehtävänä on tehdä kotityöt. Tutkimusten mukaan pariskunnat, jossa nainen siivoaa enemmän, ovat onnellisempia kuin ne pariskunnat, jotka siivoavat suunnilleen yhtä paljon.
Tutkimuksissa ei huomioida sitä, että suurin osa pariskunnista, joissa mies vaatii naisen siivoavan enemmän, päätyy eroon, ja se minimaalinen osa, joka jatkaa yhdessä, on sitten onnellinen niin. Tokihan se on niin, että pähkähulluja vaatimuksia esitettäessä ero tulee niin nopeasti, ettei enää olla pariskunta, mutta kun vaatukset ovat vähemmän pähkähulluja, säilyy pari pitempään yhdessä, vaikka siitä riitoja tuleekin.

Ja liitto, missä mies siivoaa paljon, olisi aivan loistava. Vaimo ei varmasti valittaisi ja parisuhde kukoistaisi. Kannattaisi miesten vain kokeilla kämpän siivoamista kuivan kauden yllättäessä.

Tää ketju muistuttaa mua hyvin, että täytyy odottaa kärsivällisesti ennen kuin muuttaa uuden kumppanin kanssa yhteen. Onneks mua ei kiinnosta sottapytyt ollenkaan. Se on yks suurimmista turn offeista.

Muistan kuinka mieheni. Oma kämppä oli mika siisti kun olimme hänen luonaan. Todellisuus oli se että pika siivous ennenkuin tulin ja sehän näytti,että hän olisi niin järjestyksen mies. Ja mua vedettiin ihan höblästä. Olus pitänyt katsoa ne kaapitkin ovatko vaatteet oikeasti rivissä.,
No mutta vieläkään en saanut vastausta siihen,että kuinka saan mieheni edes ne omat sotkunsa siivoamaan,jos ei ole järjestyksen ihminen?. Autotallissa on varmaan 20 vasaraa,kun se on aina hukassa romujen seassa ja kun ei löydy niin uusi ostetaan tilalle.
Monesti vaaralliset sahat tai saksrt on jätetty lattialle niin että joku lapsista siihen itsensä teloo,ellen ole siivoamassa ja valvomassa turvallisuutta

Yhteistyössä