hyvää naistenpäivää mulle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
mies aamulla totes kun kiireellä lähdin töihin, et hyvää naistenpäivää! eli siis muisti. tein työpäivän, hain lapsen hoidosta ja tulin maha kurnien kotiin.
mies tehnyt 4h lyhemmän päivän kun minä ja valittaa sohvalla kun on niin vitun rankkaa. leipävehkeet levällään keittiön pöydällä, tyhjä mehutölkki vieressä ja voita pitkin pöytää.
mä vaan huokasin ja purskahdin itkuun.
mä niin odotin et olis ruokaa tai kukka tai jotain.
mä oon niin pettynyt. sanoin miehelle asiasta, niin se tokas et hän on niin väsyny ettei jaksa kuunnella ja käänsi kylkee.

MÄ HALUAN HEMMOTTELUA JA TUNTEA ITSENI RAKASTETUKSI IHANAKSI NAISEKSI, ONKO SE VITTUSAATANA LIIKAA PYYDETTY????!!!!!

tulkaa vaan kääntään veistä haavassa ja määkimään toisen pahalle ololle, olkaa hyvä.

Milloin mies on saanut hemmottelua? Kysytään näin päin. Itse en välitä noista naistenpäivän hömpötyksistä kun tiedän, että minulla on rakastava aviomies ja lasten isä. Halaa, pussaa ja puhuukin, joten kukkaset voi jäädä kauppaan :)

Milloin mies on saanut hemmottelua? Kysytään näin päin. Itse en välitä noista naistenpäivän hömpötyksistä kun tiedän, että minulla on rakastava aviomies ja lasten isä. Halaa, pussaa ja puhuukin, joten kukkaset voi jäädä kauppaan :)

mies on saanut hemmottelua valehtelematta jokaikinen viikko ja mä en enää nykyään saa mitään takasin. viimeks lauantaina tein herkkuruokaa, lämmitin saunan, vein oluet sille kylmään, hieroin ja järjestin sille äijäillan yllärinä...

Paremi olis sit sullekkin, että et olis tienny naistenpäivästä, niin ei olisi ollut odotuksiakaan. Miksi just tänään miehen olisi pitänyt jaksaa passata sua. onhan niitä päiviä muitakin. Työ rankkuus ja kesto on kaks eri asiaa...
Kukkako sut saa tuntemaan olosi naiseksi? aloita siitä, että panostat siihen naisellisuuteen ja annat miehesi levätä. Ei väsynyt jaksa hemmotella ja ylistää ketään...

meillä ei koskaan oo muistettu mitään naistenpäivää.Eikö sitten pitäs olla miesten päiväki? mut oli naistenpäivä tai ei m´ni olishan se mies voinu ees ruuan tehdä tai ainaki aloittaa mut harvemmin ne miehet tajuu...

[QUOTE="pettynyt";23308957]mies on saanut hemmottelua valehtelematta jokaikinen viikko ja mä en enää nykyään saa mitään takasin. viimeks lauantaina tein herkkuruokaa, lämmitin saunan, vein oluet sille kylmään, hieroin ja järjestin sille äijäillan yllärinä...[/QUOTE]

Tee pyyteettömästi se mitä teet äläkä marttyyri asenteella. Hemmottele sit vaan ittees, jos et saa itelles mitään toisen hemmottelusta.

mutta MÄ HALUAN HUOMIOTA!!!

mä en enää jaksa pyyteettömästi hemmotella toista kun se on alkanut tuntua passaamiselta ja palvelemiselta. aiemmin tein kaiken siksi, että toiselle tuli hyvä mieli ja sit tuli itsellekin hyvä mieli. nykyään mua vaan vituttaa kokoajan kun en saa mitään.
eilen palelin 4tunnin ulkoilun jälkeen viltin alla sohvalla ja pyysin miestä laittamaan teeveden kiehumaan, ei edes sitä voinut tehdä. tällaisena päivänä tuntee itsensä ihan vitun mitättömäksi kun ympärillä hehkutetaan miten ne miehet on muistanut kun on ostettu lahjoja ja viety ulos syömään.

No vaikka täällä taas jotkut tuntuvan mässäilevän toisten kurjuudella ja tulevat vielä arvostelmaan päin naamaa niin multa saat täydet sympatiat, ymmärrän täysin miltä susta tuntuu. Eipä meidän kannata muuta kuin hemmotella vaan itse itseämme. Minä olen täysin lopettanut kaiken miehen hemmottelun tai erityiskohtelun, koska en ole KOSKAAN saanut siitä edes mitään kiitosta tai siis tarkoitan, että se otti nekin vain itsestään selvyytenä niinkuin mä olisin olemassa vain hänen palvelemistään varten. No hakekoot itselleen kohta palvelijan vaikka indonesiasta.

meilläkään ei ole koskaan muistettu mitään naistenpäiviä,ystävänpäiviä yms. turhia juhlia muuta kuin sanomalla toiselle että hyvää naistenpäivää,ystävänpäivää tms.

tämä naistenpäivä oli kuitenkin poikkeus, mies toi mulle kukkia <3 :)
en olisi tarvinnut mitään, en edes ollut vihjaillut, mies vaan nyt ajatteli jostakin syytä tänään tuoda kukkapuskan ja kyllähän tuo mieltä ja sydäntä lämmitti kivasti.

[QUOTE="pettynyt";23309036]mutta MÄ HALUAN HUOMIOTA!!!

mä en enää jaksa pyyteettömästi hemmotella toista kun se on alkanut tuntua passaamiselta ja palvelemiselta. aiemmin tein kaiken siksi, että toiselle tuli hyvä mieli ja sit tuli itsellekin hyvä mieli. nykyään mua vaan vituttaa kokoajan kun en saa mitään.
eilen palelin 4tunnin ulkoilun jälkeen viltin alla sohvalla ja pyysin miestä laittamaan teeveden kiehumaan, ei edes sitä voinut tehdä. tällaisena päivänä tuntee itsensä ihan vitun mitättömäksi kun ympärillä hehkutetaan miten ne miehet on muistanut kun on ostettu lahjoja ja viety ulos syömään.[/QUOTE]

Keskity sitten siihen itsesi hemmotteluun. Oletko varma, että et idä miehesi tekemiä juttuja itsestään selvyytenä, niin, että et huomaa niitä.
Kuka teillä tekee ns. perinteiset miesten työt? Kuka ajaa autoa, jos liikutte yhdessä, kuka hoitaa puhelut ja paperityöt, kuka imuroi auton jne.

No vaikka täällä taas jotkut tuntuvan mässäilevän toisten kurjuudella ja tulevat vielä arvostelmaan päin naamaa niin multa saat täydet sympatiat, ymmärrän täysin miltä susta tuntuu. Eipä meidän kannata muuta kuin hemmotella vaan itse itseämme. Minä olen täysin lopettanut kaiken miehen hemmottelun tai erityiskohtelun, koska en ole KOSKAAN saanut siitä edes mitään kiitosta tai siis tarkoitan, että se otti nekin vain itsestään selvyytenä niinkuin mä olisin olemassa vain hänen palvelemistään varten. No hakekoot itselleen kohta palvelijan vaikka indonesiasta.

tästäpä päästäänkin mun lempiaiheeseen ja suoranaisen vitutuksen kohteeseen!
Eli,niinhän ne miehet juuri tekeekin,hakee ostovaimon jostain thaimaasta.Ja miksi?
Koska ne jaksaa pestä,pyykätä ja passata.Suuttuvat jos ei saa palvella miestä.
Ja miehet hieroo sohvalla vatsaansa...
Ja äijät valittaa,ku suominainen ei moista tee...Ja miksi ei tee?Ennenki niin tehtiin,niin miksi ei nyt?
Ai vittu tekis mieli kuristaa ne tyypit,jotka noin sanoo!
Hyvä,jos suominainen saa olla vuoden lapsensa kanssa kotona,ku ollaan jo loisia,leväperseitä ym.
Kyllä mäkin jaksaisin palvella töissä käyvää miestä,jos ei mun tarvii tehä mitään muuta työtä kodin ohella.Sitten tulee mieheltä puolustus,ettei thaikku/venakko osaa kieltä...
Vittu voin mäki puhua saksaa 3 vuotta,jos se helpottaa.En vaan kertakaikkiaan ymmärrä tätä ns.tasa-arvoa.Naisten ja miesten pitää molempien käydä töissä ja kuka hoitaa siihen päälle lapsen ja kodin????No nainen!!!!Jumalauta!

Yhteistyössä