M
"maria"
Vieras
Mun ystävä oli jutellut sairaanhoitaja ystävälleen mun raskauspahoinvoinnista,kun oksennan monta kertaa päivässä ja se on ollut pahinta vkolla 6-9. Ja esikoista mulla oli kans pahoinvointia. Tää sairaanhoitaja oli sanonut et a. se ei voi olla raskauspahoinvointia koska se alkaa vasta vkolla 12 . (terveyskirjastossa luki et silloin jo alkaa helpottaa yleensä) b. sit oli väittänyt että koska mulla esikoisesta oli pahoinvointia niin nyt vaan kuvittelen voivani pahoin ja siksi oksennan.
Voi herra mun,siis kuvittelen kaiken. Oikeesti en mieti ees koko oksentamista,hajuja yms ja silti kesken kauppareissun mun on mentävä oksentaa kun tulee oikeesti niin sika paha olo ettei meinaa pystyssä pysyä ja tää sairaanhoitaja on sitä mieltä et se on psykosomaattista kun pahoinvointi alkaa vasta vkolla 12.
Toisekseen mitä ihmettä tää mun ystävä alkaa omilleen ystävilleen kertoon mun raskaudesta ja sit puhutaan tollasta musta,kiva kun leimataan "et joo sillä on psykosomaattisia oireita"....
Voi herra mun,siis kuvittelen kaiken. Oikeesti en mieti ees koko oksentamista,hajuja yms ja silti kesken kauppareissun mun on mentävä oksentaa kun tulee oikeesti niin sika paha olo ettei meinaa pystyssä pysyä ja tää sairaanhoitaja on sitä mieltä et se on psykosomaattista kun pahoinvointi alkaa vasta vkolla 12.
Toisekseen mitä ihmettä tää mun ystävä alkaa omilleen ystävilleen kertoon mun raskaudesta ja sit puhutaan tollasta musta,kiva kun leimataan "et joo sillä on psykosomaattisia oireita"....