Raskausoireista, kuinka ajoissa ekat oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipeeksi tulossa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipeeksi tulossa?

Vieras
Onko joku tuntenut olevansa raskaana jo ennen plussaamista?

Itselläni kolmivuotias poika, mutta sen raskauden aikana voin niin hyvin etten olisi raskaudesta tiennyt pitkiin aikoihin jos en olisi testiä tehnyt..

Nyt ollaan yritetty pikkukakkosta muutama kuukaus ja vointi on ollut ihan tasainen kokoajan, nyt kuitenkin tässä kierrossa on vointi erilainen kun ennen.
ovulaatio oli 9.2 ja nyt on kahtena aamuna ollut voimakasta pahoinvointia (eli siis eilen ekan kerran) ja äsken kun kävin suihkussa, hoksasin et mun rinnatkin on arat ja turvoksissa.

Mitä tää on?!
Voiko näin ajoissa jo tulla raskaustuntemuksia vai mikä mua vaivaa?!
Tiedän et edellisestä kierrosta en tullut raskaaksi eli jos kyseessä on raskaus, olen tullut raskaaksi tuolloin 9pvä tienoilla vasta.
Kuka osais sanoo voiko oireet alkaa näin ajoissa?!?

Mulla oli oireita ennen plussaa. Päätä särki, huono olo, pissatti normaalia enemmän ja toisinaan vilutti. Sit vaan tiesin että oon raskaana, oli jotenkin ei oma ittensä olo ja siitä päättwelin että olis aika tehä testi. En sitä kuitenkaan ehtiny kaikelta kiireeltä tekee ja teinkin vasta heinäkuussa 17 päivä ja vahva plussa tuli :D . Sillä tiellä mennään ja rv 34+2 menossa :heart:

mulla alko oleen semmonen olo että ollaan raskaana tilasin ajan neuvolaa ja sain lähettee ultraa jossa katsottiin kuinka pitkällä ollaan.. ja olin tässä ultrassa viikolla 7. eli huomasin siis itse raskausviikolla 6. mutta nainen joka haluaisi olla raskaana voi tuntea näitä raskaus oireita vaikka ei sitten olekkaan raskaana. kun halu tulla äidiksi on kova mieli voi tehdä tepposet.

Alkuperäinen kirjoittaja katariina:
mutta nainen joka haluaisi olla raskaana voi tuntea näitä raskaus oireita vaikka ei sitten olekkaan raskaana. kun halu tulla äidiksi on kova mieli voi tehdä tepposet.

Tiedän mutta siksi ihmettelenkin voiko tuntemukset olla aitoja kun ollaan kuitenkin jo jonkun aikaa yritetty ja mulla ei ole muissa kierroissa ollut mitään tuntemuksia...?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta nainen joka haluaisi olla raskaana voi tuntea näitä raskaus oireita vaikka ei sitten olekkaan raskaana. kun halu tulla äidiksi on kova mieli voi tehdä tepposet.

Tiedän mutta siksi ihmettelenkin voiko tuntemukset olla aitoja kun ollaan kuitenkin jo jonkun aikaa yritetty ja mulla ei ole muissa kierroissa ollut mitään tuntemuksia...?

en sen paremmin osaa sanoa.. toivon täydestä sydämestäni että siellä ollaan pieniin päin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en sen paremmin osaa sanoa.. toivon täydestä sydämestäni että siellä ollaan pieniin päin. :)

Kiitos <3
Ja viimeinen nosto aiheesta jos joku vielä keksis jotain sanottavaa =)

Yhteistyössä