Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis Sörhishän kysyi miltä 30v. pitäisi näyttää eikä sitä että minkä ikäiseltä hän mielestänne vaikuttaa... :whistle: :whistle:
Joo. Jossakin vaiheessa täällä alkaa se rakentavassa hengessä tarkoitettu positiivisten kommenttien heittely asian vierestä.
Tiedän, itsekin "asian vierestä" -keskustelleena.
 
Näin
Itse täytän 30 ihan kohta, mutta en oikeastaan osaa vastata kysymykseen muuta kun omien kokemusten kautta. Minua luullaan yleensä tytöksi, tooodella nuoreksi. Joskus on vaikea saada työelämässä aikuismaista kohtelua + alkossa kysytään henkkarit vaikka ostaisi yhden kaljan. No, enivei. Jos nyt tätä tätimäisyyden poistamista ajattelen, niin minua ainakin nuorentaa:

-hoikkuus
-treenattu vartalo
-isot (vauvamaiset) silmät :)
-korkeat poskipäät
-nuorekkaat vaatteet (farkkua, kivoja nuorekkaita yläosia, korko kenkään jne.)
-positiivinen, eläväinen ja utelias mieli (hihittelen ja olen iloinen)
-pitkä tukka
-reipas meininki
 
ja oon 30+
Alkuperäinen kirjoittaja HyväSylvi:
Mun ikäuskottavuutta ainakin syö pieni koko :) Kukaan muu yli 30 v ei varmaan osta vaatteitaan nuorten osastolta (esim H&M)? Mä käyn siellä aina vaivihkaa nappaamassa jotain sovitettaviks (kunhan ne kikattelevat teinit on siirtyneet hiukka kauemmas), kaikki aikuisten puolen pienimmätkin vaatteet on mulle aina ihan jättiksiä... Tosin yritän nykyään (oon 32v) kyllä ostaa sieltä vaan sellasta neutraalimpaa vaatetta, niinkun neuletakkia, yksvärisiä paitoja ja perusfarkkuja etten sentäs ihan wanna-be-teiniltä näyttäs. Naamassa on kyllä ajan kulumaa... ainakin silmien ympärillä ;)
Minä ostan henkkamaukasta lähes kaikki. En tykkää sellaisesta keski-ikä-tyylistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Kasvoissa on sellainen "linja" joka katoaa ( tulee roikkoposket ) jos ei pidä kasvoja hoikassa kunnossa. Rypyt ei ole pahin vanhettaja vaan tämä "linja" joka on kasvoja ympäröivä ja poskia ylhäällä pitävä muoto. Jos jollakulla arvostelijalla ei itsellään ole lysähtänyt linja.. niin silloin varmasti valahtaneet kasvot näyttävät 10v vanhemmille kuin omansa.
Kolmekymppisenäkö muka jo roikkuposket? :/ Oliskohan noin?
Ei kun minulla kun olen niin v***n lihava ja ruma.
no etkä ole,. kumpaakaan!
 
eri mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
Alkuperäinen kirjoittaja 3-kymppinen minäkin:
No mun mielestä on 3 asiaa, jotka saa 3-kybäsen näyttämään 10 v. vanhemmalta järjestyksessä:

1) Liikakilot
Mä olen huomannut että yli 3kybäselle naiselle sopii liikakilot huomattavasti paremmin mitä hoikkuus. Mitä laihempi naama, sitä enemmän ryppyjä. Joten se pyöreys varsinkin kasvoissa usein pudottaa niitä vuosia.
Eipäs, vaan 30-kymppiä lähestyvä ja 30-ylittänyt lihava nainen näyttää tätimäisemmältä tantalta (useimmiten), kun taas pienikokoinen ja siro näyttää ikäistään nuoremmalta. Toki pukeutuminen ja hiuksetkin vaikuttaa. Kynitty lyhyt kananpersetukka tai vastaava lisää ikää +10 vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Myös kolmenkympinrypystä puhutaan ja se on sellainen pystyviiva joka tulee kulmakarvojen väliin. "ensiryppy" :D

juu se on kiva, toisinaan aamulla huomaa näyttävänsä pysäköintimittarilta. On se kolikkokolokin sievästi simmujen välissä :headwall: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
Alkuperäinen kirjoittaja 3-kymppinen minäkin:
No mun mielestä on 3 asiaa, jotka saa 3-kybäsen näyttämään 10 v. vanhemmalta järjestyksessä:

1) Liikakilot
Mä olen huomannut että yli 3kybäselle naiselle sopii liikakilot huomattavasti paremmin mitä hoikkuus. Mitä laihempi naama, sitä enemmän ryppyjä. Joten se pyöreys varsinkin kasvoissa usein pudottaa niitä vuosia.
Eipäs, vaan 30-kymppiä lähestyvä ja 30-ylittänyt lihava nainen näyttää tätimäisemmältä tantalta (useimmiten), kun taas pienikokoinen ja siro näyttää ikäistään nuoremmalta. Toki pukeutuminen ja hiuksetkin vaikuttaa. Kynitty lyhyt kananpersetukka tai vastaava lisää ikää +10 vuotta.
Ettei nyt tässä sekotettaisi kahta asiaa keskenään, eli tyyliä ja niitä fyysisiä ominaisuuksia kuten ryppyjä ?
 
vieras
Eiks kolmekymppinen saa näyttää siltä miltä haluaa?
Jos haluat näyttää nuoremmalta, niin pukeudu vähän nuorekkaammin. En tarkoita mitään pissistyyliä. Vaikea selittää. No, mun mielestä esim. Kate Moss ja jotkut n. 30-40-vuotiaat jenkkinäyttelijät näyttää siltä mikä näyttää hyvältä kolmikymppisellä. Hoikkuus ei tosiaankaan vanhenna. Tyylikkyyttä, mutta silti trendikästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Myös kolmenkympinrypystä puhutaan ja se on sellainen pystyviiva joka tulee kulmakarvojen väliin. "ensiryppy" :D

juu se on kiva, toisinaan aamulla huomaa näyttävänsä pysäköintimittarilta. On se kolikkokolokin sievästi simmujen välissä :headwall: ;)
Minun kolmenkympinryppyni on seurannut minua jo teini-iästä. Liekö jatkuva kulmien rypistely aiheuttanut sen teini-iän angstin kourissa rypiessäni.
 
Jaa, tiedän kahdenlaisia kolmekymppisiä; nuorekkaita, kauniisti pukeutuvia ja itsestään huolta pitäviä, ja valitettavasti näitä verkkarit päälle, farkut ei istu, raitapaita, hapsu tukka ja ei ikinä meikkiä.

Ensimmäinen nuorentaa, ja jälkimmäinen vanhentaa. Eli kyllä se on vain itsestä kiinni miltä näyttää, oli ikä mikä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jenni1:
Jaa, tiedän kahdenlaisia kolmekymppisiä; nuorekkaita, kauniisti pukeutuvia ja itsestään huolta pitäviä, ja valitettavasti näitä verkkarit päälle, farkut ei istu, raitapaita, hapsu tukka ja ei ikinä meikkiä.

Ensimmäinen nuorentaa, ja jälkimmäinen vanhentaa. Eli kyllä se on vain itsestä kiinni miltä näyttää, oli ikä mikä tahansa.
No ei se tuokaan ole koko totuus, esim. tässä olen minä just tuohon tyyliin verhottuna.. :D



En mä itteni mielestä ainakaan miltään satavuotiaalta näytä ilman meikkiä, horror-himavaatteissa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni1:
Jaa, tiedän kahdenlaisia kolmekymppisiä; nuorekkaita, kauniisti pukeutuvia ja itsestään huolta pitäviä, ja valitettavasti näitä verkkarit päälle, farkut ei istu, raitapaita, hapsu tukka ja ei ikinä meikkiä.

Ensimmäinen nuorentaa, ja jälkimmäinen vanhentaa. Eli kyllä se on vain itsestä kiinni miltä näyttää, oli ikä mikä tahansa.
No ei se tuokaan ole koko totuus, esim. tässä olen minä just tuohon tyyliin verhottuna.. :D



En mä itteni mielestä ainakaan miltään satavuotiaalta näytä ilman meikkiä, horror-himavaatteissa. :)


Tässäpä loistava esimerkki siitä, että geeneissä se on, toiset vain rypistyvät aikaisemmin kuin toiset :D
 
Hmm
Sörhis.

Lyhyet hiukset tekevät keski-ikäisen vaikutelman ja lisäksi tuo punertava väri. Suurin osa naisista leikkaa hiuksensa lyhyiksi jo työelämään astuessaan, miehetkään eivät tästä pidä. Punaista väriä taas ostavat useimmiten yläasteikäiset sekä elähtäneet kotiäidit tuomaan rok-asennetta itseensä, mutta heillä vaikutus onkin vain... nolo.

Pukeutumisestasi. En näe kuin mustan puseron, mutta sekin on juuri niin hajuton, mauton ja väritön ja persoonaton kuin vain voi olla. Musta, tuo keski-ikäisten tunnusmerkki ja kaikki vaatteet yleensä prismasta ostettuja pelkistettyjä persoonattomia tai
 
Joo,mä sanoisin että geeneissä se on.Toiset on jo 25 veenä sen näkösiä että ovat liki 40.Ja osa on sellasia että 40 veenä menee alle 30 veestä.

Mä en osaa sanoa minkä ikäiseltä näytän,mä tunnen olevani sellanen 28!!
 
Viblsp
Olen miettiny omaa ulkonäköäni. Kun olen 4 muksun kanssa liikenteessä, saatan kuulla viiden eri henkilön suusta kysymyksen "onko noi kaikki sun?" Silloin tulee mietittyä, että näytänkö joltain 16-vuotiaalta.

Tää nyt ei vastannu sun kysymykseen, mut silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
En ymmärrä miten liikakilot mukamas automaattisesti vanhentaa ja hoikkuus mukamas nuorentaa.

Kyllä 3-kymppinen saa näyttää nimenomaan naiselta, ei kukkakepiltä.
Niin kun tätäkin ylipainoista on ajateltu n. 5 vuotta nuoremmaksi.

Mä tiedän yhden mua vähän vanhemman naisen joka on todella laiha, ei se ole kaunista kun posket on aivan lommolla ja muutenkin kroppa sellainen tikku.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Siltä miltä itse haluaa.Mieluummin näytän teiniltä kuin 4-kymppiseltä. =)
Mun naama on profiilissa.
Et näytä teiniltä vaan ihan ikäiseltäsi.

Kolmekymppisen kuuluu näyttää siltä, miltä sisältäpäin tuntee.
 
kannanottaja
En jaksanu lukea koko ketjua, mutta yleensä se menee niin, että ylipaino ja lyhyet hiukset vanhentaa. Hoikka, pitkähiuksinen (jos hiukset ei roiku päätä pitkin) nainen hyvin meikattuna yleensä näyttää ikäistään nuoremmalta.
 

Yhteistyössä