Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

miun
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minusta se menee niin, että kaksikymppisesta kolmekymppinen näyttää aina vanhalta, olipa tämä millainen hyvänsä, eikä se johdu siitä kolmekymppisestä vaan siitä kaksikymppisestä, joka ei vielä usko (vaikka pitää tietäisi ) että se oma kolmekymppisyys on ihan varmasti tulossa ja silloin itse näyttää kaksikymppisten silmissä vanhoilta. Nelikymppisen mielestä taas sitten kolmekymppiset näyttää niin pirkaleen hyviltä, kun ovat jo aikuisia, mutta niin nuoria vielä :D Eikä tämä ole sitten mikään juttu, että jokainen ajattelee näin vaan oma näkemykseni, se miten itse muistan ajatelleeni. :D Ja kolmekymppinen itse ajattelee vähän kateudella nuoremmistaan ja pelolla vanhemmistaan, muistavat kaksikymppisyyden hyvin ja pelkäävät nelikymppisyyttä :D
Mä oon 20 ja mun mielestä kolmekymppiset on nykyään niin nuoren näkösiä :D Todettiin ystävän kanssa just, et me taidetaan pikkuhiljaa aikuistua kun 28-32 vuotiaat on ihan meidän ikäisten näköisiä :eek: mitä nyt, ehkä vuoden pari vanhempia. Kröh. Tai kymmenen.

Mut toisaalta nuo 13veet näyttää myös nykyään tosi isoilta :|
 

Yhteistyössä