Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Katotaan tuleeko linkki oikein..
tässä sä ap näytät ikäiseltäsi,kuinka paljon hoikempi olet tässä kuin nyt?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=12901005

Tuleeko siitä nyt sitten 4 vuotta keväällä tuon kuvan ottamisesta - en mä muista... Ai sä kysyitki kiloja, et vuosia :LOL: :LOL: :LOL: Mitähän mä siihen sanoisin - ehkä sen 25.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Katotaan tuleeko linkki oikein..
tässä sä ap näytät ikäiseltäsi,kuinka paljon hoikempi olet tässä kuin nyt?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=12901005

Tuleeko siitä nyt sitten 4 vuotta keväällä tuon kuvan ottamisesta - en mä muista...
Paino samoihin lukemiin,kiva tukka ja oikean malliset rillit,niin näytät ikäiseltäsi.
 
http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=4255364

Tässä kuvassa taasen olet nuoremman näköinen kuin näissä kahdessa aiemmassa tyylissä. Yksi muuten mitä mietin että voiko se tulla tuosta ilmekarvojen "puuttumisesta", eli varmaan kävisin nypityttämässä ja värjäämässä kulmat ja ripset ammattilaisella joka oikeasti sen osaa.
 
vieras
Ihan ikäiseltäsi sinä näytät. Noi silmälasit tekee heti aikuismaisen vaikutelman. Jotain nuorekasta sun kasvoissa kuitenkin on, eli olis vaikea sanoa tietämättä oletko ali vai yli 30v. Uskoisin kumpaa vaan väittäisit.

Ei sille vaan mitään voi, 35 näyttää jo keski-ikäiseltä ja ikänsä puolesta sitä kai onkin. Sulla on vielä hetki armonaikaa ;) Sen jälkeen voi tietty pukeutumisella vaikuttaa paljon olemukseensa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=4255364

Tässä kuvassa taasen olet nuoremman näköinen kuin näissä kahdessa aiemmassa tyylissä. Yksi muuten mitä mietin että voiko se tulla tuosta ilmekarvojen "puuttumisesta", eli varmaan kävisin nypityttämässä ja värjäämässä kulmat ja ripset ammattilaisella joka oikeasti sen osaa.
Mun kulmakarvoja ei voi värjätä. Musta tulee ihan kauhean vihaisen näköinen. Kosmetologiaveri ei uskonut, vaan värjäsi kerran - ja voi kauheaa, miltä mä näytin viikko kaupalla... :(

P.S. Mä OLEN tuossa kuvassa nuorempi kuin nyt, paljonkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on sellaiset kasvon piirteet että tuollainen lyhyt tukka vanhentaa. Samoin kuin yhdellä ystävälläni. Hän on 25-vuotias, ja häntä luulllaan usein 35-40-vuotiaaksi. Myös se että olet hieman pyöreä vanhentaa. Nuorten kun ajatellaan olevan laihoja, mikä on kyllä huutava vääryys!!! :(
Kasvat hiukset hieman pidemmiksi ja värjää tummiksi tai vaaleiksi.
Pääasia on että olet sinut itsesi kanssa, sillä mitä muut ajattelevat ei pitäisi olla väliä :)
Höpö höpö. Leikkasin juuri hiuksia lyhyemmäksi , ja yksimielinen tuomio oli, että lyhyet hiukset on paremmat.

Kaipa se on makuasia, tuo väri ei sulle sovi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on sellaiset kasvon piirteet että tuollainen lyhyt tukka vanhentaa. Samoin kuin yhdellä ystävälläni. Hän on 25-vuotias, ja häntä luulllaan usein 35-40-vuotiaaksi. Myös se että olet hieman pyöreä vanhentaa. Nuorten kun ajatellaan olevan laihoja, mikä on kyllä huutava vääryys!!! :(
Kasvat hiukset hieman pidemmiksi ja värjää tummiksi tai vaaleiksi.
Pääasia on että olet sinut itsesi kanssa, sillä mitä muut ajattelevat ei pitäisi olla väliä :)
Höpö höpö. Leikkasin juuri hiuksia lyhyemmäksi , ja yksimielinen tuomio oli, että lyhyet hiukset on paremmat.

Kaipa se on makuasia, tuo väri ei sulle sovi.
Siitä oon samaa mieltä. Mä en tajua, miten mun iho on alkanut punoittaa viimeisen vuoden aikana oikeastaan. Tuo oranssi näyttää ihan kauhealle.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mulla on ollut pitkät hiukset koko ikäni ja pohdin välillä pitäisikö leikata aikuisempi malli
TUntuu ettei päälle kolmekymppäsen enää sovi kulkea tukka levällään..
No mä taas olen kasvattamassa takaisin pitkiä :D. Että paree sopia vaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=4255364

Tässä kuvassa taasen olet nuoremman näköinen kuin näissä kahdessa aiemmassa tyylissä. Yksi muuten mitä mietin että voiko se tulla tuosta ilmekarvojen "puuttumisesta", eli varmaan kävisin nypityttämässä ja värjäämässä kulmat ja ripset ammattilaisella joka oikeasti sen osaa.
Mun kulmakarvoja ei voi värjätä. Musta tulee ihan kauhean vihaisen näköinen. Kosmetologiaveri ei uskonut, vaan värjäsi kerran - ja voi kauheaa, miltä mä näytin viikko kaupalla... :(

P.S. Mä OLEN tuossa kuvassa nuorempi kuin nyt, paljonkin.
Luinko oikein et n. 4 vuotta vanha kuva?

Sitäpä just että koittaisit löytää sieltä oikeasti ammattitaitoisen kosmetologin joka osaisi ensinnäkin nyppiä sun kulmat siten että ilme pehmenee, sitten väri vaikka eka kerralla vaalea. Se ylimääräinen värihän kulmista lähtee parissa pesussa. Tuo vaan mielettömästi ryhtiä ja kehyksiä kasvoille kulmat, trust me. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=4255364

Tässä kuvassa taasen olet nuoremman näköinen kuin näissä kahdessa aiemmassa tyylissä. Yksi muuten mitä mietin että voiko se tulla tuosta ilmekarvojen "puuttumisesta", eli varmaan kävisin nypityttämässä ja värjäämässä kulmat ja ripset ammattilaisella joka oikeasti sen osaa.
Mun kulmakarvoja ei voi värjätä. Musta tulee ihan kauhean vihaisen näköinen. Kosmetologiaveri ei uskonut, vaan värjäsi kerran - ja voi kauheaa, miltä mä näytin viikko kaupalla... :(

P.S. Mä OLEN tuossa kuvassa nuorempi kuin nyt, paljonkin.
Luinko oikein et n. 4 vuotta vanha kuva?

Sitäpä just että koittaisit löytää sieltä oikeasti ammattitaitoisen kosmetologin joka osaisi ensinnäkin nyppiä sun kulmat siten että ilme pehmenee, sitten väri vaikka eka kerralla vaalea. Se ylimääräinen värihän kulmista lähtee parissa pesussa. Tuo vaan mielettömästi ryhtiä ja kehyksiä kasvoille kulmat, trust me. :)

Kuule. Kun ne kulmakarvat ei kerta kaikkiaan käy. Usko nyt jo. Sitä paitsi kyllä tää mun kosmetologikaverini on täysin ammattitaitoinen, että ei yhtään kannata aukoa.
 
No, ei voi mittään jos ei apu kelpaa. Turhapa se on sitten tuskailla että mitä sitä itselleen pitäisi tehdä. :)

P.S. Olet muuten ensimmäinen ihminen josta olen kuullut ettei kulmakarvat käy, sehän nyt on meikissäkin yksi tärkeimpiä osia. :)
 

Yhteistyössä