Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja 33v:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miksi muka ylipainoinen 30v. näyttää vanhemmalta. Miksi mua on sitten luultu 5v. nuoremmaksi?
ihmettelen samaa!
koska olen kyllä kuullut laihat voi näyttää ikäistään vanhemmalta juonteet korostuu paremmin kuin taas pyöreemmät näyttävät nuoremmilta.
Eiköhän se ole kiinni siitä mitä ihon alla on. Siis onko laihalla lihaksia vai onko "kuikelo". Eikä "rasvaton naama" automaattisesti rypisty helpommin, onhan ihotyypilläkin osaa asiaan. Mulla on rasvanen iho, ja oon lohduttautunu sillä ettei se rypisty niin helposti kuin kuivempi :D
Ja tyyli, tietysti, vaikuttaa. Ja miten itsensä kantaa, onka hartiat lysyssä vai ryhti suorassa.... Ja... Ja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
mun mielestä ap näyttää aika lailla 30 vuotiaalta :) Itse olen saman ikäinen, mutta näytän mustien silmänalusteni kanssa aika lailla vanhemmalta...
PEEESAAAAAN....
mun mielestä myös ap näyttää omanikäiseltään... tuolta minunkin PITÄIS näyttää vaan totuus on että mua on sanottu ihan reilu nelikymppiseks... :ashamed:
Mulla ne tekee ne kilot,savut,rasvat ja muut että minoon täydellisen kulahtanu vanha kääkkä... että silviisii...

Elä välitä sörhis.... mun mielestä sä näytät hyvältä =)

Enkä osaa sanoa mistä mä tunnistaisin kolmekymppisen, koitan verrata itteeni ja poistan itestäni niitä vikoja, niin tällee kai mä sen "luokittelen".
 
vieras
Hiukset/hiustyyli myös tekee hirmupaljon tuohon ikään liittyen. Esim. jos sörhiksellä olis pitkät hiukset, olis varmasti monen mielestä nuoremman näköinen. Mulla on yks työkaveri, joka on jo päälle 40v, mutta hänellä on pitkät paksut hiukset, ja pitää niitä aina auki. Hän näyttää nuoremmalta kuin on, kerran hänellä oli sellainen tätimäinen nuttura päässä ja heti teki ikää lisää. Eli lyhyet hiukset tekee vähän tätimäisen vaikutelman, etenkin jos ne on vähän tätimäisesti laitettu.
 
ounou
Kaikille tiedoksi, että ihan jokainen meistä vanhetaan ja sille vaan ei voi mitään.
Geneettiset ominaisuudet näyttelee pääosaa näissä asioissa. Katsokaa äitiänne ja mummoanne, niin näette kuinka tulette vanhenemaan, noin yleisesti ottaen.

 
Miiku
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:
Kaikille tiedoksi, että ihan jokainen meistä vanhetaan ja sille vaan ei voi mitään.
Geneettiset ominaisuudet näyttelee pääosaa näissä asioissa. Katsokaa äitiänne ja mummoanne, niin näette kuinka tulette vanhenemaan, noin yleisesti ottaen.
Oikeasti? Miten sen katsoo kun äitini ja mummoni ovat yli 100 kiloisia,ovat lapsesta asti olleet lihavia ja minä ihan erimuotoinen? Hmm,pohtii.
 
Ikiteini
Meillä on taas töissä sellainen varmaan kuuttakymppiä lähestyvä sihteeri. Takaapäin varmaan kiinnostava: piiiiiitkät valkoiset tupeeratut hiukset, hoikka ja korkeat korot. Ikäisekseen tosi hyvä kroppa.
Mutta kun näet hänet edestä päin, niin apua, ryppyä riittää sekä pinkkiä huulipunaa =0 Hän on selvästikin jäänyt mielestään parikymppiseksi.

Tavallaan ok, miksei ihminen voi näyttää siltä kuin haluaa? Toisaalta hieman säälittävääkin, en tiedä miksi?

Joka tapauksessa en lähtisi naureskelemaan: olenhan itsekin tuossa iässä 30 vuoden päästä...
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Miiku:
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:
Kaikille tiedoksi, että ihan jokainen meistä vanhetaan ja sille vaan ei voi mitään.
Geneettiset ominaisuudet näyttelee pääosaa näissä asioissa. Katsokaa äitiänne ja mummoanne, niin näette kuinka tulette vanhenemaan, noin yleisesti ottaen.
Oikeasti? Miten sen katsoo kun äitini ja mummoni ovat yli 100 kiloisia,ovat lapsesta asti olleet lihavia ja minä ihan erimuotoinen? Hmm,pohtii.
Hmmm. Sanoinkin yleisesti ottaen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hiukset/hiustyyli myös tekee hirmupaljon tuohon ikään liittyen. Esim. jos sörhiksellä olis pitkät hiukset, olis varmasti monen mielestä nuoremman näköinen. Mulla on yks työkaveri, joka on jo päälle 40v, mutta hänellä on pitkät paksut hiukset, ja pitää niitä aina auki. Hän näyttää nuoremmalta kuin on, kerran hänellä oli sellainen tätimäinen nuttura päässä ja heti teki ikää lisää. Eli lyhyet hiukset tekee vähän tätimäisen vaikutelman, etenkin jos ne on vähän tätimäisesti laitettu.
Ihan varmasti en olisi :D. Nimittäin mun hiukset on hirmu ohuet, sellaista vauvatukkaa. Rasvoittuu nopeasti. Jos mulla olisi pitkät hiukset. Mä en usko, että sellainen hamppuinen hiirenhäntä nuorentaa YHTÄÄN ketään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:
Kaikille tiedoksi, että ihan jokainen meistä vanhetaan ja sille vaan ei voi mitään.
Geneettiset ominaisuudet näyttelee pääosaa näissä asioissa. Katsokaa äitiänne ja mummoanne, niin näette kuinka tulette vanhenemaan, noin yleisesti ottaen.
Äiti on 60v. ja näyttää 50v.Minä olen aina näyttänyt nuoremmalta.Niin no kaikki meistä näyttää nuoremmalta perheessä. =)
 
sori
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:
Kaikille tiedoksi, että ihan jokainen meistä vanhetaan ja sille vaan ei voi mitään.
Geneettiset ominaisuudet näyttelee pääosaa näissä asioissa. Katsokaa äitiänne ja mummoanne, niin näette kuinka tulette vanhenemaan, noin yleisesti ottaen.
Äiti on 60v. ja näyttää 50v.Minä olen aina näyttänyt nuoremmalta.Niin no kaikki meistä näyttää nuoremmalta perheessä. =)
Minun mielestä sinä olet ihan ikäisesi näköinen,mutta hyvä että olet itse tyytyväinen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=SolAngel&image_id=90371913

Tässä minä noin kuukausi sitten, ennen hiustenleikkuuta.
Mun mielestä sulle ei sovi lyhyt otsatukka....
ja toi tukka sais olla pidempi ku tossa kuvassa...
Toi malli ei kyllä pukenu sua...
Mutta, nää on mun mielipiteitä,eikä niistä saa loukkaantua...
 
vieras
3-kymppinen
-käyttää nuorekkaita vaatteita, mutta ei enää haksahda mauttomiin trendijuttuihin ja on löytänyt oman tyylinsä.
-juonteita alkaa olla jo silmien välissä nenävarressa, poskien raunalla, ilmejuonteet lisääntyy.
-kaksoisleuka alkaa hitaasti tulla, jos ei ole luonnostaan, mutta ei vielä roiku.
-Kasvot ei roiku. Raskaat yläluomet voi vähän roikkua.
-Kasvon piirteet on terävämmät, pyöreys kadonnut

3-kymppisen kannattaa ehdottomasti meikata kun iho ei ole enää niin freesi. Pitää korostaa sitä parempaa puolta, mutta ei saa näyttää meikatulta. Se että näyttää meikatulta näyttää vanhemmalta.
 
Turkilmas
Mä taas olen sitä mieltä että sulle Sörhis sopis sellainen vähän rokimpi tyyli ja raisu hiusväri. Ja ehdottomasti ihan lyhyt.

Sulla kun on aika persoonalliset kasvonpiirteet, niin sun tukkas on liian pliisu niihin. Oikeesti, rohkeutta kehiin. Esim. just tuo ihan oranssi tukka sopii sulle tosi hyvin. Ja mä oon varma että sulle sopis sellanen "sekainen" tukka joka olis tumma ja siinä punaista raitaa. Sinuna kokeilisin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
3-kymppinen
-käyttää nuorekkaita vaatteita, mutta ei enää haksahda mauttomiin trendijuttuihin ja on löytänyt oman tyylinsä.
-juonteita alkaa olla jo silmien välissä nenävarressa, poskien raunalla, ilmejuonteet lisääntyy.
-kaksoisleuka alkaa hitaasti tulla, jos ei ole luonnostaan, mutta ei vielä roiku.
-Kasvot ei roiku. Raskaat yläluomet voi vähän roikkua.
-Kasvon piirteet on terävämmät, pyöreys kadonnut

3-kymppisen kannattaa ehdottomasti meikata kun iho ei ole enää niin freesi. Pitää korostaa sitä parempaa puolta, mutta ei saa näyttää meikatulta. Se että näyttää meikatulta näyttää vanhemmalta.
Tämä ei päde kaikkien kohdalla.
 
vieras
Jopas on kummallinen ketju! Aloittaja kysyy miksi hän näyttää joidenkin mielestä nelikymppiseltä kun ei itse huomaa vanhentavia piirteitä. Toiset yrittää auttaa ja miettiä mitä voisi muuttaa jos kerran asia vaivaa ap:ta. Niin eiköhän ap tule itkemään tähän että häntä haukutaan jne. Olisi ilmeisesti pitänyt vain kehua häntä ja hänen roikkuvia poskiaan, pottunokkaansa ja porkkanapäätään. Perus tavis suominainen, ei ruma eikä kaunis. Hän sai vastauksia juuri siihen mitä kysyikin mutta ei ilmeisesti itsetunto riitä lukemaan niitä asiallisesti ja ottamaan neuvoista vaarin. Miksi ylipäätään laittaa kuvaansa näytille. Jonkinlaista itserakkautta ja kehujen kalastelua sekin. Ja aloittaa nyt kokonainen ketju omasta ulkonäöstä ja pyytää toisia ruotimaan kuvaansa. Hohoijaa.
 
Stepford Wife
Kolmekymppisen kuuluu näyttää siltä että on sinut itsensä kanssa, olipa minkänäköinen hyvänsä! Oikeasti - karisma on se, joka kantaa. Ja sitä ei voi mitata tirkistelemällä toisten profiilikuvia. Varsinkin kun ihmiset on eri tavalla "fotogeenisiä", jotkut näyttää kuvissa paremmalta kuin luonnossa, koska osaavat tuoda parhaat puolensa esiin. Jotkut säännönmukaisesti näyttävät ihan kamalilta valokuvissa. Ei siihen voi mitään perustaa.

Harmi että ketjun aloittajaa on tultu tölvineeksi siitä, että (muka) näyttää ikäistään vanhemmalta. Siinä asiassa on syytä muistaa se, että ihminen, joka on sinut itsensä kanssa, ei juuri tunne tarvetta kivittää toisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en osaa vastata miltä kolmekymppinen näyttää. Mä oon 31-vuotias ja näytän ikäistäni vanhemmalta (juu profiilissa olen). Äitini on 50-vuotias ja näyttää ikäistään vanhemmalta.

Mies on 32-vuotias ja näyttää ikäistään nuoremmalta. Isänsä on 55-vuotias ja näyttää ikäistään nuoremmalta.

Että ehkäpä se on geeneissä ja perinnöllistäkin vielä...
No et kyllä todellakaan näytä vanhemmalta :eek:
kyllä mä vaan näytän (valitettavasti). Ja näin on ollut ihan kakarasta asti. Multa on muuten tasan yhden kerran kysytty papereita alkossa (tai missään muuallakaan) ja mä olisin voinut pussata sen myyjän märäksi, niin otettu mä olin :D.

Oon vaan miettinyt että miltäköhän kehdonryöstäjältä mä näytän mieheni rinnalla jolta edelleen kysytään henkkarit kun menee ostamaan viinipullon :snotty:
Jos sä näytät vanhemmalta niin mä olen sit fossiili... :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
No hei jos yhtään lohduttaa, niin puhelin soi ja vastasin. Naisääni kysyi lähes leperrellen, että "onko äiti tai isi kotona?" Minä "joo, minä olen se äiti" |O :headwall: :kieh:
Meidän äidiltä kysyttiin kotiovellamme, että onko äiti kotona, hän oli silloin n. 35v.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 33v:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Miksi muka ylipainoinen 30v. näyttää vanhemmalta. Miksi mua on sitten luultu 5v. nuoremmaksi?
ihmettelen samaa!
koska olen kyllä kuullut laihat voi näyttää ikäistään vanhemmalta juonteet korostuu paremmin kuin taas pyöreemmät näyttävät nuoremmilta.
Kun minusta taas monet sirpakat kolmekymppiset, siis pikkuiset ja hoikat menee usein huomattavasti ikäistään nuoremmista, mutta taas lihavat ja lössähtäneet parikymppiset saattaa näyttää kolmikymppisiltä ja vastaavasti kolmekymppiset ihan tädeiltä. mutta kai tää on mielipideasia. Liittyy myös pukeutumiseen, sillä jos ylipainoinen käyttää vielä tätimäistä vaatetta ja peittelee kroppaansa, niin helposti tulee ikää lisää...
 

Yhteistyössä