Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

Noita julkkisten kuvia on ihan turha linkittää tänne. Kotimaisilla ja varsinkin ulkomaisilla julkkiksilla on stylistit, kampaajat, meikkaajat ja muut, ei niiden poseerauskuvia voi mitenkään verrata tavallisten ihmisten tavallisiin kuviin.
 
Miä olen jo 35v ja taatusti näytän vanhemmalta tällä hetkellä :ashamed: Sen huomaan jopa itse. Huonosti nukutut yöt jättävät nykyään jäljet paljon pahemmin kuin nuorempana. Mutta toisaalta oon jo nuori kerran ollut, miks pitäis enää nuorelta näyttää?
 
Rukoilijasirkka
Kun ajatellaan ihmisen elämää jota kestää arviolta nyt vaikka sen 80 vuotta...
Ihminen on 15-25 vain 10 vuotta elämästään, niin miksi pitäisi haikailla sitä 10 vuotta, kun se elämä on jaksona sen 80?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Noita julkkisten kuvia on ihan turha linkittää tänne. Kotimaisilla ja varsinkin ulkomaisilla julkkiksilla on stylistit, kampaajat, meikkaajat ja muut, ei niiden poseerauskuvia voi mitenkään verrata tavallisten ihmisten tavallisiin kuviin.
Tarkoitus oli hakea vähän sitä tyyliä miltä kolmekymppinen voi näyttää. Ei siis välttis toinen jalka haudassa vielä ja silleen...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja nouhätä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
2 vuoden päästä mä täytän sen 30. :(
Sulla ei ole mitään hätää korkeine poskipäinesi :D Kasvosi eivät valahda poskista ehkä koskaan.
Itseasiassa ikä alkaa näkymään ihossa. eron huomaa, kun katsoo itseään peilistä siten, että lapsen kasvot ovat vieressä.
 
No siis ei millään pahalla mutta tosi moni ihminen on antanut vaikka sun ja vallan mitä esim. tukkaneuvoja, mutta sä kilpeät ne kaikki. Silti oot tyytymätön (ilmeisesti?) myös siihen lopputulokseen joka on sun omien ajatusten tulosta -> nykyolemus.

Tuli vaan ex tempore mieleen että ainakin siistit ja huolitellut kulmat nostavat kasvojen ryhtiä kummasti, ja niinkuin aiemmin kirjoitin niin en ole kyllä ikinä tavannut ihmistä jolle ei kulmakarvat käy. Eihän niitä ole pakko nyppiä samanlaisiksi kuin Cruella De Vilillä vaan ne nypitään omaan naamaan parhaiten käypään malliin.

Muuttui vaan oma ilme melko radikaalisti kun aikanaan marssin kosmetologille, nypitin kulmat ammattilaisella (tulos hiukan toinen kuin itse nypittynä), värjäsin ne ja ripset tietysti samalla. Kustannus huikea 25 euroa. Ei paha "kasvojenkohotuksesta"! :D
 
vinkki
Tästä kasvatat vielä vähän pidemmäksi, olkapäille suunnilleen ja vaaleita raitoja ja kulmakarvoihin vaaleanruskeaa. Poskipuna piristää (joku raikas pinkki, ei räikeä tietty...) ja huulikiilto.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=SolAngel&image_id=30149841
 
Mulla on tullut vuodessa ihan hirveästi ryppyjä silmänympärille vaikken edes aurinkoa ole ikinä paljoa ottanut :snotty: Ikää siis 33-v.

Mun mielestä pitkät hiukset muuten nuorentaa! Noista julkkiksistakin mitä tuossa on kuvia ollut niin taisi olla kaikilla pitkät hiukset.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja provo:
Alkuperäinen kirjoittaja provo:
kukakin näyttää miltä näyttää,toiset vain on 'vanhaan muottiin rakennettuja'
Mulla kävi kaveri kylässä ja eipä tullut mieleeni ikää kysellä kun juttu luistaa,no mun mies sitten sattui jotain iästä kysymään niin kaverini meinasi että olen häntä nuorempi:)mutta totuus oli että hän oli minua reilun 4v nuorempi:)
No ennekuin joku välkky sanoo että huonot eämäntavat vanhentaa niin tämä kaverini on oikea terveysfriikki ja itse vedän joskus alkoholia ja käyn grillilläkin että se siitä.
No edellinen asunto myytiin ja luulimme kokoajan että pariskunta on 40 tai ylikin,no totuus tuli kauppakirjoissa selville,nainen ei ollut vasta kuin 25v mutta todellisuudessa me ja moni muukin uskottiin heidän olevan vanhempia,siis 40v ainakin ja myös kyseinen pariskunta on osittain terveysintoilijoita eli ei edes tupakat ym maistu...niin johtopäätöksiä,rava kaunistaa sisältäpäin ja pitää nuorekkaana:)

mutta kirjoitusvirheet on ja pysyy vaikka ikää karttuu,olisikohan jollain keinoa kuinka näppiksen välistä saa leivänmurut pois:(
Käännä ympäri ja koputtele pöytää vasten varovasti.. kyllä lähtee ja tätä konstia käyttää ammattilaisetkin..
 
Minusta se menee niin, että kaksikymppisesta kolmekymppinen näyttää aina vanhalta, olipa tämä millainen hyvänsä, eikä se johdu siitä kolmekymppisestä vaan siitä kaksikymppisestä, joka ei vielä usko (vaikka pitää tietäisi ) että se oma kolmekymppisyys on ihan varmasti tulossa ja silloin itse näyttää kaksikymppisten silmissä vanhoilta. Nelikymppisen mielestä taas sitten kolmekymppiset näyttää niin pirkaleen hyviltä, kun ovat jo aikuisia, mutta niin nuoria vielä :D Eikä tämä ole sitten mikään juttu, että jokainen ajattelee näin vaan oma näkemykseni, se miten itse muistan ajatelleeni. :D Ja kolmekymppinen itse ajattelee vähän kateudella nuoremmistaan ja pelolla vanhemmistaan, muistavat kaksikymppisyyden hyvin ja pelkäävät nelikymppisyyttä :D
 
kolmen äiti
En mä tiedä miltä kolmekymppisen pitäis näyttää ;)
Mä olen 33v ja mua luullaan usein 10v nuoremmaksi.

Pukeudun nuorekkaasti, hiukset on puolipitkät (kaulaan asti), kasvot on sirot ja olen hoikka.
Mulla on duunikavereita jotka on nuorempia ja ihmettelevät miten mulla voi olla 3 lasta ;)
 
tätä peesailen
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Tuli vaan ex tempore mieleen että ainakin siistit ja huolitellut kulmat nostavat kasvojen ryhtiä kummasti, ja niinkuin aiemmin kirjoitin niin en ole kyllä ikinä tavannut ihmistä jolle ei kulmakarvat käy. Eihän niitä ole pakko nyppiä samanlaisiksi kuin Cruella De Vilillä vaan ne nypitään omaan naamaan parhaiten käypään malliin.

Muuttui vaan oma ilme melko radikaalisti kun aikanaan marssin kosmetologille, nypitin kulmat ammattilaisella (tulos hiukan toinen kuin itse nypittynä), värjäsin ne ja ripset tietysti samalla. Kustannus huikea 25 euroa. Ei paha "kasvojenkohotuksesta"! :D
Tämä on muuten totta. Kulmakarvat vaikuttavat yllättävän paljon kasvoihin. Ap:n kuvassa ei ainakaan näy kulmakarvat kovin selkeästi, se saattaa vaikuttaa siihen että kasvot näyttävät vähän valjuilta. Hiukset minusta on pirteät :) Mutta tosiaan vaikka kestovärjäys kulmiin varmasti auttaisi!

Noin yleisesti ap kyllä näyttää ihan kolmekymppiseltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
mun mielestä ap näyttää aika lailla 30 vuotiaalta :) Itse olen saman ikäinen, mutta näytän mustien silmänalusteni kanssa aika lailla vanhemmalta...
PEEESAAAAAN....
mun mielestä myös ap näyttää omanikäiseltään... tuolta minunkin PITÄIS näyttää vaan totuus on että mua on sanottu ihan reilu nelikymppiseks... :ashamed:
Mulla ne tekee ne kilot,savut,rasvat ja muut että minoon täydellisen kulahtanu vanha kääkkä... että silviisii...

Elä välitä sörhis.... mun mielestä sä näytät hyvältä =)

Enkä osaa sanoa mistä mä tunnistaisin kolmekymppisen, koitan verrata itteeni ja poistan itestäni niitä vikoja, niin tällee kai mä sen "luokittelen".


Mitäs paskaa se Kisu täällä on jauhanut? |O


Sä oot just ikäisesi näköinen :attn:

Nelikymppisen näköinen et oo todellakaan, meinaan vaan, et kun me ollaan vierekkäin, niin ei oo epäilystäkään kumpi on se kääkkä PISTE

 
crystalblue harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
No hei jos yhtään lohduttaa, niin puhelin soi ja vastasin. Naisääni kysyi lähes leperrellen, että "onko äiti tai isi kotona?" Minä "joo, minä olen se äiti" |O :headwall: :kieh:
Mulle on käynyt samoin. Ja kerran myös kun joku kävi oven takana ja kysy onko äiti kotona.. Laittaisin nauruhymiön jos osaisin harmaana =D
 
Mallia Tepasta
Terhi Kokkonen on syntynyt 1974 eli on 35 vuotias ja näytti näin nuorekkaalta vielä ainakin vuosi sitten ja mikseipä näyttäisi vieläkin

http://www.lib.hel.fi/File/0a38d51a-e3ad-4f49-99d4-493ba6ce6ca1/image002.jpg
 

Yhteistyössä