Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

pe
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Öö, tuota... Miks sulla on tuollainen alastonkuva itsestäs profiilissa? Luomiaskos esittelet? ;)
Miksi ihmisillä ylipäätään on kuva profiilissaan?
Kyllähän tuo kertoo enemmän ihmisen ulkonäöstä kuin pelkkä pärstävärkki.

provo
Alkuperäinen kirjoittaja provo:
kukakin näyttää miltä näyttää,toiset vain on 'vanhaan muottiin rakennettuja'
Mulla kävi kaveri kylässä ja eipä tullut mieleeni ikää kysellä kun juttu luistaa,no mun mies sitten sattui jotain iästä kysymään niin kaverini meinasi että olen häntä nuorempi:)mutta totuus oli että hän oli minua reilun 4v nuorempi:)
No ennekuin joku välkky sanoo että huonot eämäntavat vanhentaa niin tämä kaverini on oikea terveysfriikki ja itse vedän joskus alkoholia ja käyn grillilläkin että se siitä.
No edellinen asunto myytiin ja luulimme kokoajan että pariskunta on 40 tai ylikin,no totuus tuli kauppakirjoissa selville,nainen ei ollut vasta kuin 25v mutta todellisuudessa me ja moni muukin uskottiin heidän olevan vanhempia,siis 40v ainakin ja myös kyseinen pariskunta on osittain terveysintoilijoita eli ei edes tupakat ym maistu...niin johtopäätöksiä,rava kaunistaa sisältäpäin ja pitää nuorekkaana:)

mutta kirjoitusvirheet on ja pysyy vaikka ikää karttuu,olisikohan jollain keinoa kuinka näppiksen välistä saa leivänmurut pois:(

Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
Hyvältä B)
30-vuotias nainen on jo siinä iässä, että pitäisi olla löytänyt sen sisäisen olemuksensa joka sitten näkyy ulospäin. Ja kun ihminen on sitä mitä on hän myös näyttää hyvältä.
Tälle peesi; hyvännäköinen, itsevarma nainen ei pelkkä äiti. :)

3-kymppinen minäkin
No mun mielestä on 3 asiaa, jotka saa 3-kybäsen näyttämään 10 v. vanhemmalta järjestyksessä:

1) Liikakilot
2)Tätimäinen vaatetus
3)Tätimäinen hiustyyli

Sun kuvasta ei juuri osaa sanoa miltä näytät, vähän huono kuva ehkä

Alkuperäinen kirjoittaja 3-kymppinen minäkin:
No mun mielestä on 3 asiaa, jotka saa 3-kybäsen näyttämään 10 v. vanhemmalta järjestyksessä:

1) Liikakilot
2)Tätimäinen vaatetus
3)Tätimäinen hiustyyli

Mutta mikä on liian tätimäistä, mikä liian teiniä? Vaatetuksessa siiis?

1) Liikakilot
Mä olen huomannut että yli 3kybäselle naiselle sopii liikakilot huomattavasti paremmin mitä hoikkuus. Mitä laihempi naama, sitä enemmän ryppyjä. Joten se pyöreys varsinkin kasvoissa usein pudottaa niitä vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:

1) Liikakilot
2)Tätimäinen vaatetus
3)Tätimäinen hiustyyli

Mutta mikä on liian tätimäistä, mikä liian teiniä? Vaatetuksessa siiis?
:attn:

1) Liikakilot
Mä olen huomannut että yli 3kybäselle naiselle sopii liikakilot huomattavasti paremmin mitä hoikkuus. Mitä laihempi naama, sitä enemmän ryppyjä. Joten se pyöreys varsinkin kasvoissa usein pudottaa niitä vuosia.
Mä olen eri mieltä. Rypyt ei niinkään vanhenna vaan se jos kasvojen lihakset tai rasva roikkuu ja rikkoo kasvojen yhtenäisen linjan. Mun mielestä hoikat kolmekymppiset näyttää yleensä nuoremmilta kuin ovat ja taas pyöreäkasvoisilla vanhentunut silmissä kasvot kun ei saa selvää missä on leuka ja missä posket ja missä kaula jne. Se vanhentaa. Ja itse olin 30 vuotiaana tosi hoikka ja ei mulla vaan mitään ryppyjä ollut ja ei mulla ole hyvät ulkonäkögeenitkään jotka selittäis sen. Mä olen just keskiverto 30v. Tossa mun profiilikuvassa olen sen 30 tasan.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Vastaan kysymykseesi tuosta "tätimäisyydestä". Kaapumaiset paidat tekevät ainakin minun mielestäni tätimäisen vaikutelman, etenkin jos rinnat ovat kookkaat.
Mutta ei kai mitkään glitteri-nakinkuoret nuorennakaan?
No ei. Mutta näiden kahden mustan äärilaidan välille jää paljon vaihtoehtoja. Mene vaikkapa pukeutumiskonsultin luo kysymään vinkkejä. Ettei sinulla nyt olisi 3-kympin kriisi :hug: ?

Vastaan kysymykseesi tuosta "tätimäisyydestä". Kaapumaiset paidat tekevät ainakin minun mielestäni tätimäisen vaikutelman, etenkin jos rinnat ovat kookkaat.
Mutta ei kai mitkään glitteri-nakinkuoret nuorennakaan?
No ei. Mutta näiden kahden mustan äärilaidan välille jää paljon vaihtoehtoja. Mene vaikkapa pukeutumiskonsultin luo kysymään vinkkejä. Ettei sinulla nyt olisi 3-kympin kriisi :hug: ?
Lue ketjun aloitusviesti.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Saako udella että ootko itse värjännyt kutrisi?

*haaveilee "oranssista" kuontalosta* :saint:

Juu, jos vuosia. Nyt yritän päästä tuosta oranssista eroon, mutta sepä ei meinaakaan peittyä...
Juu, ei se varmaan helpolla peity. Osaatko vinkata millä värillä saisi kunnolla oranssit kutrit? :wave: Tai pohjaväristähän se riippuu, mutta kuitenkin.

provo

1) Liikakilot
Siis en nyt kyllä allekirjoita tätäkään,itselläni on ollut aina hiukan tuota painoa ja vieläkin alkossa kysellään 'tytöltä' papereita sillä ei varmaan ikä riitä sen kossun ostoon...niin sanottakoot että olen 34
ja onhan tämä naurettavaa laittaa mies ostamaan tyttökaverilleni kossupulloa lahjaksi kun en tajunnut käsilaukkua mukanani kantaa

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

1) Liikakilot
Mä olen eri mieltä. Rypyt ei niinkään vanhenna vaan se jos kasvojen lihakset tai rasva roikkuu ja rikkoo kasvojen yhtenäisen linjan. Mun mielestä hoikat kolmekymppiset näyttää yleensä nuoremmilta kuin ovat ja taas pyöreäkasvoisilla vanhentunut silmissä kasvot kun ei saa selvää missä on leuka ja missä posket ja missä kaula jne. Se vanhentaa. Ja itse olin 30 vuotiaana tosi hoikka ja ei mulla vaan mitään ryppyjä ollut ja ei mulla ole hyvät ulkonäkögeenitkään jotka selittäis sen. Mä olen just keskiverto 30v. Tossa mun profiilikuvassa olen sen 30 tasan.
Mitä nyt vaikka katselee hoikkia julkkinaisia niin kyllä heillä ikä näkyy erittäin hyvin kasvoissa. Ja jos taas katson hieman pyöreämpikasvoisia naisia niin he näyttävät ikäistään nuoremmilta. Ei se ylipaino tarkoita sitä että ei pysty erottamaan missä menee leuan tai poskien raja :eek:
Kyllä mä väitän että kuivakka ja ryppyinen iho näyttää vanhemmalta kun pikkasen rasvaa ihon alla oleva naama. Enkä varmasti ole mielipiteeni kanssa yksin.
Mulla on aina ollut pyöreyttä naamassa ja kuulemma olen nuorekkaan näköinen. No ainakaan mulla ei ole ytä paljoa ryppyjä mitä ikäisilläni julkisuudessa olevilla ex-misseillä.

Juu, jos vuosia. Nyt yritän päästä tuosta oranssista eroon, mutta sepä ei meinaakaan peittyä...
Juu, ei se varmaan helpolla peity. Osaatko vinkata millä värillä saisi kunnolla oranssit kutrit? :wave: Tai pohjaväristähän se riippuu, mutta kuitenkin.
Lorealin Feria-väreillä, vaalea voimakas kupari, numero on 7.40 muistaakseni. Niitä on kahta eri sävyä, mutta tuo teksti ratkaisee.

Lorealin Feria-väreillä, vaalea voimakas kupari, numero on 7.40 muistaakseni. Niitä on kahta eri sävyä, mutta tuo teksti ratkaisee.
Ok, kiitos. :) :flower:

tukka
Kertokaa!

Yleensä ja myös erikseen minusta, kuva löytyy edelleen profiilista.

Mulla ei sitten ole mitään ikäkriisiä, mutta en mä silti halua vielä näyttää keski-ikäiseltä tantalta. Enkä myöskään teini-pissikseltä.
ehkä toi tukka on liian tätimäinen...sellanen rikottu lyhyt tukka olis nuorekkaampi, jotenkin liian paljon tota tukkaa tai se on jotenkin liian pöyhkee...voisi olla vaikka lyhyempi...tai nuorekkaampi leikkaus?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kieltämättä olisin kuvastasi luullut sinun olevan 4-kymppinen :(
taas näitä :headwall: ,

Miust sie näytät kyllä juurikin kolmekymppiseltä :)
kai muillakin on oikeus mielipiteeseen ku vaan sulla!!! kuvassa näyttää neljäkymppiseltä, muuten en tiedä kun en ole ihmistä tavannut!
Siis Sörhishän kysyi miltä 30v. pitäisi näyttää eikä sitä että minkä ikäiseltä hän mielestänne vaikuttaa... :whistle: :whistle:

Kun mä olin ekaa vuotta opiskelupaikassani, niin kaikki luokkakaverit luulivat mua nuoremmaksi. Yksikin veikkasi, että olen varmaan joku -84 syntynyt. Eli siis viisi vuotta nuorempi.

En tiedä sitten. En osaa ittestäni kattoa, että näytänkö minkä ikäiseltä. Ja olenko tuosta ekasta vuodesta vanhentunut ulkonäöllisesti kuinka paljon, onhan siitä jo kaksi vuotta! :xmas: :LOL:

Mun siskoakin luullaan nuoremmaksi kuin mitä on. Kun äitini kertoo ihmisille, että minkä ikäinen hänen vanhin lapsensa on ja että hän on jo mummu, niin ei ihmiset meinaa uskoa. Kun ei kuulemma äitillä voi olla niin vanhaa lasta. :xmas:

Yhteistyössä