Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No mä olen kolmikymppinen ja itseni mielestä aika likelle ikäiseni näköinen, kuva profiilissa.

Silloin joskus 10 vuotta sitten kolmikymppiset kyllä tuntui ihan ikälopuilta, mut "jostain syystä" :D ei enää..
Öö, tuota... Miks sulla on tuollainen alastonkuva itsestäs profiilissa? Luomiaskos esittelet? ;)
Se oli yhtä ketjua varten jossa kyselin millaisen tatuoinnin ihmiset näkisivät minun selässäni. En ole muistanut sitä poistaa. :)

Kasvoissa on sellainen "linja" joka katoaa ( tulee roikkoposket ) jos ei pidä kasvoja hoikassa kunnossa. Rypyt ei ole pahin vanhettaja vaan tämä "linja" joka on kasvoja ympäröivä ja poskia ylhäällä pitävä muoto. Jos jollakulla arvostelijalla ei itsellään ole lysähtänyt linja.. niin silloin varmasti valahtaneet kasvot näyttävät 10v vanhemmille kuin omansa.

No mä olen kolmikymppinen ja itseni mielestä aika likelle ikäiseni näköinen, kuva profiilissa.

Silloin joskus 10 vuotta sitten kolmikymppiset kyllä tuntui ihan ikälopuilta, mut "jostain syystä" :D ei enää..
Öö, tuota... Miks sulla on tuollainen alastonkuva itsestäs profiilissa? Luomiaskos esittelet? ;)
Se oli yhtä ketjua varten jossa kyselin millaisen tatuoinnin ihmiset näkisivät minun selässäni. En ole muistanut sitä poistaa. :)
Oukkei, selkis. :D

No, millaiseen päädyit?

vieras
Sulla on sellaiset kasvon piirteet että tuollainen lyhyt tukka vanhentaa. Samoin kuin yhdellä ystävälläni. Hän on 25-vuotias, ja häntä luulllaan usein 35-40-vuotiaaksi. Myös se että olet hieman pyöreä vanhentaa. Nuorten kun ajatellaan olevan laihoja, mikä on kyllä huutava vääryys!!! :(
Kasvat hiukset hieman pidemmiksi ja värjää tummiksi tai vaaleiksi.
Pääasia on että olet sinut itsesi kanssa, sillä mitä muut ajattelevat ei pitäisi olla väliä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Kasvoissa on sellainen "linja" joka katoaa ( tulee roikkoposket ) jos ei pidä kasvoja hoikassa kunnossa. Rypyt ei ole pahin vanhettaja vaan tämä "linja" joka on kasvoja ympäröivä ja poskia ylhäällä pitävä muoto. Jos jollakulla arvostelijalla ei itsellään ole lysähtänyt linja.. niin silloin varmasti valahtaneet kasvot näyttävät 10v vanhemmille kuin omansa.
Kolmekymppisenäkö muka jo roikkuposket? :/ Oliskohan noin?

vieras
Posket alkaa valua ellei satu ommaamaan korkeita poskipääluita. Iho haprastuu ja huokoset suurenee, uurteet syvenee ja ryppyjä ilmaantuu. Hiukset haurastuu. Värit haalenevat niin ihossa, hiuksissa, huulissa kuin silmissäkin. Helposti alkaa näyttää harmaalta yleisilme.

Ei kun minulla kun olen niin v***n lihava ja ruma.

vieras
Mulla on. Kiitos raskaudesta jääneiden kilojen. Se ettei ole kunnon poskipäitä ja sitten vähän ylipainoja, niin tadaa: roikkoposket! :(
Hieman lohduttaa etten ole ainoa vaan osa ylipainoisista sukulaisitanikin on roikkoposkisia ja ilman kunnon poskipäitä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kieltämättä olisin kuvastasi luullut sinun olevan 4-kymppinen :(
taas näitä :headwall: ,

Miust sie näytät kyllä juurikin kolmekymppiseltä :)
kai muillakin on oikeus mielipiteeseen ku vaan sulla!!! kuvassa näyttää neljäkymppiseltä, muuten en tiedä kun en ole ihmistä tavannut!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on sellaiset kasvon piirteet että tuollainen lyhyt tukka vanhentaa. Samoin kuin yhdellä ystävälläni. Hän on 25-vuotias, ja häntä luulllaan usein 35-40-vuotiaaksi. Myös se että olet hieman pyöreä vanhentaa. Nuorten kun ajatellaan olevan laihoja, mikä on kyllä huutava vääryys!!! :(
Kasvat hiukset hieman pidemmiksi ja värjää tummiksi tai vaaleiksi.
Pääasia on että olet sinut itsesi kanssa, sillä mitä muut ajattelevat ei pitäisi olla väliä :)
Höpö höpö. Leikkasin juuri hiuksia lyhyemmäksi , ja yksimielinen tuomio oli, että lyhyet hiukset on paremmat.

Joillakin on. Sen takia joitakin luullaan vanhemmaksi. Korkeat poskipäät olisi nuorentava luontaisetu jos on sellaiset :) Ne pitää kasvojen ryhtiä pidempään yllä.

Ishtar: No ei ollut tästä palstasta apuja, mutta luultavasti sellanen fantasiatyyppinen fenix-lintu tulee tuohon lapaluiden väliin, pyrstön kaartaessa kyljelle. :)
Hih, meinastikos, että pystyt kestämään sen kutinan siellä kyljessä? Ite en pystyis olemaan aloillani ollenkaan. :D

Se lintu vois olla ihan hyvä, varsinkin, jos se kuvastaa sua ja sun elämääsi jollain lailla.

vierailijatar
sörhis, sinulla ei muka ole ikäkriisiä? mitä sä täällä sit mariset ja panikoit et miltä sun pitäis näyttää!!! hanki itseluottamusta, oot hyvä just tollasena!

harva näyttää just siltä minkä ikäinen on!

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
2kymppinen näyttää nuorelta, 3kymppisestä ei osaa sanoa, 4kymppinen näyttää eläneeltä.

:LOL: :LOL: :LOL:

Päivän parhaat naurut :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Tipun tuolilta :LOL: :LOL: :LOL:
Koitahan pysyy pallilla! :whistle: :LOL:

Eka kerran kun näytän naamaani, kuva on tuore, mutta naama on elänyt :LOL:

Hetken siis profiilissa :whistle:
Ei oo 4 kymppistä nähnytkään tuo kuva :D

Mä olen 34 v ja hyvin monet sanovat, että 10 vuotta voisi ottaa iästä pois sillä siltä näytän. Tytön koulukaveritkin sanoneet että tytöllä muka nuori ja nätti äiti :whistle: (juu ei pidä paikkansa, mutta ehkä vaaleat pitkähköt hiukset tekee lasten silmissä tepposet).
Sitten putosin maan pinnalle kun kerran baarissa yksi nuori reilu parikymppinen jätkä tuli jotain selittämään, että tykkää vanhemmista naisista ja taidan olla hänen äitinsä kanssa samaa ikäluokkaa :eek: . Siinä meni harhaluulot omasta nuoruuden kuvasta...

Sone
2kymppinen näyttää nuorelta, 3kymppisestä ei osaa sanoa, 4kymppinen näyttää eläneeltä.

:LOL: :LOL: :LOL:

Päivän parhaat naurut :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Tipun tuolilta :LOL: :LOL: :LOL:
Koitahan pysyy pallilla! :whistle: :LOL:

Eka kerran kun näytän naamaani, kuva on tuore, mutta naama on elänyt :LOL:

Hetken siis profiilissa :whistle:
Siis oletko muka 4-kymppinen?

Ishtar: No ei ollut tästä palstasta apuja, mutta luultavasti sellanen fantasiatyyppinen fenix-lintu tulee tuohon lapaluiden väliin, pyrstön kaartaessa kyljelle. :)
Hih, meinastikos, että pystyt kestämään sen kutinan siellä kyljessä? Ite en pystyis olemaan aloillani ollenkaan. :D

Se lintu vois olla ihan hyvä, varsinkin, jos se kuvastaa sua ja sun elämääsi jollain lailla.
Kyllä se oli symboliikka mikä sen kuvan lopulta ratkaisi (kuolemattomuus, ylösnousemus, vaikeuksien kautta voittoon), sellainen feminiini versio kuitenkin tulee, kun aika skrodeja oon nähnyt muutamia kuvissa.

Paree kestää se kutina tai pitää pyytää tatuleeraajaa antamaan nuijanukutus.. :D

feebee
On toi veispuukki jännä paikka. löysin sieltä yhden vanhan luokkakamun. Se näytti 14 vuotiaana 20 vuotta vanehmmalta. Nyt se on 26 ja näyttää 2-kymppiseltä. Joskus se vanheneminen vaikuttaa hyvälläkin tavalla :D

Meitä on monen muotoisia ja näköisiä. Ei kannata alkaa etsimään itelleen mitään lokeroa mihin vois sulloa itsensä ja sitten masentua kun ei siihen sovikaan. Sinä, ap, olet 3-kymppisenä juuri sen näköinen kuin olet. Sille ei voi paljon mitään. Mutta olen huomannut, että nuorekkaat asenteet nuorentaa ulkomuotoakin! d:Db

Yhteistyössä