Se oli yhtä ketjua varten jossa kyselin millaisen tatuoinnin ihmiset näkisivät minun selässäni. En ole muistanut sitä poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Öö, tuota... Miks sulla on tuollainen alastonkuva itsestäs profiilissa? Luomiaskos esittelet?Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:No mä olen kolmikymppinen ja itseni mielestä aika likelle ikäiseni näköinen, kuva profiilissa.
Silloin joskus 10 vuotta sitten kolmikymppiset kyllä tuntui ihan ikälopuilta, mut "jostain syystä" ei enää..
Koitahan pysyy pallilla!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:2kymppinen näyttää nuorelta, 3kymppisestä ei osaa sanoa, 4kymppinen näyttää eläneeltä.
Päivän parhaat naurut
Tipun tuolilta
Oukkei, selkis.Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Se oli yhtä ketjua varten jossa kyselin millaisen tatuoinnin ihmiset näkisivät minun selässäni. En ole muistanut sitä poistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Öö, tuota... Miks sulla on tuollainen alastonkuva itsestäs profiilissa? Luomiaskos esittelet?Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:No mä olen kolmikymppinen ja itseni mielestä aika likelle ikäiseni näköinen, kuva profiilissa.
Silloin joskus 10 vuotta sitten kolmikymppiset kyllä tuntui ihan ikälopuilta, mut "jostain syystä" ei enää..
Kolmekymppisenäkö muka jo roikkuposket? :/ Oliskohan noin?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Kasvoissa on sellainen "linja" joka katoaa ( tulee roikkoposket ) jos ei pidä kasvoja hoikassa kunnossa. Rypyt ei ole pahin vanhettaja vaan tämä "linja" joka on kasvoja ympäröivä ja poskia ylhäällä pitävä muoto. Jos jollakulla arvostelijalla ei itsellään ole lysähtänyt linja.. niin silloin varmasti valahtaneet kasvot näyttävät 10v vanhemmille kuin omansa.
taas näitä :headwall: ,Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kieltämättä olisin kuvastasi luullut sinun olevan 4-kymppinen
Ei kun minulla kun olen niin v***n lihava ja ruma.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Kolmekymppisenäkö muka jo roikkuposket? :/ Oliskohan noin?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Kasvoissa on sellainen "linja" joka katoaa ( tulee roikkoposket ) jos ei pidä kasvoja hoikassa kunnossa. Rypyt ei ole pahin vanhettaja vaan tämä "linja" joka on kasvoja ympäröivä ja poskia ylhäällä pitävä muoto. Jos jollakulla arvostelijalla ei itsellään ole lysähtänyt linja.. niin silloin varmasti valahtaneet kasvot näyttävät 10v vanhemmille kuin omansa.
Mulla on. Kiitos raskaudesta jääneiden kilojen. Se ettei ole kunnon poskipäitä ja sitten vähän ylipainoja, niin tadaa: roikkoposket!Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Kolmekymppisenäkö muka jo roikkuposket? :/ Oliskohan noin?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Kasvoissa on sellainen "linja" joka katoaa ( tulee roikkoposket ) jos ei pidä kasvoja hoikassa kunnossa. Rypyt ei ole pahin vanhettaja vaan tämä "linja" joka on kasvoja ympäröivä ja poskia ylhäällä pitävä muoto. Jos jollakulla arvostelijalla ei itsellään ole lysähtänyt linja.. niin silloin varmasti valahtaneet kasvot näyttävät 10v vanhemmille kuin omansa.
kai muillakin on oikeus mielipiteeseen ku vaan sulla!!! kuvassa näyttää neljäkymppiseltä, muuten en tiedä kun en ole ihmistä tavannut!Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:taas näitä :headwall: ,Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kieltämättä olisin kuvastasi luullut sinun olevan 4-kymppinen
Miust sie näytät kyllä juurikin kolmekymppiseltä
Höpö höpö. Leikkasin juuri hiuksia lyhyemmäksi , ja yksimielinen tuomio oli, että lyhyet hiukset on paremmat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla on sellaiset kasvon piirteet että tuollainen lyhyt tukka vanhentaa. Samoin kuin yhdellä ystävälläni. Hän on 25-vuotias, ja häntä luulllaan usein 35-40-vuotiaaksi. Myös se että olet hieman pyöreä vanhentaa. Nuorten kun ajatellaan olevan laihoja, mikä on kyllä huutava vääryys!!!
Kasvat hiukset hieman pidemmiksi ja värjää tummiksi tai vaaleiksi.
Pääasia on että olet sinut itsesi kanssa, sillä mitä muut ajattelevat ei pitäisi olla väliä
Joillakin on. Sen takia joitakin luullaan vanhemmaksi. Korkeat poskipäät olisi nuorentava luontaisetu jos on sellaiset Ne pitää kasvojen ryhtiä pidempään yllä.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Kolmekymppisenäkö muka jo roikkuposket? :/ Oliskohan noin?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Kasvoissa on sellainen "linja" joka katoaa ( tulee roikkoposket ) jos ei pidä kasvoja hoikassa kunnossa. Rypyt ei ole pahin vanhettaja vaan tämä "linja" joka on kasvoja ympäröivä ja poskia ylhäällä pitävä muoto. Jos jollakulla arvostelijalla ei itsellään ole lysähtänyt linja.. niin silloin varmasti valahtaneet kasvot näyttävät 10v vanhemmille kuin omansa.
Hih, meinastikos, että pystyt kestämään sen kutinan siellä kyljessä? Ite en pystyis olemaan aloillani ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Ishtar: No ei ollut tästä palstasta apuja, mutta luultavasti sellanen fantasiatyyppinen fenix-lintu tulee tuohon lapaluiden väliin, pyrstön kaartaessa kyljelle.
Ei kyllä ulkonäön takiakaanAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Juttujen perusteella, et ulkonäönAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Mä oisin veikannu sua 15 vuotiaaksi B)Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:En tiedä, kun en tiedä miltä 4-kymppisenkään pitäis näyttää
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Koitahan pysyy pallilla!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:2kymppinen näyttää nuorelta, 3kymppisestä ei osaa sanoa, 4kymppinen näyttää eläneeltä.
Päivän parhaat naurut
Tipun tuolilta
Ei oo 4 kymppistä nähnytkään tuo kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Koitahan pysyy pallilla!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:2kymppinen näyttää nuorelta, 3kymppisestä ei osaa sanoa, 4kymppinen näyttää eläneeltä.
Päivän parhaat naurut
Tipun tuolilta
Eka kerran kun näytän naamaani, kuva on tuore, mutta naama on elänyt
Hetken siis profiilissa
Siis oletko muka 4-kymppinen?Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Koitahan pysyy pallilla!Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:2kymppinen näyttää nuorelta, 3kymppisestä ei osaa sanoa, 4kymppinen näyttää eläneeltä.
Päivän parhaat naurut
Tipun tuolilta
Eka kerran kun näytän naamaani, kuva on tuore, mutta naama on elänyt
Hetken siis profiilissa
Kyllä se oli symboliikka mikä sen kuvan lopulta ratkaisi (kuolemattomuus, ylösnousemus, vaikeuksien kautta voittoon), sellainen feminiini versio kuitenkin tulee, kun aika skrodeja oon nähnyt muutamia kuvissa.Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Hih, meinastikos, että pystyt kestämään sen kutinan siellä kyljessä? Ite en pystyis olemaan aloillani ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Ishtar: No ei ollut tästä palstasta apuja, mutta luultavasti sellanen fantasiatyyppinen fenix-lintu tulee tuohon lapaluiden väliin, pyrstön kaartaessa kyljelle.
Se lintu vois olla ihan hyvä, varsinkin, jos se kuvastaa sua ja sun elämääsi jollain lailla.