Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
2kymppinen näyttää nuorelta, 3kymppisestä ei osaa sanoa, 4kymppinen näyttää eläneeltä.

:LOL: :LOL: :LOL:

Päivän parhaat naurut :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Tipun tuolilta :LOL: :LOL: :LOL:
Koitahan pysyy pallilla! :whistle: :LOL:

Eka kerran kun näytän naamaani, kuva on tuore, mutta naama on elänyt :LOL:

Hetken siis profiilissa :whistle:
Siis oletko muka 4-kymppinen?
Kyllä.



 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on sellaiset kasvon piirteet että tuollainen lyhyt tukka vanhentaa. Samoin kuin yhdellä ystävälläni. Hän on 25-vuotias, ja häntä luulllaan usein 35-40-vuotiaaksi. Myös se että olet hieman pyöreä vanhentaa. Nuorten kun ajatellaan olevan laihoja, mikä on kyllä huutava vääryys!!! :(
Kasvat hiukset hieman pidemmiksi ja värjää tummiksi tai vaaleiksi.
Pääasia on että olet sinut itsesi kanssa, sillä mitä muut ajattelevat ei pitäisi olla väliä :)
Höpö höpö. Leikkasin juuri hiuksia lyhyemmäksi , ja yksimielinen tuomio oli, että lyhyet hiukset on paremmat.
Mutta pitempi tukka, vaikka korkeintaan olkapäille ulottuva ja kerroksittain leikattu niin että kehystää kasvoja, hoikentaa yllättävän paljon naamaa. Minä suosin juuri siksi sellaista leikkausta kkska minulla on ns. taikinanaama= ei poskipäitä ja ne kuuluista roikkoposket.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
2kymppinen näyttää nuorelta, 3kymppisestä ei osaa sanoa, 4kymppinen näyttää eläneeltä.

:LOL: :LOL: :LOL:

Päivän parhaat naurut :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Tipun tuolilta :LOL: :LOL: :LOL:
Koitahan pysyy pallilla! :whistle: :LOL:

Eka kerran kun näytän naamaani, kuva on tuore, mutta naama on elänyt :LOL:

Hetken siis profiilissa :whistle:
nuorekas reilu 4-kymppinen.. mikä on ikäsi?
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
2kymppinen näyttää nuorelta, 3kymppisestä ei osaa sanoa, 4kymppinen näyttää eläneeltä.

:LOL: :LOL: :LOL:

Päivän parhaat naurut :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Tipun tuolilta :LOL: :LOL: :LOL:
Koitahan pysyy pallilla! :whistle: :LOL:

Eka kerran kun näytän naamaani, kuva on tuore, mutta naama on elänyt :LOL:

Hetken siis profiilissa :whistle:
Siis oletko muka 4-kymppinen?
Kyllä.
No "en olis kyl osannu sanoo" jos et olis kertonu ;)
 
Jos sä sörhis oikeasti haluat näyttää nuoremmaksi kuin sua luullaan ( luullaanko edes ? ).
Niin katso kasvojasi.. Näet ehkä syviä juonteita lähtien nenästä alaspäin rajaten posket omaksi osastokseen ja kun katsot leukalinjaa niin näet että se särkyy kahteen eri osaan.. leukakumpuun ja poskiin jotka sievästi pullistuu hiukan.. mutta silti niin että leukalinjassasi on poskien takia kumpuja eikä linja ole yhtäläinen kuten esim. teini-ikäisillä.
Noi asiat jos saat pois niin näyttäisit joistakin jopa 20 vuotiaalta. :) tai siten vain hyväksyt nuo kolkyt+ merkit kuten lähes kaikki muutkin hyväksyy. Myös kolmenkympinrypystä puhutaan ja se on sellainen pystyviiva joka tulee kulmakarvojen väliin. "ensiryppy" :D
 
Sipi&Tylvesteri
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Kertokaa!

Yleensä ja myös erikseen minusta, kuva löytyy edelleen profiilista.

Mulla ei sitten ole mitään ikäkriisiä, mutta en mä silti halua vielä näyttää keski-ikäiseltä tantalta. Enkä myöskään teini-pissikseltä.
Sä näytät kolmekympiseltä, mitä tuota kyselet ;-))) Totta, ei sitä halua pissis eikä tanttakaan. Vaatteisiin pitäis satsata, että olisivat oikean kokoiset ja istuisivat päälle. Meikata vähän, ettei ole kalpeana. Huoliteltu olemus ja maltillinen kuosien käyttö, itse en osta enää räjähtävän värisiä logopaitoja, enkä kulje tennareissa.
 
No kuvaa ei ole laittaa, mutta eräs tapahtuma parin viikon takaa:

Meillä soi illalla ovikello ja menin avaaman. Siellä oli joku ilmakuvakaupustelija ja kysy ensimmäisenä: "Oliskos teillä vanhempia kotona." Olin ens vähän häkeltynyt, mutta sain sanottua, että ei täältä tämän vanhempia löydy. Sit se täti huomas mahani ja kulman takaa juoksi lapsi esiin..

Alko hirveet pahottelut! :D Sanoin, että ei se mitään, ihan positiivistahan tää jo on.. En kyllä mielestäni kuitenkaan NIIN nuoren näköinen ole, vaikka aika pienikokoinen ja pyöreäposkinen olenkin. =)

Mutta ei tästä ole kun reilu vuos aikaa kun kaupassa kysyttiin paperit kun yhden siiderin ja yhden lonkeron normaali ruokatavaroiden lisäksi ostin. Ei ollut lasta mukana, mutta lähes nelikymppinen ukko oli. Se vaan ihmetteli pakkauspäässä, et miks hitossa niitä papereitani kassalla esittelen kun meillä ei ollut kuin muutama ostos (kun eihän ne nyt voinu viittäkymppiä maksaa)!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Honostooppari,oon aina luullut sua kurttuseksi ämmäksi :xmas:
Mut et ole todellakaan lähellä sitä kuvitelmaa ;)

Kurttuinen ja kiukkuinen, tosi kuin vesi :D
Se kurttuinen ja kiukkuinen ämmä olen minä =)
( KOHTA elänyt ja elähtänyt 40-vuotias...)
Mä oon vuoden verran kiukkuisempi ja kurttuisempi :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon vuoden verran kiukkuisempi ja kurttuisempi :D
Jos rehellisiä ollaan, on minulla vielä tuohon 4-kymppisiin reilut pari vuotta aikaa, mutta nuorekas elämä vaatii kasvoilla veronsa. Eikö ole hirveätä?! Sinä et kyllä 40-kymppiseltä näytä, vaan huomattavasti nuoremmalta.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Honostooppari,oon aina luullut sua kurttuseksi ämmäksi :xmas:
Mut et ole todellakaan lähellä sitä kuvitelmaa ;)

Kurttuinen ja kiukkuinen, tosi kuin vesi :D
Se kurttuinen ja kiukkuinen ämmä olen minä =)
( KOHTA elänyt ja elähtänyt 40-vuotias...)
Mä oon vuoden verran kiukkuisempi ja kurttuisempi :D
äkkiseltään näytät kyllä nuorekkaalta mut kyllä sustaki jo ikä paistaa :LOL: silmänympärykset paljastaa kaiken niinku monilla muillakin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Honostooppari,oon aina luullut sua kurttuseksi ämmäksi :xmas:
Mut et ole todellakaan lähellä sitä kuvitelmaa ;)

Kurttuinen ja kiukkuinen, tosi kuin vesi :D
Se kurttuinen ja kiukkuinen ämmä olen minä =)
( KOHTA elänyt ja elähtänyt 40-vuotias...)
Mä oon vuoden verran kiukkuisempi ja kurttuisempi :D
äkkiseltään näytät kyllä nuorekkaalta mut kyllä sustaki jo ikä paistaa :LOL: silmänympärykset paljastaa kaiken niinku monilla muillakin..

Jos ei paistais niin olisinkin 2-kymppinen :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on sellaiset kasvon piirteet että tuollainen lyhyt tukka vanhentaa. Samoin kuin yhdellä ystävälläni. Hän on 25-vuotias, ja häntä luulllaan usein 35-40-vuotiaaksi. Myös se että olet hieman pyöreä vanhentaa. Nuorten kun ajatellaan olevan laihoja, mikä on kyllä huutava vääryys!!! :(
Kasvat hiukset hieman pidemmiksi ja värjää tummiksi tai vaaleiksi.
Pääasia on että olet sinut itsesi kanssa, sillä mitä muut ajattelevat ei pitäisi olla väliä :)
Höpö höpö. Leikkasin juuri hiuksia lyhyemmäksi , ja yksimielinen tuomio oli, että lyhyet hiukset on paremmat.
Mutta pitempi tukka, vaikka korkeintaan olkapäille ulottuva ja kerroksittain leikattu niin että kehystää kasvoja, hoikentaa yllättävän paljon naamaa. Minä suosin juuri siksi sellaista leikkausta kkska minulla on ns. taikinanaama= ei poskipäitä ja ne kuuluista roikkoposket.
Juu no ei todellakaan pidä paikkaansa kaikissa tapauksissa. Sitä paitsi mulla on sellainen hiuslaatu, että vähänkin pidempänä muuttuu hiiirenhännäksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon vuoden verran kiukkuisempi ja kurttuisempi :D
Jos rehellisiä ollaan, on minulla vielä tuohon 4-kymppisiin reilut pari vuotta aikaa, mutta nuorekas elämä vaatii kasvoilla veronsa. Eikö ole hirveätä?! Sinä et kyllä 40-kymppiseltä näytä, vaan huomattavasti nuoremmalta.
No mulla taas tulee se kaks päälle alkuvuodesta :/

 
Mun ikäuskottavuutta ainakin syö pieni koko :) Kukaan muu yli 30 v ei varmaan osta vaatteitaan nuorten osastolta (esim H&M)? Mä käyn siellä aina vaivihkaa nappaamassa jotain sovitettaviks (kunhan ne kikattelevat teinit on siirtyneet hiukka kauemmas), kaikki aikuisten puolen pienimmätkin vaatteet on mulle aina ihan jättiksiä... Tosin yritän nykyään (oon 32v) kyllä ostaa sieltä vaan sellasta neutraalimpaa vaatetta, niinkun neuletakkia, yksvärisiä paitoja ja perusfarkkuja etten sentäs ihan wanna-be-teiniltä näyttäs. Naamassa on kyllä ajan kulumaa... ainakin silmien ympärillä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon vuoden verran kiukkuisempi ja kurttuisempi :D
Jos rehellisiä ollaan, on minulla vielä tuohon 4-kymppisiin reilut pari vuotta aikaa, mutta nuorekas elämä vaatii kasvoilla veronsa. Eikö ole hirveätä?! Sinä et kyllä 40-kymppiseltä näytä, vaan huomattavasti nuoremmalta.
No mulla taas tulee se kaks päälle alkuvuodesta :/
Noh, jos tällä palstalla olisi 80-vuotiaita, kuulostaisimme molemmat varsin huvittavilta :) !
 
erehdyin
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Se alkaa olemaan niin henk. kohtaista kolmekymppisenä. Mua luullaan 25 - 30 vuotiaaksi ja ikää sellainen 31,5v .. Jos olen nukkunut vaikka kaksi yötä peräkkäin kunnolla niin heti näyttää nuoremmalle. Kuvaa ei kannata uskoa. Kuvissa näytän milloin vanhemmalle ja milloin nuoremmalle. Mun miestä taas voisi luulla kolmekymppiseksi ja se on sentäs mua reiiiilusti vanhempi. Mutta siinä on ne geenit ratkaisemassa.-. ei edes elämäntavat!
Sun kuvista olisin luullut 35-45-vuotiaaksi.
 
provo
kukakin näyttää miltä näyttää,toiset vain on 'vanhaan muottiin rakennettuja'
Mulla kävi kaveri kylässä ja eipä tullut mieleeni ikää kysellä kun juttu luistaa,no mun mies sitten sattui jotain iästä kysymään niin kaverini meinasi että olen häntä nuorempi:)mutta totuus oli että hän oli minua reilun 4v nuorempi:)
No ennekuin joku välkky sanoo että huonot eämäntavat vanhentaa niin tämä kaverini on oikea terveysfriikki ja itse vedän joskus alkoholia ja käyn grillilläkin että se siitä.
No edellinen asunto myytiin ja luulimme kokoajan että pariskunta on 40 tai ylikin,no totuus tuli kauppakirjoissa selville,nainen ei ollut vasta kuin 25v mutta todellisuudessa me ja moni muukin uskottiin heidän olevan vanhempia,siis 40v ainakin ja myös kyseinen pariskunta on osittain terveysintoilijoita eli ei edes tupakat ym maistu...niin johtopäätöksiä,rava kaunistaa sisältäpäin ja pitää nuorekkaana:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Honostooppari,oon aina luullut sua kurttuseksi ämmäksi :xmas:
Mut et ole todellakaan lähellä sitä kuvitelmaa ;)

Kurttuinen ja kiukkuinen, tosi kuin vesi :D
Se kurttuinen ja kiukkuinen ämmä olen minä =)
( KOHTA elänyt ja elähtänyt 40-vuotias...)
Mä oon vuoden verran kiukkuisempi ja kurttuisempi :D
äkkiseltään näytät kyllä nuorekkaalta mut kyllä sustaki jo ikä paistaa :LOL: silmänympärykset paljastaa kaiken niinku monilla muillakin..

Mulla oli parikymppisenä atooppinen ihottuma ihan hirveän pahana monta vuotta, runteli kyllä kasvojen ihoa tosi pahasti. Silmien ympäriltä tosiaan siis löytyy juonteita, hukoset on suurentuneet ym.
 

Yhteistyössä