Milloin tämä loppuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt pyykkääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en herää kovinkaan hiljaiseen ääneen. Herätyskello pitää olla suht kovalla aamuisinkin. usein ene edes herää siihen, että poika on kömpinyt viereen. Sikeäuninen olen kun nukun.

Joten jos yöllä pistän kellon soimaan useamman kerran, siihen todellakin herää kaikki muutkin.

POika käytetään pissalla juuri ennen nukkumaanmenoa. Yleensä kiikutan pojan vessaan vielä siinäkin vaiheessa kun itse menen nukkumaan,eli 1,5 tuntia poikaa myöhemmin. Jo silloin on vaippa märkä vähäsen.

meillä myös näin, että vaikka juuri käynyt niin saattaa olla 2h päästä jo ihan märkä. Päivisin ei vahinkoja mutta nukkuessa ei pidätyskykyä yhtään!

meillä myös näin, että vaikka juuri käynyt niin saattaa olla 2h päästä jo ihan märkä. Päivisin ei vahinkoja mutta nukkuessa ei pidätyskykyä yhtään!

Juuri näin. Poika on itsekin vielä niin sikeäuninen, ettei herää edes jos katolta tulee lumet alas, niin, että koko talo tärisee ja ryminä vaan käy. Välillä kun olen käyttänyt pissillä ja itse pyörinyt sitten sängyssä ja mennyt tunninkin päästä vaivihkaa katsomaan, ni nukkuu sikeästi ja vaippa tai sänky märkänä. Joskus koitettiin ihan ilman vaippaakin, että jos se helpottaisi kun olisi pakko olla pissimättä yöllä vaan olisi pakko mennä sinne vessaan. Ni ei. Sänky märkänä jo puolen tunnin päästä nukahtamisesta..

Eli itselleni pitää pistää herätyskello soimaan
tasaisin väliajoin yöllä? Siinä herää sitten koko muukin perhe :(

No eipä siihen muuta konstia taida olla, eivät taida noin pienelle vielä lääkettäkään antaa. Sitä pissaa tulee niin paljon, paineella, ja vielä letkun päästä suoraan lahkeeseen, että ei sitä meinaa mitkään vaipat pitää.

Me käytetään meidän 5v pissalla kymmenen maissa illlalla, siitä sitten aamuun on kuiva (joskus käy vessassa, mutta sinne on vain 4 metriä matkaa sen sängystä). Mummolassa ei vintissä ole vessaa, siellä viedään iso ämpäri huoneen nurkkaan vanhan maton päälle, johon pojat voi yöllä pissata.

Pitäisiköhän tuota ämpäriä koittaa? Vinkkupönttö ainakin löytyy ni ei pääsis pahemmin yli roiskumaan kun yöllä sihtailee. Jos yöllä uskaltaisi sitten omassa huoneessaan pissiä, eikä tarvitsisi vessaan mennä. parasta tietysti olisi jos uskaltaisi. Iltaisin kun käy nukkumaan ja muut ollaan eri kerroksessa niin jos pissihätä iskee ennenkuin nukahtaa niin huutaa meitä luokseen jotta joku on mukana vessassa käydessä.