Milloin paino laskuun?

Jouluvauva 07

Jäsen
03.02.2008
51
0
6
Koska teillä, jotka imettävät, on lähtenyt paino enemmän laskuun? Mulla kilot karisee mielestäni liian hitaasti vaikka syön suht terveellisesti ja täysimetän-synnytyksestä n.2kk. Voi olla että olen liian hätähousu =)

Itselläni paino kahden synnytykseni jälkeen on laskenut 1,5-2 viikossa. Näin ollen enää 2 kiloa ollut enemmän kuin odottamaan ryhtyessäni. Eli, tämäkin voi johtua hyvin paljon omasta lähtöpainosta, kuinka paljon odotuksen aikana lihoaa jne.. Itelle aina tullut n. 10 kiloa odotuksen aikana, ja nopeaa hävinnyt. En ole koskaan katsellut syömisiäni ja kiloja alkanut tulla vasta puolen vuoden päästä synnytyksestä, jos en ala seuraa mitä syön.. Siihen asti voinut kyllä syödä ilman jälki'seurauksia'. Mutta, tämä minun kohdallani!!!!

HEi!
Turhaan hätäilet. Itsellä lähti suurin osa kiloista parin ekan viikon aikana. Ja loput sitten 0,5-1kg/viikko, ihan vain imettämällä. Ja kun synnytyksestä oli n.5-6kk oli kaikki kilot poissa. Tosin löysää oli vielä, nyt n.11kk synnytyksestä ja vatsanahka on kiinteytynyt ihan kivasti itsestään. Aloitin juuri jumpan, että sais kesään mennessä lopunkin löysän pois. Malttia =)

Hei, en todellakaan halua lannistaa, mutta itsekkin täysimetin ja imetän vieläkin, ja kiloja on tullut lapsen syntymän jälkeen vain lisää, n. 8kg. Enkä kuitenkaan mitenkään eritysen huonosti ole syönyt, samanlailla kuin raskausaikana ja ennen raskautta, jolloin paino näillä syömisillä pysyi tasaisena.. Itselläni on kyse varmaankin siitä, että liikkuminen on niin paljon vähäisempää kuin mitä ennen..

Pointtini on siis se, että ei se imetys automaattisesti laihduta, koska elämänrytmikin vastaavasti yleensä hidastuu vauvan tahtiseksi...

Senkin takia hausin asiasta kertoa, kun minulle ei raskaudesta jäänyt yhtään kiloja, mutta koska " en ollut varuillani" raskauden jälkeen, niin painoa kertyi puolessa vuodessa tuo ärsyttävä 8kg, nyt se on onneksi tyssännyt :) ja liikkuminen on taas palailemassa mukaan arkeen..

Paljon puhtia sinun laihdutukseen jouluvauva :xmas:

Yhteistyössä