Milloin eka neuvola?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenninho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sinne voit soitella ihan milloin itse haluat, ajan saat varmaan vasta monen viikon päähän mutta ei ne luuria korvaankaan lyö kiinni, ite oon aina soittanut viikon sisään siitä kun plussa on tullut testiin :)
*muoks*
niin eka käynti ajottuu varmaan viikoille 9+ tai sinne päin :)
 
Mä varailin neuvolan vasta varhaisultran jälkeen ja tänään olin ekan kerran rv 10+4!
Kovasti minäkin niitä sykkeitä odottelin mutta eipä kuulunut vielä,hööh! Ensiviikolla onneksi taas ultra =)
 

Yhteistyössä