Milloin menkat kaavinnan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu-82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minttu-82

Aktiivinen jäsen
22.10.2005
518
91
28
Niin siis milloin teillä on alkannu ekat menkat kaavinnan jälkeen?
Mulla todettiin tuulimunaraskaus ja tehtiin kaavinta, josta nyt kohta jo 6 viikkoa ja menkkoja ei näy. Lapuissa, jotka sain sairaalasta luki että 3-5 viikon päästä...toki se on varmaan yksilöllistä, mutta kyselenpä kumminkin! :)

Hei!!

mulle on tehty kaksi kaavintaa viime vuonna, molemmat ICSI hoidoista seuranneiden tuulimunaraskauksien takia. Tammikuun kaavinnasta meni 6 viikkoa kun oma kierto palautui. Lokakuun kaavinta epäonnistui ja vuosin ensin 6 viikkoa ja 2 viikkoa olin "kuivana" eli 8 viikkoa kaavinnasta tuli vuoto.

Tyyne

Moi!!

Mulle tehtiin kaavinta toukokuussa ja siitä meni 8 viikkoa ja 4 päivää kun menkat alko. Olin ihan hermona kun niitä ei meinannu kuulua. Kerkesin jo varata lääkärille ajan mutta samana aamuna kun olin menossa lääkäriin niin menkat alkokin ilokseni =) Varmaankin stressi viivytti jonkin verran alkamista. Nyt on sitte niin iloinen mieli!! Tarkotus ois taas ruveta yrittämään uutta lasta =) Ja kyllä ne sullakin varmasti vielä alkaa. Ei kannata liikaa miettiä sitä.

Entä kauanko teillä on vuoto kestänyt kaavinnan jälkeen? Mulla alkaa nyt jo olla tosi niukkaa, kaavinta tehtiin eilen... Sitä vaan mietin et onko silti mennyt se 8vk ennen kuin on ekat menkat tulleet...

Tokihan se on yksilöllistä, mut silti...

Mulla tuli kaavinnan jälkeen vuotoo kan s vaan 2 päivää, sitte loppu. Sitte alko uudestaan ja kesti taas pari päivää. Lisäksi pari viikkoo tiputteli aina silloin tällöin, mutta kuitenkin niin vähän ettei tarvinnu ees pikkuhousunsuojaa käyttää, lähinnä pyyhkiessä.

Kaavinnasta nyt reilut 6viikkoa ja menkkoja ei näy. Soitin naistenpolille ja sano että kuulemma ihan normaalia...

Kertokaas vielä... Kun mulle sanottiin kaavinnan yhteydessä, että olisi hyvä odottaa yhdet menkat ennen uutta yritystä, mutta pakko ei ole. Suositellaan siksi että olisi sitten helpompi laskea raskauden kesto... Tuon ymmärsin :D , mutta jos ei odota ekoja menkkoja, niin onko todennäköisempää että suraa uusi keskenmeno, että limakalvot ei kestäisi ennen uutta raskautta? :ashamed:

Puhetta ei vielä miehen kanssa ole asiasta ollut... Toisaalta pelkään jo ajatusta että uusi yritys alkaa, mutta toisaalta taas en haluaisi enää siirtää päivälläkään uuden yrityksen aloittamista... :/

Yhteistyössä