Millaisen tatuoinnin ottaisit symboloimaan lapsiasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Parkula:
Mulle lohikäärmeen ja suden hybridi, joka ulvoo kuuta, jossa hyppii delfiinejä. Sen hybridin silmät on ying yang-symbolit ja se paskantaa kiinalaisia merkkejä, jotka kuvastavat ruusuista rohkeutta ja rakkautta aamuhämärässä.

Haluutko säkin ottaa lisäksi "tytär" -tatskan rintaan isoilla mustilla tikkukirjaimilla?

Mulla on niin hyvä idea tuohon, että oon melkein itellenikin kateellinen siitä :) Mutta valitettavasti en jaa sitä teidän kanssa, ainakaan ennenkuin olen sen toteuttanut!

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Oksa, johon kukkia/tammenterhoja tai jotain?

Ihana idea tuo tammenterho!!!!! Mä olen miettinyt kans että JOS pistäisin niin mitä pistäisin.

Äijällä lapsista ne jalanjäljet mitkä synnärillä otetaan ja alla nimi.

Mie olen kovasti harkinnut, että kesällä ottaisin simppelin lapsenomaisen keijun, joka halaa pienempää merirosvopoikaa. Mulla on selvä kuva silmissäni, miltä haluaisin sen näyttävän, mutten osaa sitä paperille piirtää. Mutta jospa se tatuoija osaisi :)

mulla on lasten nimen etukirjain jossa "roikkuu" 3 sydäntä-kaikki nimet alkaa siis samalla kirjaimella.. ja liskolle tulee lapset,3 niitäkin tohon jalkapöytään ja nilkkaan

olen ottanut mahaan (siellä 9kk vietetyn ajan takia) kämmenen ja jalajäljet joissa nimet keskellä.
kerran näin täällä muuten ihanan kuvan kyyhkysistä yläselässä. yksi oli isompi kyyhkynen ja lapsoset pienempiä, se oli todella huikaiseva.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä haluaisin kiemuraiset kirjaimet S ja D (poikien nimien etukirjaimet) silleen jotenkin limittäin. Ja vasempaan olkapäähän.

Miettisin tuota paikkaa vielä, vaikka omapa on tietysti asiasi. Olkapää on epänaisellisin paikka tatuoinnille. Lapaluu esim olis jo hyvä =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluaisin kiemuraiset kirjaimet S ja D (poikien nimien etukirjaimet) silleen jotenkin limittäin. Ja vasempaan olkapäähän.

Miettisin tuota paikkaa vielä, vaikka omapa on tietysti asiasi. Olkapää on epänaisellisin paikka tatuoinnille. Lapaluu esim olis jo hyvä =)

Mä olen aina halunnut sen just käteen. Siis tuota "ässää" oon jo suunnitellut kauan. Mieskin kyllä on sitä mieltä että ei käteen, mutta mulla on siitä joku pakkomielle.

Mutta siis... mä olen viimeiset 15 vuotta hinkunut tatuointia eikä mulla ole ainuttakaan...että ei ole mitenkään sanottua että koskaan tuommoista käteeni (tai muuallekaan) saan :D

Minä aattelin ottaa keskelle ohtaa sellasen muiston, että mukula ite tekee taideteoksen sillä tatuointivehkeellä. On kuulkaas uniikkia. Ja nahkakaan ei ohtasta rypisty vuosien kuluessa!

Ei nyt välttämättä tällaista, mutta kun tuli vastaan ja on niin söpö kuva
harizanmaitattoostudio1.jpg

Mulle tulee kesällä selkärankaan niskasta alaspäin kolmen lapseni etunimien etukirjaimet allekkain ikäjärjestyksessä vanhoilla kirjaimilla, niillä joita löytyy esin Sisu-askin kyljestä vähän kaunisteltuina

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä olen aina halunnut sen just käteen. Siis tuota "ässää" oon jo suunnitellut kauan. Mieskin kyllä on sitä mieltä että ei käteen, mutta mulla on siitä joku pakkomielle.

Mutta siis... mä olen viimeiset 15 vuotta hinkunut tatuointia eikä mulla ole ainuttakaan...että ei ole mitenkään sanottua että koskaan tuommoista käteeni (tai muuallekaan) saan :D

Varaa aika ja mene ja tulet huomaamaan ettei se ole viimoinen kerta ;) Koukuttaa, itse olen sitkoillut sen ainoan tatuointini kanssa 3 vuotta ja nyt on aika varattu seuraavaan....

Yhteistyössä