V
"Vanilja"
Vieras
Laitan 2- ja neljävuotiaat lapset päiväkotiin, 8-13 ja noin kolme, neljää päivää viikossa. Mies vie heidät, minä haen. Itselläni ei ole koulupaikkaa tai työpaikkaa tiedossa, sillä olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Aion etänä käydä lukion loppuun eli luen kotona, ja käyn muutaman muun kurssin iltalukion puolella. Samalla minulla on edessä hammasremontti ja fysioterapiaa sekä mahdollisesti myös magneettikuvausta ja jotain leikkauksen tynkääkin talven aikana. Meillä ei ole sellaisia ihmisiä lähipiirissä, jotka pääsisivät hoitamaan lapsia edes noiden hammaslääkäri- ym. käyntien ajaksi.
Lukemaan en pysty jos pitää samalla olla kotiäitinä.
Nyt vain tuntuu tosi pahalta kun lukee virikehoitokeskusteluja. Olen ollut kotiäitinä neljä ja puoli vuotta, tähtään yliopistoon vaikka olenkin jo vähän yli-ikäinen siihen. Maksamme ihan saman summan kuin muutkin, sen palkkaluokan mukaan, vai mikä se nyt oli. Ja saatamme saada suht ison laskun kuukausittain, sillä mieheni saa ihan ok-palkkaa. Lapset olen hoitanut hyvin tähän asti, mutta nyt alkaa tuntua että riittää ja että haluan päästä eteenpäin.
Tiedän, ettei saisi ajatella mitä muut minusta ajattelee, mutta minun on pakko saada tietää.
Lukemaan en pysty jos pitää samalla olla kotiäitinä.
Nyt vain tuntuu tosi pahalta kun lukee virikehoitokeskusteluja. Olen ollut kotiäitinä neljä ja puoli vuotta, tähtään yliopistoon vaikka olenkin jo vähän yli-ikäinen siihen. Maksamme ihan saman summan kuin muutkin, sen palkkaluokan mukaan, vai mikä se nyt oli. Ja saatamme saada suht ison laskun kuukausittain, sillä mieheni saa ihan ok-palkkaa. Lapset olen hoitanut hyvin tähän asti, mutta nyt alkaa tuntua että riittää ja että haluan päästä eteenpäin.
Tiedän, ettei saisi ajatella mitä muut minusta ajattelee, mutta minun on pakko saada tietää.