Millaisen tatuoinnin ottaisit symboloimaan lapsiasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Minulla on tatuointi joka symboloi pyhää kolminaisuuttamme: lapsiani ja minua. Itse olen kuunsirppi, ja lapset ovat keijuja jotka istuvat sirpin ylä- ja ala"reunalla".

Hei, laita please kuva tästä. Kuulostaa tosi hienolta !
Olisi kiva nähdä, miltä toi näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Minulla on tatuointi joka symboloi pyhää kolminaisuuttamme: lapsiani ja minua. Itse olen kuunsirppi, ja lapset ovat keijuja jotka istuvat sirpin ylä- ja ala"reunalla".

Hei, laita please kuva tästä. Kuulostaa tosi hienolta !
Olisi kiva nähdä, miltä toi näyttää.

Valitan, mutta olen itselleni luvannut, etten tatskojani(kaan) tänne julkista. Eikä siitä kyllä ole yhtään kuvaakaan, se pitäisi ensin ottaa..

Mä voin sen ottaa jos sä olet musta ja pyydät sitä yv:nä. Vai voiko yksäreissä edes kuvia lähettää?.. Ei varmaan. No mutta aijaan kautta ehkä sitten?

*en mä kyllä ole sinnekään mitään ikinä laittanut, että sekin pitäisi opetella :xmas: *

Joku rapu-tatuointi kenties, kun se on rapu.. yhdellä äidillä oli kolmen lapsensa ja oma horoskooppimerkinsä tatuoinnissa semmosessa supussa.. ni jospa mä laittasin vesimiehen ja ravun jotenkin kimppaan..

Tai sitten nimi vaan.. tms..

Mulla on vaan ihan tylsästi tähdet kun en sen kummempaa halunnut.
Selkään tulee nyt pikkaisen isompi tatuointi joka ei liity mihinkään :D
Siihen tulee kukka ja pari perhosta, kunhan saan piirrettyä sen valmiiksi.
Mutta noi tähdet tuntui vaan parhailta jos noita lapsia enemmän vielä ilmaantuu niin en ole sitten nimiä tai merkkejä täynnä :D

2lc3192.jpg

Tässä on sen äidin tatska, siinä on sen oma horoskooppimerkki ja kolmen lapsen.
Tuskin loukkaantuu kun laitan kuvan, on australialainen eikä tiedä asiasta..
Tossahan on siis rapu, vaaka, härkä ja skorppari kimpassa. Äidin merkki on toi skorpioni, joka selvästi on isoin ja niin ku kaitsee noita muita merkkejä..

Mäkin olen miettinyt tuota asiaa ja tässä päivänä eräänä tuli mieleen avoin simpukka, jossa helmen tilalla onkin lapsen nimi tai syntymäaika. Kuulostaako ihan hullulta :ashamed: ?

Yhteistyössä