Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
Olen julmurin kanssa yhrä mieltä siitä, että ihmistyyppien tunnistaminen ja heieän toiveidensa tunnistaminen on helppoa ja niitä pystyy hyvin hyödyntämään. Minä olen tuon jalon taidon oppinut jo pienenä kun muutettiin jatkuvastinja aina piti tutustua uusiin ihmisiin ja luoda sosiaalisia suhteita nollasta.

Tiedän myös sen kokemuksesta, että aika paljon uppoaa miehiinkin sellainen oikeanlainen lähestyminen tai toisaalta lähestymättä jättäminen. Onnistumisprosentti on siis kohtalainen.

Mutta sitää en niele, että kuka tahansa olisi iskettävissä. Ja on mun vaikea ymmärtää niitäkin, jotka pystyvät asiaa edes testamaan. Millainen moraali on sellaisella ihmisellä?

Minä olen aina ollut flirtti, välillä tietoisesti ja usein vahingossakin. Ennen olen ollut usein tilanteessa, jossa uskoin toisenkin osapuolen ymmärtävän kyseessä olevan ihan viaton ns.pelailu. kun sitten kaveri on ollut turhan innostunut, olen perääntynyt ja paennu tiedän kahdessa tapauksessa miehen olleen naimisissa. Tämä ei ole siis ollut tiedossani flirtatessa, vaan on selvinnyt karusti jälkeenpäin. Siksi olen nykyään varovainen elekielessäni. En halua loukata miestäni, enkä takuulla liehitellä muutenkaan ketään. Ja siihen se menee jos toinen ymmärtää flirtin väärin. Vielä painotan, että mikään vamppi en ole oölut. Moraali ei antaisi periksi. Flirtti tarkoittaa minulle mukavaa jutustelua ja sellaista viatonta ja harmitonta.

Tuota ihmistuntemusta ja jonkinlaista manipuloinnin taitoa kannattaisi hyödyntää johonkin järkevään. Ei miesten pokaamiseen, eikä taidoillaan kerskumiseen. Myyntityöhön olen itse päätynyt ja siinä edellämainituista taidoista on ihan älyttömästi hyötyä.

"..."
KENET ottaisit jos saisit? Ompa yllättävää että jo ekalla sivulla Astro ja Data ilmoittavat että he ovat jo toisensa saaneet. Sitten alkaakin suuri omistusmustasukkaisuusdraama kun joku alkaa huudattaa tätä pariskuntaa...

Julmurille
Mun muija on niin ghetto et se pieksee sut tosta vaan, koska vaan ja tulee seuraavan aamun kostamaan. miten niin kilarii? mun beibe piteli tikarii, imi Biimerii ja viilteli sisarii. Veripisarii ku ei sul kaulint oo, kiperis tilanteis tartut aina haulikkoon.. Aah sä oot alasti kylmä ku pakastin, kyl mä sua rakastin.

Sä sytyt aseist, nykypaheist, kummisedäst ja mun tummist aurinkolaseist
sä pidät itestäs huolta puuteroimal sun pimeetä puolta
Sul on meikkilaatikos hylsyjä, tyhjii lippait midnight-rahakylpyjä - ei elämää kuin muilla
eletään pimeillä kujilla, kävellään tulilla ja luilla

Sun elämäs mustaa, kuskaat tuskaa, päivän päälle huslaat
ei elämää kuin muilla, sä oot mun muija, haslaat vaik kausi on kuiva
Sun elämäs mustaa, kuskaat tuskaa, päivän päälle huslaat
ei elämää kuin muilla, sä oot mun muija tuut toimeen toimeentulotuilla

Lainan takaajia takaa-ajajia, etuovel satasia ja maijat takapihal, paidan hihaan sul on rullattu toppa
tää on kuin Miami Vice ku sul on kullattu clock ja autos coupé-koppa, upee kroppa tulee nokkaan
sä oot korvii myöten Corleone, lähet keikalle muutaman dollarin tähden kuten Morricone
Sä oot hyvin inhimillinen: ei tuu kukaan hyppii silmille ku sul on ysimillinen
ekoil treffeil mä fronttaa yritin kunnes sä näytit et sä donkkaat mua tykimmin

Mun muija on niin ghetto et sil on kokoajan läpykkää, pätäkkää ja Marimekko
ku sun kihlatul on pyykkilauta mun muija kihlasormuksen on nyrkkirauta
Kihlakunnan syyttäjäkin syytti kauan, ei paljon hetkauta ku mun muija ei laula
mun eukon elämäs on toimintaa ruutia, päivittäin tuijottaa Boys in da hoodia

Mun mustat silmät peittää nää pleksit, eukko löi ku en suostunu heittämään westit
meen nyt keittämään teflonil veden..parempi tossun alku ghettoheaven!

Yhteistyössä