Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
"sivustaseuraaja"
[QUOTE="mies";29429653]Musta kyse on enemmän kielteisestä ennakkoasenteesta tytsiä ja kaltaisiaan kohtaan palstalla - kun taas meille miehille tytsin ja happygirlin tyyliset ajatukset naisessa ovat monesti tosi tavoiteltavia.

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että kukaan ei ole virheetön äitinä tai ihmisenä. Mutta en oikein näe, miten tästä voit päätyä paheksumaan hampaita kiristellen myönteistä ja optimistista asennoitumista elämään tai esimerkiksi vanhemmuuden esimerkkeihin, joita Happygirl pitää tärkeänä. Tällainen Happygirlin asenne lienee paljon yleisempi kuin pessimismi länsimaissa ja muuallakin.

Eikö sama ihminen voi hyväksyä maailman epätäydellisyyden ja silti uskoa hyviin ja "kauniisiin" asioihin? Ei tän mitään nollasummapeliä tarvi olla että joko sua vituttaa tai sitten elät satumaailmaa. Hienovaraisuutta ajatteluun, kiitos :) Etenkin naiselle se olisi hyvin suotavaa.[/QUOTE]

Äläkä missään nimessä yleistä mitä "te miehet" ajattelette mistäkin, tuo on sinun täysin henkilökohtainen mielipiteesi ja olet yleensäkin ainut kuka niissä tytsinkin ketjuissa saapuu puolustamaan. Joten missä kanssaveljesi ovat kun nämä kaksi neiti kesäheinää ovat kerta niin tavoiteltuja naisia ja persoonia?? :) En ole nähnyt kuin sinut ja tytsiä kohtaan sinun lisäksi herra majurin. Joten se siitäkin sitten.

Voin sanoa suoraan oman mieheni puolesta että häntä ärsyttäisi HG:n ja tytsin kaltaiset naiset ja ihmiset ylipäätään. Ei tarkoita sitä että olemme ankeita ja hän olisi jotenkin mörökölli. Hän on oikein empaattinen, sosiaalinen ja iloinen ihminen. Mutta arvostaa rauhallisuutta, fiksuutta, sitä että miettii ennenkuin laukoo asioita suustaan, sitä ettei kiillota kruunuaan tai arvostele kärkkäästi asioista joista ei tiedä ja tekee sen vielä niin että näyttäisi itse paremmalta. Ennenkaikkea itse olen harkitsevainen ja ujo, mutta osaan kuitenkin joskus tietenkin räväyttääkkin ja positiivisessa mielessä tehdä hauskoja extempore juttuja, yllätyksiä perheelleni. Hän arvostaa sellaista, eikä sitä että joku näkee maailman purppunanpunaisten haaveiden ja silmälasien läpi ja täten kiillottaa omaa kruunuaan muille tietämättömyyttään ja ennenkaikkea jaksaa väitellä asioista.
Ei tarkoita että hän haluaisi naisen aina olevan samaa mieltä, mutta liiallinen väittely saa hänet kuulemma ajattelemaan että nainen on jotenkin piiloaggressiivinen.

Pitkiä keskusteluja olemme mieheni kanssa käyneet.

Nyt on niin yksinäinen fiilis et sieluun sattuu, haluaisin vaan jutella jostain höpöhöpöjutuista livenä. Freiya käsittääkseni asuu samalla paikkakunnalla, ja häntä olis kiva katsellakin kun on niin nätti nainen :D Hänet ottaisin jollekin shoppailureissulle ja skumppabrunssille.
:snotty: Ja mielelläni lähtisin :D

Ja PG:n lisäksi juttuseuraksi kävisi Lispetti, Peyote ja BootyPeppi :)

[QUOTE="sivustaseuraaja";29430015]Sehän tässä olikin kun happygirl ei ollut ollenkaan myönteinen esimerkiksi "julmurin" äitiydestä ja itse en näe hänen vamppauksellaan mitään asia yhteyttä äitiyteen ja yritän ajatella positiivisesti että no, kait hän on sentään hyvä äiti. Sen sijaan happygirl on tuominnut hänen mielenterveytensä (, ulkonäkönsä) sekä äitiytensä.

Minulla on erittäis optimistinen asenne itsellänikin kiitos vaan :) Sen takia minua alunperin alkoikin suututtamaan tällainen mollaaminen ettei ko. ihmisestä mitään hyvää löytyisi, etteikö hän osaisi mitään tai osaisi olla äiti ja ajatella lastensa parasta. Avaa sinäkin "mies" hyvä jo silmäsi ja mieti kuka tässä yritti olla hienovarainen. Happygirl ei ainakaan, kun hyökkäsi julmurin kimppuun kuin joku näätä, suhtautui lähes henkilökohtasella raivolla tähän asiaan ja haukkui hänet joka asiassa.

Joten se tästä Jeesus Kristus Neitsyt Mariasta tälläkertaa.

Samoiten voit miettiä sitä miksi tytsi saa niin naisten kuin miestenkin vihat yleensä jankuttamisella päälleen täällä, ei voi olla niin että kaikki muut ovat niin synkkiä ja katkeria ihmisiä ja vain maailmankolasta palstalta löytyy sattumalta kaksi neiti aurinkoista ja täydellisyyttä, sattumoisin heillä kummallakaan ei ole lapsia ja on ollut kärkkäitä mielipiteitä äitiydestä.. :) Positiivista ajattelua kehiin ja tukekaamme kanssasisariamme elämässä ja äitiydessä eikä arvostella tai haukuta toisia tai yritetä nousta toisten yläpuolelle, kukaan ei ole toista sen parempi. Kunhan HG ja tytsikin muistaa nuo asiat.[/QUOTE]

Siis miten niin hyökkäisin kun ainoastaan kyseenalaistin hänen "kykynsä" pilata toisten parisuhteet, naruttaa miehiä ja manipuloida ihmisiä. Mielestäni toisten ihmisten hyväksikäyttäminen kertoo pahoista ongelmista, ja kenenkään lapsen äidille en niitä soisi. Kyllä kasvattajan pitää olla aidosti aikuinen, eikä kiero kun korkkiruuvi JA vielä sillä mahtailla.

"sivustaseuraaja"
Siis miten niin hyökkäisin kun ainoastaan kyseenalaistin hänen "kykynsä" pilata toisten parisuhteet, naruttaa miehiä ja manipuloida ihmisiä. Mielestäni toisten ihmisten hyväksikäyttäminen kertoo pahoista ongelmista, ja kenenkään lapsen äidille en niitä soisi. Kyllä kasvattajan pitää olla aidosti aikuinen, eikä kiero kun korkkiruuvi JA vielä sillä mahtailla.
Ihanko menit tähän provoon noin henkilökohtaisella raivolla ja lueppa vaan ne viestisi joissa haukuit tämän tuntemattoman ihmisen ulkonäköään myöten. Ja vieläkin, vieläkin, on pokkaa arvostella hänen äitiyttään. Itselläni ei olisi siihen sydäntä kun luen hänen kommenttejaan taaperosta ja nelivuotiaasta je neuvolareissuista, ei hän nyt ihan hirviöltä kuulosta. Ei ainakaan sellaiselta että kehtaisin omalla naamallani koskaan sanoa toiselle ihmiselle että hän on huono äiti (=hän ei ansaitse lapsia, hänen ei olisi pitänyt lisääntyä) En sanoisi noin edes huostaanotetun lapsen vanhemmalle, vaikka hänelle kyllä jo pitäisi sanoa niin.
Vielä vähemmän sitä pokkaa olisi sanoa jos itselläni ei olisi lapsia eikä näin ollen kokemusta äitiydestä ja lapsista.
Sinä olet todella julma ihminen loppujenlopuksi ja törkeä. Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä vähän ennenkun jatkat tota linjaa että tuntematon palstakirjoittelija ei ansaitsisi lapsiaan. Niin syväluotavan analyysin sinä jo teit tästä selvästikin täysin provotusta keskustelusta, että katsoit oikeudeksesi mennä sanomaan jotain tuollaista tuntemattomalle ihmiselle.
Empä ole aikoihin röyhkeämpää ihmistä nähnyt, en sitten kertakaikkiaan.

Brrrrr
Happygirl ymmärrät varmaan sitten kun sulla niitä omia lapsia on, että tuo oli kyllä oikeesti munkin mielestä pahasti sanottu ja että lasten kustannuksella ei pidä hyökätä missään riitatilanteessakaan toisen kimppuun. Suomessa on niin paljon kaltoinkohdeltuja, hakattuja ja nälkiintyneitä lapsia ja sitten tulee joku joka haukkuu toisen aivan maanlakoon äitiydessä, jonka äitiydestä hän ei todellisuudessa tiedä yhtään mitään. Miten se julmurin vamppailu on millääntavalla kytköksissä hänen äitiyteensä ja vaikka hän olisikin hyvä ihmislukija ja käyttäisi joskus sitä taitoa hyväkseen, niin ei herranjumala voi sanoa että perkele sää et ansaitse lapsias :O

[QUOTE="sivustaseuraaja";29430163]Ihanko menit tähän provoon noin henkilökohtaisella raivolla ja lueppa vaan ne viestisi joissa haukuit tämän tuntemattoman ihmisen ulkonäköään myöten. Ja vieläkin, vieläkin, on pokkaa arvostella hänen äitiyttään. Itselläni ei olisi siihen sydäntä kun luen hänen kommenttejaan taaperosta ja nelivuotiaasta je neuvolareissuista, ei hän nyt ihan hirviöltä kuulosta. Ei ainakaan sellaiselta että kehtaisin omalla naamallani koskaan sanoa toiselle ihmiselle että hän on huono äiti (=hän ei ansaitse lapsia, hänen ei olisi pitänyt lisääntyä) En sanoisi noin edes huostaanotetun lapsen vanhemmalle, vaikka hänelle kyllä jo pitäisi sanoa niin.
Vielä vähemmän sitä pokkaa olisi sanoa jos itselläni ei olisi lapsia eikä näin ollen kokemusta äitiydestä ja lapsista.
Sinä olet todella julma ihminen loppujenlopuksi ja törkeä. Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä vähän ennenkun jatkat tota linjaa että tuntematon palstakirjoittelija ei ansaitsisi lapsiaan. Niin syväluotavan analyysin sinä jo teit tästä selvästikin täysin provotusta keskustelusta, että katsoit oikeudeksesi mennä sanomaan jotain tuollaista tuntemattomalle ihmiselle.
Empä ole aikoihin röyhkeämpää ihmistä nähnyt, en sitten kertakaikkiaan.[/QUOTE]

Nyt meni kyllä ihan ohi missä haukuin Julmurin huonoksi äidiksi tai ettei hänen ois pitänyt saada lapsia lainkaan :O Kyllä minusta on tärkeää, että äiti lapsensa tärkeimpänä ihmisenä omaa jonkinlaisen moraalin ja käsityksen normeista ja arvoista. Yleisesti olen sanonut nuo aika itsestäänselvät asiat. Mutta take it easy. =)

"carelia"
Tän ketjun perusteella vastaisin kysymykseen, että ottaisin julmurin. Saisi manipuloida mun ukkoa mielinmäärin. Scarletin ottaisin hoitamaan mun mutsia, saattas lopettaa muori toisten hyppyyttämisen kun ois riittävän topakka hoitaja käsillä. Astro ja Data vois tulla ihan muuten vaan keskusteluseuraksi.

"SSS"
Samaa selitystä jaksat jauhaa aina vaan. Kyse ei ole mistään tuosta. Kyse on siitä että äiti joka lapsiaan aidosti rakastaa, ois mielummin hylännyt sen miehen luo muuttamissuunnitelman kuin omat lapsensa, varsinkin kun olitte oikeasti tunteneen ihan pari kuukautta vasta. Oikeasti sun on ihan turha väittää et toi ois ollut paras ratkaisu, kun oikeasti lastensa etua ajattelevat vanhemmat ei todella edes harkitse muuttavansa toiselle puolelle suomea vasta tapaamansa miehen luokse. Jos sä oikeasti olisit halunnut kaikkien parasta, oisit lykännyt sitä yhteenmuuttoa ainakin 6 kuukaudella, mieluiten pidemmällekin. Koska hei, tosi rakkaus odottaa. ;)

Mitäpä jos oiskin yhteenmuuttamisen jälkeen selvinnyt että data on naisia hakkaava narsisti joka pieksää lapsetkin ohimennen vaimoa hakatessaan? Olisitko vielä pitänyt tota pikamuuttoa hyvänä ratkaisuna? Äläkä perustele että sä tiesit et dataan voi luottaa, sitä ei voi tietää kahden kuukauden tuntemisen perusteella. Ei hullutkaan miehet heti kerro tyttöystäväehdokkaalle että "ai niin, mä oon muuten sit ihan kilari ukko, mustasukkainen ja väkivaltainen jne."...
Data on narsisti,omasta mielestään jumalan lahja naisille ja älykkäin väittelijä kaikista, omasta mielestään aina oikeassa. Sitten on Astro, entinen aseksuaali nykyinen himosekstaaja joka on jo teini-ikäisenä tehnyt pari lasta kuten kaikki normaalit teinit ihmiset ja haaveilee nyt pakkaspojista koska min ja min miehen yhteiset lapset on arvokkaampia ku olemassa olevat; Letuvasser Munamaito Ötker on vielä syntymättä, eikä asiaan liity mitenkään se että miehelle on tehty vasektomia. Jos joskus sattuisi käymään niin, että Data kuoleee ja/tai koskettaa jonkun muun kuin 3-krt-päivässä-min miehen-munaa-ex-aseksuaaliAstron genitaaleja, Astro viettää musta huntu päässä selibaatissa loppuelämänsä "ylväänä leskenä" olettavasti palaten takaisin aseksuaalisuutensa tai Datan yli ajan pystyvän sauvan haamua kanavoivana; ehkä on jopa tehty muottivalokset?

Tervehenkistä menoa...Hyi helvetti.

"narsku"
Sinut saisin ainakin iskettyä halutessani, olin Cheekin näköinen tai en. Minun ei vain tarvitse varsinaisesti iskeä ketään, riittää että olen oma itseni.

Astrolabe on omaa luokkaansa, sinä et pääse lähellekään sitä.
Eww, narsku tuli karvansa paljastamaan....oikeesti tosi ällö! Ja joo, kukaan ei pääse lähellekään hänen luokkaas...Ei varmaan, onha se jo niin hyvin aivopesty ja tykkää palvoo. Tiedä montako vuotta tos ny viel jaksetaa; voi olla muuten romahus kova, erityisesti lapsille

Miten nämä on toisensa poissulkeva asia? Mä myönnän olevani just kiero kuin korkkiruuvi halutessani, se ei vaikuta mun aikuisuuteen mitenkään.
Se, että osaa olla halutessaan kiero ei tarkoita sitä että sitä on aina.

Busted
Siis mitä? :D :D Luuletko sä että mä kirjotan tähän ketjuun kaikki ne viestit joita sä et itse kirjoittanut? :D

Ensinnäkin, mulla ei oo mitään tarvetta esittää uhkaa, te naiste vaan tunnutte suhtautuvan muhun uhkana, kauhean vihamielisesti. Toisekseen, mä en oo puhunut et miehet lähtis lihomisen ja raskausarpien myötä. Kolmanneks, mulla on aika hemmetisti enemmän käytöstä ihmisen käyttäytymisestä, sekä psykologian että evoluution pohjalta. Ulkonäöstä sanoin joo että se ei oo tärkein, vaan asenne ja sosiaaliset taidot. Tottakai jos oisin joku tuksun näköinen maitovalas niin vois olla haastavaa vaikka millä asenteella. Mut lähinnä tarkoitin et ihan tavallisenkin näköiset ihmiset saa kyllä iskettyä mielin määrin vastakkaisen sukupuolen edustajia jos vaan on tarpeeks itsevarma ja huumorintajuinen.
Jo aemmin tuntui teksti tutulta....Vaikuttaa siltä, että nimimerkki on itsensä kauhean vamppinaisen nahkoihin, tuon petolinnun sielunelämään kanavoinut klasikkolassukkanimimerkki "mies"

Yhteistyössä