Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
harlekiini
Mutta joillekkin se ulkonäkö on oikeesti tärkeä, jos toisen ulkonäkö suunnilleen oksettaa sua, miten se muuntautumiskyky auttaa siinä kohtaa?
En jaksa kyllä oikeasti uskoa, että joku valitsee kumppaninsa pelkästään ulkonäön mukaan. Huomaatko itse, kuinka esineellistävältä se kuulostaakin. Että viis siitä, millainen ihminen, kunhan on looksit kunnossa. Siis onko sulla sellainen mies, oikeasti? ja oletko siis ihan saman näköinen, kuin miehesi ex?

Vai vielä yrjöäisi? No hyvähän se toki on tuollaista itselleen uskotella. :D

Tässä ei nyt ollut kyse aktiivisesta haluamisesta, vaan siitä että ihminen kuin ihminen on vieteltävissä, halusi hän sitä tai ei. Primitiivisiin vaistoihin vetoaminen esim. on hyvä kikka, samoin just tuo analysoinnin avulla tapahtuva kaikkiin toiveisiin vastaaminen saa tosi monelta mieheltä jalat alta. Loppuihin sit tehoaa huumori. Mutta sun miehes on pakko olla aivokuollut kun tollaisen muikin kanssa jaksaa elämänsä jakaa, niin hänestä voin kyllä uskoa ettei mun vippaskontit tehoais siihen.

Ja tarpeeks kauan kun mies on puutteessa niin se panee vaikka reikää seinässä.
Olin juuri kirjoittamassa, että jos säkin olet kaunis niin totta kai mun mies katsoisi sua pidempään, jos vastaan tulisit. Mutta äsh, sen lisäksi että olet äärimmäisen yksinkertainen ja lapsellinen mikä ei ole viehättävää, et ole myöskään nätti! :D Sori, mutta ei mun mies eikä muidenkaan puolisot suhun lankeis sekunniksikaan, sillä ehdottomasti ulkonäöllä ja olemuksella on väliä, jos pettämään alkaa.

kfkfkf
En jaksa kyllä oikeasti uskoa, että joku valitsee kumppaninsa pelkästään ulkonäön mukaan. Huomaatko itse, kuinka esineellistävältä se kuulostaakin. Että viis siitä, millainen ihminen, kunhan on looksit kunnossa. Siis onko sulla sellainen mies, oikeasti? ja oletko siis ihan saman näköinen, kuin miehesi ex?
No ei tästä nyt ollutkaan kyse :headwall:

Harva kuitenkaan ottaa sellaista kumppania, jonka ulkonäön kokee ällöttäväksi tms..
Ei sitä kumppaniaan superhyvännäköisenä tartte pitää, mutta en mä ainakaan pystyis seurustelemaan tai panemaan minkään omasta mielestäni ällöttävän kanssa

julmuri
Ensinnäkin olen lähes satavarma, että monet miehet (nimenomaan ne sun aidot playboyt) kokisi sut päällekäyväksi ja tylsäksi. Koska sä et anna miehen saalistaa vaan yrität liikaa ja olevinaan luet ihmisiä. Pleijerit haluaa haastetta ja heidän ei tarvitse tyytyä siihen helpoinpaan nakkiin baarissa. ;)
Mistäs sä tiedät miten aktiivisesti mä käyttäydyn kun haluan jonkun miehen? Ei mun tarvitse mitenkään yrittää erityisesti lukea ihmisiä, se on vaan elämäntapa. Ja kuten jo aiemmin mainitsin, ihmisiä, ihan kumman sukupuolisia vain, on helpoin iskeä tekemällä itsestään kiinnostavan oloisen, ja vaikuttamaan kohdettaan kohtaan hivenen epäkiinnostuneelta. Jutella toki täytyy jne., mutta asenne pitää olla viileä.

Peyote
Olin juuri kirjoittamassa, että jos säkin olet kaunis niin totta kai mun mies katsoisi sua pidempään, jos vastaan tulisit. Mutta äsh, sen lisäksi että olet äärimmäisen yksinkertainen ja lapsellinen mikä ei ole viehättävää, et ole myöskään nätti! :D Sori, mutta ei mun mies eikä muidenkaan puolisot suhun lankeis sekunniksikaan, sillä ehdottomasti ulkonäöllä ja olemuksella on väliä, jos pettämään alkaa.
Mistä sä tiedät netin välityksellä toisen ulkonäön?

Mistäs sä tiedät miten aktiivisesti mä käyttäydyn kun haluan jonkun miehen? Ei mun tarvitse mitenkään yrittää erityisesti lukea ihmisiä, se on vaan elämäntapa. Ja kuten jo aiemmin mainitsin, ihmisiä, ihan kumman sukupuolisia vain, on helpoin iskeä tekemällä itsestään kiinnostavan oloisen, ja vaikuttamaan kohdettaan kohtaan hivenen epäkiinnostuneelta. Jutella toki täytyy jne., mutta asenne pitää olla viileä.
:LOL:
on se nukkuman mentävä, luen sun viisauksia huomenna lisää.

En kai mä oo väittänytkään et kaikki vaan sormia napsauttamalla lakoaisi. Pysyn edelleen kannassani että halutessaan kenet vaan saa iskettyä, se vaan vaihtelee paljonko siihen kuluu aikaa ja vaivaa.
Sinut saisin ainakin iskettyä halutessani, olin Cheekin näköinen tai en. Minun ei vain tarvitse varsinaisesti iskeä ketään, riittää että olen oma itseni.

Astrolabe on omaa luokkaansa, sinä et pääse lähellekään sitä.

harlekkini
No ei tästä nyt ollutkaan kyse :headwall:

Harva kuitenkaan ottaa sellaista kumppania, jonka ulkonäön kokee ällöttäväksi tms..
Ei sitä kumppaniaan superhyvännäköisenä tartte pitää, mutta en mä ainakaan pystyis seurustelemaan tai panemaan minkään omasta mielestäni ällöttävän kanssa
Jaa a, kuinka normaalia on ylipäätään pitää ketään ihmistä ällöttävän näköisenä, siis ns. normaalia ihmistä, jolla ei ole mitään erityistä poikkeavuutta ulkonäössään.

Kykenetkö normaaliin ihmissuhteeseen?
Onko tuosta lapsuudentraumasta ollut sulle haittaa?

julmuri
Anteeksi että puutun, mutta äidillinen nainen? Hyi että, ei kukaan tykkää äidillisestä naisest, paitsi joku, joku... hyi että.

Mä en ainakaan ole mikään äidillinen, miehen pitää olla aikuinen. Jos pettäisi jonkun äitihahmon kanssa, pitäisin kyllä ihan kilahtaneena.
Äidillinen omia lapsiaan kohtaan, voi hyvänen aika. En usko että kovin moni mies (paitsi persoonallisuushäiriöiset) ois kiinnostunut naisesta joka laittaa erinäisiä asioita omien lastensa edelle, tai on muuten "huono äiti".

Peyote
Äidillinen omia lapsiaan kohtaan, voi hyvänen aika. En usko että kovin moni mies (paitsi persoonallisuushäiriöiset) ois kiinnostunut naisesta joka laittaa erinäisiä asioita omien lastensa edelle, tai on muuten "huono äiti".
kyllä moni nainen kin sietää miestä joka ei välitä lapsista. Käsiti sitten väärin sen osalta, ajattelin että tarkoitit miesten pitävän naisesta, joka kohtelee miestä kuin lasta ja ohjaa äidillisesti. yögs

Yhteistyössä