Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
No anteeks mutta... Sulla on ihan kauniit kasvot, ehkä ne oli sit se syy miksi miehesi suhun ihastui. Lisäks teillä on aika samanlaiset mielenkiinnon kohteet ilmeisesti. Mutta luonteen perusteella suhun ei ihastuis kuin itsetuhoinen ihminen, olet tosikko, neuroottinen, et ymmärrä ihmisten kanssakäymisestä juuri mitään, yli-mustasukkainen, latelet jatkuvasti ehtoja ja sääntöjä jne. Lisäksi miehet yleensä tykkäävät äidillisistä naisista, ja sitä sä et ainakaan kertomas perusteella ole. Kaiken päälle vielä ilmoitit olevasi aseksuaali silloin kun olet dataan tutustunut, joten mitäpä luulet, mikä lopulta oli se syy miksi sut valittiin? Käytännöllisyys varmaan kai, koska luonne, seksuaalinen avoimmuus, ulkonäkö tai miesten ymmärtäminen eli tietynlainen rentous se ei ainakaan ollut.
Anteeksi että puutun, mutta äidillinen nainen? Hyi että, ei kukaan tykkää äidillisestä naisest, paitsi joku, joku... hyi että.

Mä en ainakaan ole mikään äidillinen, miehen pitää olla aikuinen. Jos pettäisi jonkun äitihahmon kanssa, pitäisin kyllä ihan kilahtaneena.

Pointti nyt ei vissiin olekaan se, että on valmis luopumaan kaikesta - ainakaan tietoisesti, vaan siitä, että moni (mies ja nainen) on vieteltävissä pettämään jos turhan vahva houkutus vastaan tulee. Se, onko tämä julmiuri just The Houkutus on sit eri juttu.
Kyllä flirttailemaan onkin, mutta sehän on jo monien mielestä pettämistä. Ajatuksetkin vieraasta naisesta voi olla jonkun mielestä pettämistä, vaikka se olisi sekunnin murto-osan kestävä fantasia.

yxvaan
Mut jos se mies ei vain yksinkertaisesti halua sua? Kaikki kun ei halua samanlaista ihmistä, jos sä voit saada KENET tahansa, niin silloinhan kaikki "haluavat" samaa ihmistä. Jos sun pärstäs tai kroppas ei miellytä miehen silmää ei sitten ollenkaan niin ei se sua kyllä halua pannakkaan. Kaikki miehet kun ei pane kaikkea liikkuvaa.

Vai että saisit vaimonsa kuolinvuoteeltakin sänkyysi jonkun miehen :LOL:

täähän meni hauskaksi, jatka ihmeessä :D
Sähän voisit tulla yrittämään tota mun miestä? Se varmaan yrjöis sun päälle :LOL:
No siinähän se pointti onkin, julmuri pystyy muuntautumaan kohteen mukaan psykologista intuitiotaan hyödyntämällä siis arvaa, millainen käytös, elekieli ja lähestymistapa kohteeseen tehoaa, eikä ole se yks ja sama.
Tunnen itse asiassa yhden tällaisen "vastustamattoman" manipuloijan, ei hän ihan ketä vain saa, eikä edes halua, mutta riittävä määrä äitejä ja tyttäriä. Enkä itse tiedä kuin muutaman, joka on onnistunut vastustamaan, kun täyden hurmaustehon laittaa päälle.Hän on siis mies.
Hän ei havittele yhden yön suhteita yleensä, päinvastoin, joutuu karistelemaan perhosia metensä ääreltä. Mutta kuten itse sanoo: olen niin huono sanomaan ei...joten lipsuu välillä ja joutuu hankaliin tilanteisiin, kun on jättänyt sanomatta ei useammallekin innokkaalle parisuhteilijalle.

kfkfkf
Pointti nyt ei vissiin olekaan se, että on valmis luopumaan kaikesta - ainakaan tietoisesti, vaan siitä, että moni (mies ja nainen) on vieteltävissä pettämään jos turhan vahva houkutus vastaan tulee. Se, onko tämä julmiuri just The Houkutus on sit eri juttu.
No siinä kohtaa jokainen kyllä tajuaa, että se menetys voi seurata siitä...
Seksi ei merkkaa kaikille niin paljon, että olisi edes vieteltävissä... Mua ei ainakaan kukaan pystyis viettelemään seksiin.. Mulle merkkaa nykyinen niin paljon, että olipa se seksi miten mahtavaa tahansa ja tyyppi kuinka hurmaava, en lähtisi kyllä siihen leikkiin..

No anteeks mutta... Sulla on ihan kauniit kasvot, ehkä ne oli sit se syy miksi miehesi suhun ihastui. Lisäks teillä on aika samanlaiset mielenkiinnon kohteet ilmeisesti. Mutta luonteen perusteella suhun ei ihastuis kuin itsetuhoinen ihminen, olet tosikko, neuroottinen, et ymmärrä ihmisten kanssakäymisestä juuri mitään, yli-mustasukkainen, latelet jatkuvasti ehtoja ja sääntöjä jne. Lisäksi miehet yleensä tykkäävät äidillisistä naisista, ja sitä sä et ainakaan kertomas perusteella ole. Kaiken päälle vielä ilmoitit olevasi aseksuaali silloin kun olet dataan tutustunut, joten mitäpä luulet, mikä lopulta oli se syy miksi sut valittiin? Käytännöllisyys varmaan kai, koska luonne, seksuaalinen avoimmuus, ulkonäkö tai miesten ymmärtäminen eli tietynlainen rentous se ei ainakaan ollut.
Miehelleni ei kelvannut kukaan muu kuin mä. Siksi minut valittiin.

• Tykkää
Reactions: Data
julmuri
Entä jos mies ei voi sietää isotissisiä naisia ja sinulla on isot tissit? Mites meinaat iskeä sellaisen?
Tai iso peppuisia

Tai jos ei voi sietää pienirintaisia ja sulla sattuu olemaan pienet rinnat? Tai pienipeppuisia. Ei ne kaikki miehetkään oo niin helppoja, on miehiä jotka on aika ehdottomia tietyissä asioissa naisten suhteen, eivätkä halua EDES panna jos tissit on vääränkokoiset
Eikö sulle nyt jo mene perille että iskemisessä ei todellakaan ole kyse ulkonäöstä. Eikä itseasiassa parisuhteen muodostamisessakaan, sen toteaa hyvin nopeesti kun vaan katsoo kadulla ympärileen. Vai kuvitteletko että kovinkin monella ihmisellä on ulkonäköihanteensa mervi tapolaa muistuttava plussapallotäti, tai mikko kivisen kokoinen kaljamahainen kaljuuntuva possu?

"mies"
Kyllä. Säkin ilmoitit tuossa aiemmin et 8% suomalaisista naisista vastaa sun fantasioita. Jos täydellinen fantasiasi tulisi vastaan, etkö muka panisi jos siihen ois mahdollisuus?

Tai no, jos olet se sama sekopää-mies kuka täällä aina jankkaa noita naisten kategoriointejaan hyviin ja huonoihin naisiin niin älä ees vastaa. Mee vaikka mielummin testauttamaan testosteroniarvosi, vaikutat todella ämmältä juttujes perusteella.
Väittelet aika kehnosti kuten toinen kappaleesi osoittaa... Color me not surprised ;)

Lähdetään nyt siitä, että et tunne miehiä, jos väität joka miehen pettävän "fantasiansa" kanssa tilaisuuden koittaessa. Kyse on vain omasta projektiostasi. Surullista, että pidät todellisuutta noin yksinkertaisena.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
kfkfkf
No siinähän se pointti onkin, julmuri pystyy muuntautumaan kohteen mukaan psykologista intuitiotaan hyödyntämällä siis arvaa, millainen käytös, elekieli ja lähestymistapa kohteeseen tehoaa, eikä ole se yks ja sama.
Tunnen itse asiassa yhden tällaisen "vastustamattoman" manipuloijan, ei hän ihan ketä vain saa, eikä edes halua, mutta riittävä määrä äitejä ja tyttäriä. Enkä itse tiedä kuin muutaman, joka on onnistunut vastustamaan, kun täyden hurmaustehon laittaa päälle.Hän on siis mies.
Hän ei havittele yhden yön suhteita yleensä, päinvastoin, joutuu karistelemaan perhosia metensä ääreltä. Mutta kuten itse sanoo: olen niin huono sanomaan ei...joten lipsuu välillä ja joutuu hankaliin tilanteisiin, kun on jättänyt sanomatta ei useammallekin innokkaalle parisuhteilijalle.
Mutta joillekkin se ulkonäkö on oikeesti tärkeä, jos toisen ulkonäkö suunnilleen oksettaa sua, miten se muuntautumiskyky auttaa siinä kohtaa?

No siinä kohtaa jokainen kyllä tajuaa, että se menetys voi seurata siitä...
Seksi ei merkkaa kaikille niin paljon, että olisi edes vieteltävissä... Mua ei ainakaan kukaan pystyis viettelemään seksiin.. Mulle merkkaa nykyinen niin paljon, että olipa se seksi miten mahtavaa tahansa ja tyyppi kuinka hurmaava, en lähtisi kyllä siihen leikkiin..
Ei sitä vaan kaikki tajua, kyllä se sen verran usein on nähty ja kuultu. Ja hyvä juttu jos et ole vietävissä, mä annan itselleni siitä pisteet ettei ole liian iso houkutusta tullut vastaan ja toivottavasti ei tulekaan - vannomaan en ala kuitenkaan.

Kenenköhän viestiin sä oikein vastasit, et mun ainakaan? :D Mä en käsittääkseni oo missään väittänyt että miehet ajattelis VAIN alapäällään tai muuten olisivat yksinkertaisia, toi oli sun ihan oma tulkintas. Sen kyllä sanoin että koska miehen seksuaalisuus on erilainen kuin naisen, siihen on helppo vedota ns. halvoilla tempuilla.
kaikki ei mene ns, halpaan. :D

yxvaan
:LOL:

ja sä meinaat että tää varattu mies sitten tulis iskemään sua jos sitä ei vähempää vois kiinnostaa vieraat naiset?
Siinä kävis varmaan niin, että mies ei edes tajuaisi mitä tapahtuu, ihan "viattomasta" ystävällisyydestä vähitellen kehkeytyy syvempää tunnetta, ja parhaassa tapauksessa tosiaan niin, että mies ei ymmärrä, että hän ei itse olekaan ohjaksissa.

Kenenköhän viestiin sä oikein vastasit, et mun ainakaan? :D Mä en käsittääkseni oo missään väittänyt että miehet ajattelis VAIN alapäällään tai muuten olisivat yksinkertaisia, toi oli sun ihan oma tulkintas. Sen kyllä sanoin että koska miehen seksuaalisuus on erilainen kuin naisen, siihen on helppo vedota ns. halvoilla tempuilla.
Sähän aliarviot heti miehiä jos kuvittelet sitoutuneen ja rakastavan miehen pettävän sinun takiasi? :LOL: Sitähän sä tässä kokoajan yrität sanoa, että saisit tempuillasi kenet miehet vain.

kfkfkf
Eikö sulle nyt jo mene perille että iskemisessä ei todellakaan ole kyse ulkonäöstä. Eikä itseasiassa parisuhteen muodostamisessakaan, sen toteaa hyvin nopeesti kun vaan katsoo kadulla ympärileen. Vai kuvitteletko että kovinkin monella ihmisellä on ulkonäköihanteensa mervi tapolaa muistuttava plussapallotäti, tai mikko kivisen kokoinen kaljamahainen kaljuuntuva possu?
Jos sun ulkonäkö oksettais esim mun miestä, niin miten sä mun mieheni iskisit kun mun miestä ei kiinnostais tulla edes sun lähelles, saati katsoa päin?

Sä et vaan voi iskeä kaikkia haluamiasi, usko jo.. Sä saatat jotain ihmistä kiihottaa ja toista oksettaa..

• Tykkää
julmuri
Mut jos se mies ei vain yksinkertaisesti halua sua? Kaikki kun ei halua samanlaista ihmistä, jos sä voit saada KENET tahansa, niin silloinhan kaikki "haluavat" samaa ihmistä. Jos sun pärstäs tai kroppas ei miellytä miehen silmää ei sitten ollenkaan niin ei se sua kyllä halua pannakkaan. Kaikki miehet kun ei pane kaikkea liikkuvaa.

Vai että saisit vaimonsa kuolinvuoteeltakin sänkyysi jonkun miehen :LOL:

täähän meni hauskaksi, jatka ihmeessä :D
Sähän voisit tulla yrittämään tota mun miestä? Se varmaan yrjöis sun päälle :LOL:
Vai vielä yrjöäisi? No hyvähän se toki on tuollaista itselleen uskotella. :D

Tässä ei nyt ollut kyse aktiivisesta haluamisesta, vaan siitä että ihminen kuin ihminen on vieteltävissä, halusi hän sitä tai ei. Primitiivisiin vaistoihin vetoaminen esim. on hyvä kikka, samoin just tuo analysoinnin avulla tapahtuva kaikkiin toiveisiin vastaaminen saa tosi monelta mieheltä jalat alta. Loppuihin sit tehoaa huumori. Mutta sun miehes on pakko olla aivokuollut kun tollaisen muikin kanssa jaksaa elämänsä jakaa, niin hänestä voin kyllä uskoa ettei mun vippaskontit tehoais siihen.

Ja tarpeeks kauan kun mies on puutteessa niin se panee vaikka reikää seinässä.

En nyt tässä tuputa minkäänmoista uskontoa, mutta vaikka pää olisi pilvissä ja huumassa ja ne aivot olisivat jo mennyttä kaiken hurman keskellä, niin arvot pysäyttävät toimimasta. Ihan taviksillakin.

kfkfkf
Vai vielä yrjöäisi? No hyvähän se toki on tuollaista itselleen uskotella. :D

Tässä ei nyt ollut kyse aktiivisesta haluamisesta, vaan siitä että ihminen kuin ihminen on vieteltävissä, halusi hän sitä tai ei. Primitiivisiin vaistoihin vetoaminen esim. on hyvä kikka, samoin just tuo analysoinnin avulla tapahtuva kaikkiin toiveisiin vastaaminen saa tosi monelta mieheltä jalat alta. Loppuihin sit tehoaa huumori. Mutta sun miehes on pakko olla aivokuollut kun tollaisen muikin kanssa jaksaa elämänsä jakaa, niin hänestä voin kyllä uskoa ettei mun vippaskontit tehoais siihen.

Ja tarpeeks kauan kun mies on puutteessa niin se panee vaikka reikää seinässä.
Voi panna reikää seinässä, mutta itsensä mielestä kamalaa naista tuskin menisi panemaan.

• Tykkää

Yhteistyössä