Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Joo, usko tai älä, parisuhde ei olekaan mikään idioottivarma este muiden naisten haikailulle, tai jopa panemiselle. Monesti ihmiset eivät enää ajattele seurauksia siinä vaiheessa kuin haluttu asia vaikuttaa paremmalta kuin se mitä itsellä jo on. Koskee myös muita asioita kuin sitä puolisoa. Samoin kiihkon vallassa monesti unohtuu ne jalot periaatteet ja lupaukset, varsinkin jos tilanne vielä vaikuttaa siltä ettei kiinnijäämisriskiä ole.
Kaikille se "paremmuus" ei merkkaa samoja asioita. Joku saattaa esim ajatella että se oma puoliso on paras koska on tehnyt sulle lapset, auttanut sua vaikeina aikoina tms.. Aina ei ole pelkästään sellaisista asioista kiinni, mitä sä nyt kuvittelet osaavas esittää. Eiks olekkin uskomatonta..

Yleensä se rakkaus ihan vain riittää, rakastaa toista niin vaikka kuinka joku vaikuttaisi paremmalta, ei sen kanssa halua heti panna sit kuiteskaan. Tottakai maailmassa voi olla miehelleni parempia naisia kuin minä olen, mutta minua mieheni rakastaa.

Joo, usko tai älä, parisuhde ei olekaan mikään idioottivarma este muiden naisten haikailulle, tai jopa panemiselle. Monesti ihmiset eivät enää ajattele seurauksia siinä vaiheessa kuin haluttu asia vaikuttaa paremmalta kuin se mitä itsellä jo on. Koskee myös muita asioita kuin sitä puolisoa. Samoin kiihkon vallassa monesti unohtuu ne jalot periaatteet ja lupaukset, varsinkin jos tilanne vielä vaikuttaa siltä ettei kiinnijäämisriskiä ole.
Ei tietysti ole, ja usko tai älä suurin osa miehistä on fiksuja, analyyttisiä ja kilttejä, mutta myös harkitsevia sen suhteen kenet valitsee puolisokseen. Se kertoo jo siitä, että sen yhden on tarkoitus riittää.

• Tykkää
Reactions: Freiya
Mä en tosiaan kuvittele olevani jumalan lahja miehille. En todellakaan. Mä vain tiedän olevani hyvä manipuloimaan ihmisiä. Ei tarvitse edes olla tämä pettämisteema, halutessani saisin sutkin vaikka manipuloitua hakemaan mulle kaupasta suklaalevyn, etkä ees ite tajuais tullees höynäytetyksi, oisit vaan hyvällä mielellä.

Ja edelleen, mä en ole tyrkky, en sinne päinkään.
Niinhän sä luulet, että tanssisin tuollaasen ihmisen pillin mukaan. Hae itte suklaas, mulla on parempaaki tekemistä. Mä inhoan sun kaltaasia ihmisiä yli kaiken enkä todellakaa tee tuollaasten puolesta yhtää mitää.

julmuri
No voi ku kiva. Todella ihanaa.

Ei mua ainakaan saa kuka tahansa iskettyä koska en oo mikää tahdoton nukke jota voi ohjailla.
Niin ja psykologi ei pääsis sun pääs sisään koska oot vaan niin paras? Ei se ole tahdottomuutta jos tulee isketyksi, se on vaan sitä et joku keksi mistä sä tykkäät ja käytti sen tiedon hyödykseen. Samoin kun päälääkärit korjaa ihmisten ajatusmalleja keksittyään mikä niissä on vinossa. Onko se kanssa susta tahdottomuutta?

Vamppi
Silloin olin nuori ja tyhmä.
Mitäköhän ajattelet itsestäsi kymmenen vuoden kuluttua... kolmas vaimo kainalossa? "Vuonna 2014 olin vieläkin nuori ja tyhmä"

Tässähän sinä todistit vaan sen, että ihminen todellakin muuttuu..ja mieltymykset :) Koskaan ei voi tietää milloin. Kenties jo huomenna illalla tapaat kaupassa jonkun jolle sydämesi alkaa sykkiä. Et voi tietää, eikä voi astrokaan.

Ja tämän kun sisäistää niin se helpottaa meitä "saan kenet haluan" -tyyppejä puuhissaan ;)

Ei kai ne traumoja ois jos ei ne mitään haittais? Lähinnä lapsuuteni on aiheuttamat toimintamallit kostautuu huonona omatuntona jos käytän "taitoani" johonkin pahantahtoiseen. Kykenen kyllä halutessani normaaliin parisuhteeseen, mutta toisen puoliskon on oltava sitten erityisen merkityksellinen ja ihana henkilö etten alitajuisesti muodosta hyötysuhdetta parisuhteen sijaan.
Ei nyt tartuta pikkuasioihin, vaikka osaat varmaan muuntautua pedantiksikin.:D

Kiitos kun vastasit.
Todella mielenkiintoista.

Vielä kysyisin, uskallatko harkita äitiyttä?
Menee vähän ootee, mutta sä kiinnostat. Ei sinunlaisia kasva joka oksalla!

kfkfkf
Ja kaikki ihmiset ei missään tilanteessa tee toisille edes niitä suklaanhakureissuja. Joten aika turha kuvitella, että saisit tällaisen ihmisen hakemaan sinulle sitä suklaata. Jos hän on ihminen jota ei pompotella tai hän ei tosiaankaan tee tällaisia juttuja toisille, ei hän tee niin myöskään sinulle.

Itse oon hyvin kiltti ja varmaan olisin heti menossa hakemaan kun vain pyytäisit, mutta tiedän kyllä tällaisia ihmisiä jotka eivät edes hädän hetkellä ole valmiita nostamaan sitä persettä ylös tuolista... Vaikka olis ihan läheisestäkin ihmisestä kyse

julmuri
Justhan sä sanoit että ulkonäkö ei merkkaa jne. että sun ihmislukutaitosi ja temppusi riittää ja koffi koitti valaista, että hei sillä on väliä jos meinaat viedä varatun miehen pettopuuhiin! :D

Mä en ymmärrä mikä sun pointti on…. Kauheasti koitat jotain uhkaa esittää, mutta samalla sanot että miehet lähtee lätkimään kun näkee vaimonsa raskaana ja ei hehkeänä. Sulla ei ole mitään käsitystä rakkaudesta, ystävyydestä ja miehen himoista valitettavasti.
Siis mitä? :D :D Luuletko sä että mä kirjotan tähän ketjuun kaikki ne viestit joita sä et itse kirjoittanut? :D

Ensinnäkin, mulla ei oo mitään tarvetta esittää uhkaa, te naiste vaan tunnutte suhtautuvan muhun uhkana, kauhean vihamielisesti. Toisekseen, mä en oo puhunut et miehet lähtis lihomisen ja raskausarpien myötä. Kolmanneks, mulla on aika hemmetisti enemmän käytöstä ihmisen käyttäytymisestä, sekä psykologian että evoluution pohjalta. Ulkonäöstä sanoin joo että se ei oo tärkein, vaan asenne ja sosiaaliset taidot. Tottakai jos oisin joku tuksun näköinen maitovalas niin vois olla haastavaa vaikka millä asenteella. Mut lähinnä tarkoitin et ihan tavallisenkin näköiset ihmiset saa kyllä iskettyä mielin määrin vastakkaisen sukupuolen edustajia jos vaan on tarpeeks itsevarma ja huumorintajuinen.

Vamppi
Niinhän sä luulet, että tanssisin tuollaasen ihmisen pillin mukaan. Hae itte suklaas, mulla on parempaaki tekemistä. Mä inhoan sun kaltaasia ihmisiä yli kaiken enkä todellakaa tee tuollaasten puolesta yhtää mitää.
Tyhmä kuin saapas.

Ja niin on moni muukin.. Julmuri, turha näille on selittää kun eivät tajua tästä yhtään mitään. Jotkut ovat liian raivona tajutakseen ja jotkut kuten koffi, ovat muuten vain tyhmiä kuin vasemman käden rukkaset.

Niin ja psykologi ei pääsis sun pääs sisään koska oot vaan niin paras? Ei se ole tahdottomuutta jos tulee isketyksi, se on vaan sitä et joku keksi mistä sä tykkäät ja käytti sen tiedon hyödykseen. Samoin kun päälääkärit korjaa ihmisten ajatusmalleja keksittyään mikä niissä on vinossa. Onko se kanssa susta tahdottomuutta?
Höpöhöpö ne sun päälääkärit auttaa sua näkemään ongelmasi ja tukee sinua korjaamaan ne itse, mutta ei tee niitä sun puolesta. On sulla ihmeellinen käsitys omasta ja ammattilaisten ylivoipaisuudesta.

julmuri
Mutta katsos kun jos me tutustuttais niin tykkäisit musta niin paljon ettet edes haluis uskoa mun olevan laskelmoiva manipuloija. :) Ja aivan varmasti myös hakisit sen suklaan jos niin haluaisin. Et tietenkään niin että mä pyytäisin "mee ostaa mulle kaupasta suklaata", vaan loisin sulle ensin ihan vaan muista aiheista jutustelemalla tarpeen käydä kaupassa, sen jälkeen keksisin jonkun syyn miksen itse voi lähteä kauppaan, jolloin sä tarjoutuisit että voit tuoda sen levyn samalla kun sun kuitenkin on pakko käydä, ja lopulta oisit vaan iloinen kun piristit mun päivää. Ihan tosi yksinkertaista, mutta silti tuollaiset jutut menee suurelta osalta ohi niin että viuhuu.

Ouuuuuu!! Sä et just kirjottanut tota, ethän? :O :D Ei tolleen sanota, varsinkin jos on naimisissa oltu ja lapsiakin hankittu useempi kappale. Toivottavasti et lastes kuullen oo noin sanonut. Ajattele nyt vähän miltä exästäs tuntuis lukea tollaista?

Mun mielestä on tosi kipeetä kuitata useita vuosia elämästään vaan sillä että "olin tyhmä". Vai oliko tuo nyt se mitä arvelit astron haluavan kuulla?
Eikä lasten ole hyvä oppia vanhempiensa virheistä, etteivät toistaisi niitä? Me molemmat oltiin tyhmiä silloin exän kanssa, en usko hänen loukkaantuvan.

Tiedän että astro on paljon parempi kuin sinä jo näiden kirjoitustesi perusteella.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Psykologi ja itteään täynnä oleva (narsisti?) ääliö on kaks täysin eri asiaa.

Vamppi
Et jostakin syystä huomannut vastata montako miestä olet saanut vieteltyä. Mun mielestä tää on aika olennainen kysymys.
Se olin minä jolta kysyit tätä. Vastaan tähän sitten kun oon jotain 60v. Mutta ihan tarpeeksi siihen pisteeseen että ovat olleet valmiita menemään sänkyyn, ihan itse lopulta ehdottaneet sitä. (Tottakai, enhän minä mikään huora ole)
Ja kaikenlisäksi jotkut ovat jääneet ilman pillua, paitsi ne joista välitin itsekin ja päädyin seurustelemaan :)

et oo vaan törmänny riittävän hyvään

vielä
Tuo on niin idioottimaista väittää, että jotkut saa iskettyä kenet vain. No ei saa, turha jauhaa tuollaasta naurettavaa paskaa. Sellaaset itteään täynnä olevat pelimiehet/naiset on mun mielestä ällöttäviä ja sellaasesta haluaa vain kauemmas. Ihan turha tulla mulle tuollaasen lässyttämään koska sisäänen paska näkyy tuollaasista ihmisistä heti.

julmuri
Ei nyt tartuta pikkuasioihin, vaikka osaat varmaan muuntautua pedantiksikin.:D

Kiitos kun vastasit.
Todella mielenkiintoista.

Vielä kysyisin, uskallatko harkita äitiyttä?
Menee vähän ootee, mutta sä kiinnostat. Ei sinunlaisia kasva joka oksalla!
Mulla on kaksi lasta. Heitä en ole ikinä manipuloinut tai hyödyntänyt kuten aikuisia. Uhkailua, kiristystä ja lahjontaa ei sitten lasketa. :D Saanko nyt kysyä vastakysymyksen? Kysyn kumminkin; miksi sä ajattelet että mä en ois sopiva äidiksi?

Yhteistyössä