Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29428358:
En sanoisi noin. Tai sitten tuon "suhteen" määritelmän tulee olla tavattoman laaja, kattaen kaiken aina asiakassuhteesta avioliittoon...

Noissa yhden illan jutuissa ja ammattilaisen luona vierailuissa yms. lienee kyse pikemminkin esim. kanssakäymisestä kuin suhteesta.
njaa. Ehkä niin.

Ai tuollainen viehättäis. En tiä löytyykö palstalta yhtään rinkelipäätä.:rolleyes:
Kun ajatellaan pelkästään ulkonäön laajaa skaalaa, niin voiko kukaan sanoa saavansa kenet vaan? Enusko, että ees mikään huippumalli sais kenet tahansa sänkyynsä. Ihmiset ettii niin eri asioita. Jos rinkelipää etsii toista niin se on aika lailla muiden kohdalla poissulkevaa.

säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29428377:
yks aamu radiossa selvitettiin että kun vesi lasketaan pois niin siitä saa euforisen tunteen. saattahan tuo olla tottakin kun ensin "vanne kiristää" muutaman viikon.
No olisikohan helpompi vain laittaa joku vanne?

julmuri
Eikö toi nyt ole jo vähän turhan törkeetä? Mitäs me muut ollaan arvioimaan toisten parisuhteen kestävyyttä tai onnellisuutta, tiedetään ko. pariskunnasta tasan se mitä he palstalla julkaisee ja mistäs me voidaan tietää minkälaista heidän arkensa on tai mitä roolia he (innokkaita stalkkereita) kiusatakseen täällä vetää?
Tasan mitä he julkaisee, ja hehän julkaisee tasan kaiken. :D Eikä se ole mitenkään törkeetä että mainitsee tuosta astron touhusta, johan hän on itse monessa eri ketjussa kertonut että ois ollut valmis lapsensa hylkäämään datan takia tunnettuaan tämän pari kuukautta.

Tiesitkö muuten että aspergerit eivät ole hyviä näyttelemään, he eivät käsitä näyttelemistä samoin kuin me normaalit? Joten aika varma olen siitä että ainakin astro on just sellainen justiina ku mitä antaa palstalla ymmärtääkin.

Kun ajatellaan pelkästään ulkonäön laajaa skaalaa, niin voiko kukaan sanoa saavansa kenet vaan? Enusko, että ees mikään huippumalli sais kenet tahansa sänkyynsä. Ihmiset ettii niin eri asioita. Jos rinkelipää etsii toista niin se on aika lailla muiden kohdalla poissulkevaa.
ei se iskeminen ole kiinni läheskään pelkästä ulkonäöstä

tuntemani miespuoliset superiskijät on päällisin puolin ihan tavallisen näköisiä janttereita

• Tykkää
Reactions: Lispetti
älä ala nimittelemään kun et ole edes mun päätä nähny. :stick:

julmuri
onhan se jonkinmoinen suhde se kun ollaan sängyssä, ainakin sen hetken. mä en tiedä, missä asut, mutta valitse joku sun paikkakunnalta vaikka.

kato jos sä noin varma oot ittestäs, niin toki se onnistuu. Laitat vaikka sitten kuvan siitä valitsemastas palstalaisesta hodet kintuissa. Tai sitten täytyy todeta, että kenen vaan o. helppo sanoa, että "saisin teidät kaikki sänkyyn". Mäkin voisin sanoa niin. Saisin kuule ihan kaikki palstan miehet, mutta kun en vaan viitsi kato tehdä sitä kun on niin paljon muuta tekemistä, kuten vitamiinien ottaminen, pölyjen pyyhintä, kynsien lakkaus, kasvonaamio, yks sarja on kattomatta, meinasin tossa laittaa takankin päälle jne.
No jos ihan totta puhutaan niin sä ihan varaan saisitkin lähes jokaisen miehen sänkyys kun oot vaan niin valtavan kaunis. :)

Jos muuten huomasit niin kirjoitin tuolla aiemmin ettei mulla oikeesti oo tarvetta ketään pokailla kun oon ihan onnellisesti naimisissa. Sanoin vain että datan voisin vietellä ihan vaan palveluksena hänelle itselleen. Kyllä, miesten pokaaminen on helppoa, ja vaikka tiedänkin et halutessani saisin hankalammankin tyypin vähintään sänkyyn kanssani, en silti koe siihen tarvetta juuri tässä elämäntilanteessa.

Tasan mitä he julkaisee, ja hehän julkaisee tasan kaiken. :D Eikä se ole mitenkään törkeetä että mainitsee tuosta astron touhusta, johan hän on itse monessa eri ketjussa kertonut että ois ollut valmis lapsensa hylkäämään datan takia tunnettuaan tämän pari kuukautta.

Tiesitkö muuten että aspergerit eivät ole hyviä näyttelemään, he eivät käsitä näyttelemistä samoin kuin me normaalit? Joten aika varma olen siitä että ainakin astro on just sellainen justiina ku mitä antaa palstalla ymmärtääkin.
Jos oisit lukenut mitään minun kirjoituksiani, tietäisit, että tämä kutsumasi hylkääminen olisi ollut järjestetty niin että kouluikäiset lapset olisivat asuneet mummilassa, joka työikäinen isovanhempi ja joka asunut minun ja lasten kanssa vuosia samassa taloudessa, eli lapsille tuttu aikuinen. Tämä siksi, että lapset olisivat voineet jatkaa erityispainoitteisissa kouluissaan, harrastusurallaan, kavereidensa kanssa jne. Lapsia kuunneltiin ja molemmat kokivat tärkeämmåksi lähteä mukaan kuin jäädä kotikaupunkiin. Mikä tässä on hylkäämistä? Ärsyttää levittämänne valheet ja vääristelyt, joita mikään määrä kommentointiani ei näköjään lopeta. Nukut varmaan yösi hyvin, vaikutat niin erinomaiselta ihmiseltä.

Peyote
No jos ihan totta puhutaan niin sä ihan varaan saisitkin lähes jokaisen miehen sänkyys kun oot vaan niin valtavan kaunis. :)

Jos muuten huomasit niin kirjoitin tuolla aiemmin ettei mulla oikeesti oo tarvetta ketään pokailla kun oon ihan onnellisesti naimisissa. Sanoin vain että datan voisin vietellä ihan vaan palveluksena hänelle itselleen. Kyllä, miesten pokaaminen on helppoa, ja vaikka tiedänkin et halutessani saisin hankalammankin tyypin vähintään sänkyyn kanssani, en silti koe siihen tarvetta juuri tässä elämäntilanteessa.
Oikeesti ihan höpöhöpöö. Ei kukaan oo kaikkien mieleen, enkä mä usko että kaikkia pystyy mitenkään iskeä, kun ei kaikilla ole semmosta mielen heikkoutta, mihin pääsisi käsiksi. Mä en tajua miten tollain voi kuvitella että kaikki vaan suostuis.

julmuri
Edelleen kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä. Tarpeeksi itseluottamusta ja huumorintajua, niillä saa kuka vaan kenet vaan kellistettyä. Varsinkin miesten iskeminen itsevarmuudella on luvattoman helppoa. :)

julmuri
Jos oisit lukenut mitään minun kirjoituksiani, tietäisit, että tämä kutsumasi hylkääminen olisi ollut järjestetty niin että kouluikäiset lapset olisivat asuneet mummilassa, joka työikäinen isovanhempi ja joka asunut minun ja lasten kanssa vuosia samassa taloudessa, eli lapsille tuttu aikuinen. Tämä siksi, että lapset olisivat voineet jatkaa erityispainoitteisissa kouluissaan, harrastusurallaan, kavereidensa kanssa jne. Lapsia kuunneltiin ja molemmat kokivat tärkeämmåksi lähteä mukaan kuin jäädä kotikaupunkiin. Mikä tässä on hylkäämistä? Ärsyttää levittämänne valheet ja vääristelyt, joita mikään määrä kommentointiani ei näköjään lopeta. Nukut varmaan yösi hyvin, vaikutat niin erinomaiselta ihmiseltä.
Samaa selitystä jaksat jauhaa aina vaan. Kyse ei ole mistään tuosta. Kyse on siitä että äiti joka lapsiaan aidosti rakastaa, ois mielummin hylännyt sen miehen luo muuttamissuunnitelman kuin omat lapsensa, varsinkin kun olitte oikeasti tunteneen ihan pari kuukautta vasta. Oikeasti sun on ihan turha väittää et toi ois ollut paras ratkaisu, kun oikeasti lastensa etua ajattelevat vanhemmat ei todella edes harkitse muuttavansa toiselle puolelle suomea vasta tapaamansa miehen luokse. Jos sä oikeasti olisit halunnut kaikkien parasta, oisit lykännyt sitä yhteenmuuttoa ainakin 6 kuukaudella, mieluiten pidemmällekin. Koska hei, tosi rakkaus odottaa. ;)

Mitäpä jos oiskin yhteenmuuttamisen jälkeen selvinnyt että data on naisia hakkaava narsisti joka pieksää lapsetkin ohimennen vaimoa hakatessaan? Olisitko vielä pitänyt tota pikamuuttoa hyvänä ratkaisuna? Äläkä perustele että sä tiesit et dataan voi luottaa, sitä ei voi tietää kahden kuukauden tuntemisen perusteella. Ei hullutkaan miehet heti kerro tyttöystäväehdokkaalle että "ai niin, mä oon muuten sit ihan kilari ukko, mustasukkainen ja väkivaltainen jne."...

Hmmm, tosiaan....empä tullut ajatelleeks tota.:O:xmas:

Minä en olekaan vielä ottanut osaa tuohon "kuka saa kenet" keskusteluun, mutta kun kerran kysyt niin...en usko minäkään, ei edes huippumälli.

kauhia ryysis, onko ne kaikki provot samana päivänä lähteneet:O

julmuri
Oikeesti ihan höpöhöpöö. Ei kukaan oo kaikkien mieleen, enkä mä usko että kaikkia pystyy mitenkään iskeä, kun ei kaikilla ole semmosta mielen heikkoutta, mihin pääsisi käsiksi. Mä en tajua miten tollain voi kuvitella että kaikki vaan suostuis.
En kai mä oo väittänytkään et kaikki vaan sormia napsauttamalla lakoaisi. Pysyn edelleen kannassani että halutessaan kenet vaan saa iskettyä, se vaan vaihtelee paljonko siihen kuluu aikaa ja vaivaa.

Yhteistyössä